באופן חד משמעי אנחנו מודיעים לכם: אם אתם נמצאים באיזור טבריה, אל תפספסו את הארוחה הזאת. לא מדובר בארוחת מלון מפונפנת עם מנות בגודל של צימוק, כי אם באירוח חם, עם מנות שמוזרמות בלי הפסקה לשולחן, בליווי המשפט שאנחנו הכי אוהבים שאומרים לנו: "אל תשבעו מהסלטים". חלום.

מלון 'פרימה גליל' המקסים השיק מסעדת פופ אפ העונה לשם 'שולחן גלילי' שתגיש אחת לשבוע בלבד ארוחה המבוססת על הריחות והטעמים של המטבח הערבי הגלילי האותנטי. הארוחה תהיה פתוחה לאורחים מחוץ למלון והן לשוהים בו במהלך חודשי הקיץ ותציע לסועדים חוויה קולינרית משובחת וארוחה כיד המלך הכוללת את כל המנות המפורטות כאן ויותר, כולל עראק משובח ללא תחתית וקינוחים ששווה לנסוע עבורם עד הגליל. המחיר לסועד: 190 שקלים. משתלם בהחלט.

מנת פתיחה במסעדת השולחן הגלילי במלון פרימה גליל (צילום: איה בן עזרי)
מנת פתיחה במסעדת השולחן הגלילי במלון פרימה גליל (צילום: איה בן עזרי)

צוות המטבח שנאסף במיוחד לצורך החגיגה הזאת, מכין את המנות השונות שבתפריט בטכניקות בישול מסורתיות מבית אמא, תוך שילוב תוצרים וצמחי תבלין מקומיים, והתוצאה היא חוויה קולינרית גלילית אותנטית, בריאה, צבעונית, יוצאת דופן ואפילו כשרה. בין המנות המוגשות:

לפתיחת התיאבון – מטבלים גליליים: שום קונפי בשמן זית, זעתר עם סומק בלדי, זיתים שחורים, זיתים סורים ירוקים, חמוצי הבית.

מבחר סלטים מוגשים עם לחם מהטאבון - חומוס מסבחה, חומוס עם בשר וצנוברים, טחינה משגעת עם פטרוזיליה ושום, סלט עגבניות עם נענע, חציל קלוי בטחינה, סלט ג'רג'יר הנחל, סלט טאבולה שקדים, סלט תפוחי אדמה גלילי, מטבעות חציל ברוטב שום לימוני פיקנטי, סלט משוויה. 

הפינוקים המיוחדים – קובה גלילית, סמבוסק, ספיחה, עראייס, פטיר תרד.

עיקריות ותוספות – קובה נייה, פלטת ממולאים צמחוניים, מג'דרה בורגול עדשים, שומרייה, תבשיל שומר עם גרגירי חומוס בלאדי, חוביזה, סינייה טחינה, מסח'ן עוף סומק, פריקי בשר, מקלובה עוף.

קינוחים – בסבוסה, קטאיף ועוד מוגשים לצד קפה אסלי עם הל.

בסבוסה לא די לנו ממך אף פעם. מסעדת השולחן הגלילי במלון פרימה גליל (צילום: איה בן עזרי)
בסבוסה לא די לנו ממך אף פעם. מסעדת השולחן הגלילי במלון פרימה גליל (צילום: איה בן עזרי)

מסעדת 'שולחן הגלילי' תיפתח כאמור אחת לשבוע בלבד - בימי חמישי – לאורחי המלון וגם לקהל הרחב המגיע מבחוץ. התפריט הינו עונתי ומתחדש וניתן למצוא בו מגוון רב של מנות ופינוקים לצמחונים  ולטבעוניים שבינינו. חשוב לציין שהארוחה פחות מטעימה לחיכם של ילדים, אלא אם כן יש לכם ילדים שאוהבים אוכל מתובל ועשיר בטעמים ועשבי תיבול. אם הם יותר בכיוון של שניצלונים וצ'יפס - תשכחו מזה. המסעדה כשרה. התפריט המלא יוגש בכל ארוחה ומחירה כאמור יעמוד על 190 שקלים לסועד כולל קארף עראק משובח. 

חוסאם חורי, מנכ"ל פרימה גליל: "אנו נרגשים להשיק את מסעדת הפופ אפ 'שולחן גלילי'. הרעיון נרקם כבר תקופה ארוכה מתוך הרצון להביא את המטעמים המסורתיים המאפיינים את מטבח המלון ומתוך ביקוש עז בקרב קהל לקוחותינו. למסעדה שתהיה פתוחה מידי יום חמישי לא רק לאורחי המלון אלא לכל מי שחפץ ליהנות מארוחה גלילית משובחת, הורכב תפריט עשיר במיוחד, תפריט שפונה לכולם ופינוקים מיוחד לצמחוניים ולטבעוניים, במטרה להעניק לכל אחד ואחת חוויה קולינרית עשירה".

מג'דרה במסעדת השולחן הגלילי במלון פרימה גליל (צילום: איה בן עזרי)
מג'דרה במסעדת השולחן הגלילי במלון פרימה גליל (צילום: איה בן עזרי)

מלון פרימה גליל ממוקם בלב ליבה של טבריה ובכך הופך אותו לנקודת מוצא מצוינת למסלולי טיול ופעילויות משפחתיות ברחבי הגליל – רמת הגולן, נהר הירדן, שמורות הטבע, צפת והאתרים ההיסטוריים. במלון 92 חדרים מעוצבים ובהם חדרי סטנדרט מעוצבים באווירה ביתית וחמימה, חדרי משפחה מרווחים המתאימים לאירוח משפחות, חדרי דקלס משודרגים בקומות הגבוהות וסוויטות משודרגות ומפנקות לזוגות ומשפחות. במרפסת הגן ובבריכה המפנקת ניתן ליהנות ממשב הרוח הגלילי והנוף ההררי הקסום. מסעדת המלון מגישה ארוחות בוקר עשירות במיוחד. המחיר לזוג ללילה + ארוחת בוקר הינו החל מ-585 שקלים. 

פופ אפ "השולחן הגלילי". מלון פרימה גליל. רחוב אלחדיף 77  טבריה. ימי חמישי בלבד. 190 שקלים לסועד. טלפון להזמנות: 04-6608899

מלון פרימה גליל טבריה (צילום: איה בן עזרי)
מלון פרימה גליל טבריה (צילום: איה בן עזרי)