לא צריך להסתכל יותר מדי מסביב כדי להבין שהדבר הכי נחוץ לנו עכשיו הוא קצת מתוק בחיים, ואם אפשר שהקצת הזה יהפוך לאירוע קינוחים ענקי שיסחף את המדינה כולה, מה טוב. או במילים אחרות - ברוכים הבאים לפסטיבל הקינוח המושלם.

נקודת השיא של "הקינוח המושלם" בקשת 12 היא גם הפלטפורמה המושלמת שעליה ייפגשו במהלך חודש מאי הקונדיטוריות הכי טובות בארץ, המסעדות עם תפריטי הקינוחים הכי מפתים, האופים הכי יצירתיים והדמויות שהכי רוצות לפזר עלינו מתוקים וחיוכים מהאוויר.


מסעדת הקינוחים הראשונה של ישראל

מסעדת פופ אנד פופ, הקונדיטור עופר בן נתן וממתקי עלית יפתחו במהלך הפסטיבל את מסעדת הקינוחים הראשונה בישראל, שתגיש תפריט טעימות שלם ומושלם בשיתוף רגע מתוק של עלית. 
זה יתחיל בפתיחים של "מקופלת שף", ימשיך לקינוח התירס המפורסם של המסעדה שיקבל טוויסט "עליתי" של שוקולד לבן, ירענן את החך עם סורבה לימונים וכוסברה, יגיע לשיא עם "טארטלט "פסק זמן" שעושה כבוד לחטיף השוקולד האהוב, ועם "פחזנית אקזוטית", ואפילו יחולקו שקיות הפתעה בסיום, ובהן קקאו ספלנדיד ומתכון של בן נתן שימשיך את האפקט המתוק גם במטבח הביתי.


פופ אפ מאפים מתוקים 

מתחת למסעדה, יצטרף הבייקרי המפורסם שלה לחגיגה עם ויטרינה שמצדיעה לחטיפים שכולנו גדלנו עליהם של  רגע מתוק של עלית עם קולקציית בצק מפואר וחמאתי, ממולא בקרם פסק זמן, טורטית ושוקולד פרה עם סוכריות קופצות. 

הקינוח של אור יוסף (צילום: אור יוסף)
הקינוח של אור יוסף (צילום: אור יוסף)

שוק הקינוחים הראשון של ישראל 

במקביל (21-23 במאי, 10:00-22:00) יפעל בשרונה מרקט שוק קינוחים ענקי, ראשון מסוגו בישראל, שיכנס תחת קורת הגג התל-אביבית עשרות אופים, קונדיטוריות ומומחיות לשחיתות מכל הארץ. 

יהיו פה, בין היתר, תושה בייקרי מאכזיב ורחלי ור ניר מירושלים, שגם זכתה בעונה הקודמת של הקינוח המושלם, אור יוסף מקיבוץ ארז, אלה פטיסרי מעמק חפר, טרה ז'ולי מבאר שבע, ועוז פטיסרי ממעיין ברוך. גלידה של סטודיו ג'לאטו וקרואסונים של מטרלו, מאפים סקנדינביים מבית פיקה ויציאות נטולות גלוטן של בליקמח, וגם פופ-אפ שוקולד כחול-לבן-מתוק של עלית יחד עם הקונדיטור עופר בן נתן ופופ & פופ.
יהיו גם ללוש, we like you too, בית המלבי של תינה מאשדוד, איש הפיסטוק אוהד ראוך, העוגיות של חן קופרמן, מוקאיה שוקולד ואלין שוקולד ודוכן רול אפ של סוויט טיים שימכרו את הממתק שמשגע את המדינה, כל זה לצד הבייקרי של שרונה מרקט כגון לה פרינה עם הקרואסון השחור שלה ושוורצבד עם המתוקיםנ שלו. 

השואו של קרין גורן

לראשונה בישראל, יוקם דוכן פופ אפ פבלובות מופרעות מהידיים של השופטת קרין גורן בכבודה ובעצמה, ששילבה כוחות יחד עם השף קונדיטור מוריס מונייר, מפטיסרי מונייר ויחד הם יצרו את הקינוח האולטימטיבי. הפופ אפ יאפשר למבקרים להניח לרגע את המתכונים הפופולריים שלה בצד, לטעום את הקינוח שלה לאכילה במקום, או לקנות פבלובות מושחתות מבית מונייר להרכבה בבית, בדיוק בזמן לחגיגת המתוקים החלבית של שבועות.

קארין גורן והפבלובה (צילום: מיכאל גוריאל)
קארין גורן והפבלובה (צילום: מיכאל גוריאל)

הקינוחים של הקינוח המושלם יוצאים מהמסך אליכם

השף קונדיטור ערן שוורצברד בשיתוף המתמודדים האייקונים של העונה הנוכחית יגישו בפטיסרי של שוורצברד בשרונה מרקט , במהדורה מיוחדת ומוגבלת את הקינוחים שראינו במסך. 

10 המסעדות עם הקינוחים הכי טעימים

וזה לא הכול: 10 מסעדות יציעו בין 19 ל-27 במאי (חמישה ימים לכל מסעדה, בהתאם ללוח הזמנים שלה) את הקינוחים הכי מיוחדים שלהן, במהדורה פסטיבלית מוגבלת שנוצרה במיוחד על ידי הקונדיטורים והקונדיטוריות מלאי הכישרון שלהן.
המסעדות המשתתפות הן: משייה, ג'ורג' וגון, מיכאל ביסטרו, נומי, דלאל, טאיזו, אלנה, טלביה, שיינע ויפו תל אביב.


שוק הקינוח המושלם בשרונה מרקט 21-23 למאי 10:00-22:00

מסעדת הקינוחים 21-24 למאי החל מ19:00, הזמנות דרך אונטופו

תפריטי ספיישל קינוחים במסעדות נבחרות 19-27 למאי בהתאם לשעות פעילות המסעדה