מארזי גבינות וכל מה שצריך בדליקטסן

דליקטסן של רותי ברודו המדהימה, כרגיל מספקים את כל מה שצריך לשבועות מושלם. מאז שהרשת השיקה מחלבה משלהם , ניתן לקבל גבינות טריות מדהימות, מוצרלה, סנט מור, גאודה ועוד שנעשות במקום. לצד הגבינות המדהימות יש לדליקטסן  כמובן את עוגת הגבינה המפורסמת שלהם ועוד מגוון עשיר של עוגות גבינה ולימון ושוקולד, לצד יינות שהם מייצרים ביחד עם פלטר, יינות קלילים וכיפיים לשתיה בחום הלוהט, לחמים טריים, ממרחים, פרחים וכלים , מארזים מרהיבים ועוד שפע של דברים שגורמים למכורת אירוח כמוני לאבד שפיות. 
בין המארזים- מארז ל8 אנשים הכולל: 3 פוקאצ'ות שונות, 16 יחידות פנקייק בליני עם סלמון מעושן וקרם פרש, 3 טארטים מלוחים, 500 גרם ציזיקי, 2 מארזים של סלט פנצנלה ארטישוק וגבינת מאנורי מטוגנת, 500 גרם סלט תפוחי אדמה שמנת ועירית, להרכבת סלט עלים - 2 מארזים של לבבות חסה ובקבוק ויניגרט שמפניה, להרכבת מגש גבינות מושלם - גבינות מהמחלבה שלנו: קרוטן, חרוצים, מורבייר, חבילת קרקרים של הבייקרי ו-500 גרם ענביםלהזמנות

יקבי כרמל ומשק יעקבס במארז משותף

לכבוד חג השבועות, יקבי כרמל, יוצאים בשיתוף פעולה חגיגי עם מחלבת "גבינות משק יעקבס" במסגרת שיתוף הפעולה, מציעים יקבי כרמל וגבינות משק יעקבס מארז מיוחד הכולל יין מהסדרה האזורית ומגוון גבינות משובחות, שיתאימו כמתנה נהדרת למארחים וישלימו כל ארוחת חג.
תכולת המארז: מרלו אזורית גליל עליון, גבינת מנצ'גו כבשים, גבינת רוקפור מחלב כבשים ובקר, גבינת גאודה מחלב בקר, גבינת בייבי קממבר בקר . המארז יהיה זמין לרכישה בין התאריכים 10-25 במאי מחיר המארז: 175 ₪
|ניתן להשיג בחנות המשק, רחוב הרב ישראלי, מושב כפר הרא"ה

מארז מושלם (צילום: אייל קרן)
מארז מושלם (צילום: אייל קרן)

משק צוריאל עם גבינות עיזים חדשות

לקראת חג השבועות, משק צוריאל מרחיבים את מבחר גבינות העיזים עם גבינות מיוחדות וגבינות שמנת חדשות ובלעדיות שיביאו לצרכן הישראלי לשולחן החג טעמים חדשים וייחודיים. גבינות העיזים המיוחדות מיועדות בעיקר לפריסה ולהגשה בפלטת גבינות מהודרת, סלטים, פסטות או לאפייה ובישול במאכלים חגיגיים המתאימים לשולחן החג. גבינות השמנת עיזים מיועדות בעיקר למריחה על לחמים איכותיים, למליות לבלינצ'ס, טורטיות ומאפים, וגם כבסיס לרטבים לפסטה ועוד.

בין הגבינות: גאודה, גבינת תום ביין- אחת מגבינות העיזים הכי אייקוניות  אשר מקורה בצרפת, איבריקו עיזים משולבת עיזים וכבשים , וקצ'וטה עיזים מלוחה בסגנון איטלקי, גבינות שמנת עיזים 20% שומן ב-3 טעמים כולל חלפינו.
לרכישה בחנויות 

משק צוריאל (צילום: רונן מנגן)
משק צוריאל (צילום: רונן מנגן)

מארזי פיצה ופסטה לשבועות של ריקו

לרגל שבועות משיקה "פסטה ריקו" מארז חדשני של כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, להכנה של פיצות איטלקיות ומגוון מאפים נוספים אצלכם בבית, כדורי הבצק משווקים במארז מיוחד של 3 כדורים במשקל של 250 גרם ליחידה כל אחד ונשמרים בהקפאה מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29 ₪  למארז 3 יחידות כדורי בצק במשקל כולל של 750 גרם.

הכי קל בבית עם ריקו (צילום: אסף אמרם)
הכי קל בבית עם ריקו (צילום: אסף אמרם)

 שבועות חגיגי עם נוי השדה

נוי השדה, המציעה תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית, משיקה מגוון מארזי שבועות לאירוח ומארזים מיוחדים להכנת סלטים שיגנבו את ההצגה בשולחן החג. הרשת משתפת פעולה עם יוצרת התוכן הקולינארי אדווה רויז ויחד הרכיבו שלושה מארזי סלטים מיוחדים המגיעים עם קערות עץ יוקרתיות וכמובן חוברת מתכוני סלטים חגיגית.

