לקראת הקיץ נפתח במלון קרלטון בתל אביב בר האוכל ה-Contento עם תפריט שנבנה על ידי פיינליסטית מאסטר שף, ליאור אוחיון. הבר ממוקם בסמוך לקו הים מתחת למלון ומציע אווירה ייחודית ומגוון טעמים עם משקאות מרעננים.

בין המנות שמוצעות במקום ניתן למצוא חלת ליאור, פוטטוס, סלט קונטנטו, טרטר טונה בקולורבי מוחמץ, סלט בורטה, צ'יפס פולנטה ודוקסל פטריות, ברוסקטה מוסר ים, מיני פיתה שווארמה דג, סיגר פילו פטה ולקינוח גלידת יוגורט.

טעמנו את חלקן והתרשמנו לטובה, החלה חלקה ונימוחה בפה וכיפית מאוד, כך גם עם הרטבים שהגיעו איתה מצוינים ונראה שנבחרו היטב. הסלט קונטנטו היה חמוד מאוד, מדובר בסלט קיצי עם ירקות העונה קצוצים יחד עם חמוציות ובמרכזם יוגורט. צורת ההגשה מדהימה, טעבת של ירקות העונה כמקשה אחת ומעיין "בריכת" יוגורט באמצע. המנה עצמה טובה, מיועדת בעיניי לאלו שאוהבים יותר שילוב בין חמוציות לירקות.

בנוסף, מנת הברוסקטה מוסר ים הייתה חמודה מאוד. מדובר על שלוש חתיכות של ברוסקטה ועליה מוסר ים עסיסי, צ'ימיצ'ורי וריבת דובדבנים. מדובר במנה מאוד קיצית ונימוחה בפה, ומעניינת במיוחד. לסיום, גולת הכותרת הייתה סלט הבורטה. בעיניי מדובר במנה מדהימה. הסלט כולל עגבניות שרי צבעוניות, בלסמי ופופקורן קינואה (טוויסט מעניין), וכמובן גבינת בורטה על ריבת עגבניות שרי. המנה עצמה טעימה וכיפית מאוד, והיא בעיניי חוויה מטורפת שלעצמה.    

סלט הבורטה (צילום: דויד מויאל)
סלט הבורטה (צילום: דויד מויאל)

יוסי נביא, מנכ"ל מלון קרלטון תל אביב, מסר: "יצאנו לדרך בשיתוף פעולה ייחודי, ממנו ייהנו מבקרי הבר ואורחי המלון היוקרתי בסטנדרט הגבוה ביותר של קרלטון תל אביב. הצעד הזה מצטרף לסדרת שיתופי פעולה מגוונים, אותם אנחנו יוצרים במלון בהתאם לחזון שלנו – מתן שירות חוויתי, צעיר ויוקרתי לאורחינו מהארץ ומהעולם. מוזמנים להתארח אצלנו, להנות מאווירה עסקית ונינוחה וגם להתפנק בדרינק קיצי על הים״.

השפית ליאור אוחיון: "אני מאוד מתרגשת לחזור עם קונטנטו המקום פשוט קסום ויפיפה. אנחנו עובדים במרץ כדי לתת חוויה שלמה של אוכל טוב ואווירה מושלמת ואני כבר מחכה ומתרגשת לפגוש ולהאכיל שוב כל הערב את הלקוחות שיגיעו".