בין המארזים: מארז אירוח כולל מגש עץ גדול ויוקרתי, ענבים, דובדבנים, עגבניות שרי, מיני מלפפונים, מיני פלפלים, פרחים אכילים, לחם "טאטי בייקרי", קוביות בולגרית ארלה, גבינת קממבר "משק גל", מיני גבינת בייבי בל, גבינת טרטר אפריפרה בסגנון איטלקי, ממרח פסטו "עללחם", יין Impression רוזה יבש "טפרברג" ומגש קרש עץ איכותי.
מארז סביצ'ה צמחונית שתשדרג לכם את שולחן החג. המארז כולל: אננס חתוך, פפאיה כתומה, פינגר ליים, זוג אבוקדו בשל, כוסברה, ג'ינג'ר, מלפפונים, לימונים, פלפל צ'ילי אדום טרי, צנוניות, פרחים אכילים, שמן זית "נוי השדה", שמן שומשום "טעמי אסיה", קערת הגשה מעץ מנגו כולל כפות מהודרות וחוברת מתכוני סלטים.
מחירים: החל מ- 249 שקלים ועד 399 שקלים. להשיג בבלעדיות באתר נוי השדה: https://noyhasade.co.il/

נוי השדה (צילום: אורי דגן )
נוי השדה (צילום: אורי דגן )

שבועות ברביבה וסיליה

חג שבועות הינו אחד מהאהובים על משפחת רביבה שכל שנה יוצרת תפריט החוגג את עולם המאפים המלוחים והמתוקים עם 'חשודים מיידים' כגון פשטידות ומגשי גבינות אך גם מציעים לחגוג עם תפריט עשיר הכולל גם בלינצ'ס, לזניות, סלטים, גספצ'ו, מרק יוגורט ועוד ועוד.
מקבלים הזמנות אונליין עד יום 23.05 או עד גמר המלאי. מספקים הזמנות בערב החג 25.05 במשלוח או באיסוף עצמי מתל אביב או רמת השרון. תפריט והזמנות

רביבה וסיליה (צילום: יעל יצחקי)
רביבה וסיליה (צילום: יעל יצחקי)

מארזים מיוחדים של יקב פסגות

"יקב פסגות" חבר למרכז תל“ם בירושלים במיזם חברתי משותף הנקרא "תל"ם ביקב" - נערות ממרכז תל“ם הכינו את עבודת החימר שבמארז, שזרו את הפרחים וארזו את המארזים. ההכנסות מסייעות להמשך קיומו של הפרויקט.
המארז מכיל: עבודת יד בסגנון קדום בשיתוף יקב פסגות, מרכז תל“ם וסטודיו הילה אביבי // עבודה בחומר * מדליון חימר - מטבע פסגות * פקק שעם לסגירה חוזרת - מטבע פסגות. * זרון פרחי אביב מיובשים בשזירה ידנית. מחיר: החל מ-120 ₪

פסגות לשבועות (צילום: שגיב כהן סטודיו)
פסגות לשבועות (צילום: שגיב כהן סטודיו)

"PAPA JOHN'S" משיקה פיצות עם גבינות מכל העולם 

"PAPA JOHN'S" משיקה פיצות עם גבינות מכל העולם 
מנצג'ו ספרדית, צ'דר אנגלית או סנט מור בניחוח צרפתי: רשת הפיצריות הבינלאומית, פאפא ג'ונס, חוגגת את חג השבועות עם 3 פיצות עם אקסטרה גבינות מיוחדות במהדורה מוגבלת. החל מה-18.5 בסניפים או במשלוח תוך 30 דקות
לרגל ההשקה הפיצות החדשות יוצעו במבצע של 10% הנחה 
ובמבצע נוסף של משפחתית קלאסית ב-50% הנחה בקניית פיצה משפחתית ממהדורת שבועות. 

המהדורה המיוחדת תהיה זמינה בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית החל מה-21.5 למשך חודש

פאפא גונס שבועות (צילום: אמיר מנחם)
פאפא גונס שבועות (צילום: אמיר מנחם)

מחלבות גד לובשת חג ומציעה מגוון של מוצרים טעימים במיוחד לארוחת שבועות

 מחלבות גד, חוזרים עם סדרת גד ומיד האהובה, סדרה  גבינות מגוררות ומשיקים לראשונה גבינת בוראטה על המדף!
השנה מחלבות גד משיקים את גבינת הבוראטה-- כדור מוצרלה טרייה ממולא בקרם גבינתי עשיר. הגבינה הזו מככבת בתפריטים של לא מעט מסעדות, ולראשונה מחלבות גד דאגו שנוכל להשיג אותה גם על המדף. במקביל ממשיכים בגד לפתח את סדרת הרטבים גד ומיד הנותנת מענה לשדרוג הארוחה בדרך קלילה ופשוטה עם שלל רטבים טעימים בהכנה מהירה כגון רוטב מק אנד צ'יז, רוטב קאצ'יו אה פפה, טב בשמל ועוד וכמובן סדרה של גבינות מגוררות איתן תוכלו להכין שלל מנות מגוונות עם מוצרלה מגוררת, מוצרלה ארטיג'נאלה, מק אנד צ'יז מגורר וקוואטרו פורמאג'
ניתן להשיג באתר האונליין של גד: https://www.gad-dairy.co.il/ וברשתות השיווק השונות

מחלבות גד (צילום: מחלבות גד)
מחלבות גד (צילום: מחלבות גד)

יורו מחלבות אירופה עם גבינות מיושנות מטורקיה

יורו מחלבות אירופה משיקה לרגל חג שבועות סדרת גבינות מלוחות ומיושנות ממחוז אזין-בירת הגבינות הלבנות של טורקיה. הסדרה החדשה כוללת גבינות לבנות מיושנות ומלוחות בסגנון פטה יוונית, העשויות חלב כבשים, עיזים ובקר בהתאם למסורת המקומית הייחודית. הגבינות מיושנות למשך 8-11 חודשים ומוגנות בחותמת מקור PDO האיכותית של האיחוד האירופאי.

גבינות יורו (צילום: סטודיו baysberg team)
גבינות יורו (צילום: סטודיו baysberg team)

מארזי החג של פאנקו

פאנקו מציע לרגל חג השבועות מארזים צבעוניים שיעשו נעים בעין וחם בלב. קולקציית המארזים לשבועות כוללת: 
מארז מהודר עם ווגה רוזה ושתי כוסות לא רגל.  במחיר  89 שח - VOGA רוזה, פירותי ואלגנטי עם תווים פרחוניים ופירותיים.
מארז מהודר עם יער רוזה יקב הר אודם האהוב + 2 כוסות ללא רגל במחיר  89 שח - כשר
להשיג באתר www.paneco.co.il

מארז ווגה פאנקו (צילום: יחצ)
מארז ווגה פאנקו (צילום: יחצ)

דלי קרים משיקים גלידות בטעמי עוגת גבינה במיוחד לשבועות

דלי קרים משיקים 3 טעמי גלידה במהדורה מוגבלת לחג: עוגת גבינה קרמבל ותות: עם קונפיטורה של תות-שדה וקרמבל / עוגת גבינה קרמבל ואוכמניות: עם קונפיטורה של אוכמניות וקרמבל / עוגת גבינה ולוטוס: עם שברי עוגיות לוטוס וקרם לוטוס
להזמנות

דלי קרים לשבועות (צילום: נועם פריסמן)
דלי קרים לשבועות (צילום: נועם פריסמן)

ארץ זבת חלב ו...טחינה- טעם חדש בארטה אמנות הגלידה!

לכבוד חג השבועות והקיץ הקרב השיקו בני הזוג סיסי פגאני ומרקו קמוראלי טעם גלידה חדש ומיוחד – טחינה.
גלידת טחינה – מכילה טחינה איכותית, שמנת חלב וסוכר. הטעם החדש מתוק וייחודי והוא מצטרף לגלידות החלביות האיכותיות של הגלידרייה- עוגת מרקו זוכת הפרסים, הפיסטוק, טירמיסו, דונה הלנה, קסאטה סיציליאנה, עוגת הדוכס, גבינת עיזים אגס וזרעי כוסברה, שוקולד לבן מקורמל, וניל קלאסי, וניל איטלקי, קוקוס, אגוזי לוז, שוקולד באצ'ו, קינמון, שוקולד קלאסי וכמובן לחם וחמאה.
הגלידריה פתוחה בכל יום א-ו',  בין השעות: 11:00-23:00 ובשבת החל מהשעה 12:00-23:0
מדרחוב נחלת בנימין 11 – תל אביבטל 055-8954868

רשת סי קפה, משיקה ליין מוצרים חגיגיים לכבוד חג שבועות

הרשץ משיקה מבחר ריבות מצוינות וממרחים נפלאים מתוצרת הארץ עשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים ללא שימוש בחומרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח או כימיקלים. המגוון יכלול עשרה מוצרים: 8 ממרחים ו-2 קונפיטורות עשירות בפרי.
בין המוצרים שיהיה ניתן למצוא בסניפי הרשת: ממרח עגבניות מיובשות ; ממרח פלפלונים חריפים ; זעתר בשמן זית ; ממרח ארטישוק עם פטריות כמהין ; פסטו בזיליקום ; פסטו אדום ; ממרח זיתים ירוקים עם אורגנו ; טפנד זיתי קלמטה עם ערמונים קלויים ; קונפיטורה תותים ; קונפיטורה תפוזים מחיר לצרכן:  24.90 ₪

סי קפה  (צילום: אסף קרלה)
סי קפה (צילום: אסף קרלה)