מצד אחד מיתון בדרך, יוקר מחיה, הריבית על המשכנתה בשמיים ומצד שני, ישראלים שיודעים שגם אם הם צריכים לוותר על כמה דברים בדרך לחלום הגדול - דירה או חופשה מפנקת בחו"ל - יש כמה דברים שהם לא יוותרו עליהם לעולם, כמו אוכל טוב, יין טוב וקפה טוב.
בתקופת הקורונה קראו לזה "עידן הדור השלישי של הקפה". האנשים שנסגרו בביתם בימי הקורונה החלו לגלות את הקפה הטרי שטוחנים בבית, והחליפו את הטקס האהוב והכל כך טריוויאלי של שתיית הקפה בבוקר בדרך למשרד שנלקחה מהם בהתמכרות בריאה לחוויית שתייה ביתית.
"הדור השלישי של הקפה מהווה תפנית בתחום", מסביר לי טל בודנשטיין, שמי שקצת מסתובב בעולמות הללו בוודאי יודע שהוא האחראי על בשורת הקפה האיכותי בישראל זה 25 שנה. בודנשטיין הקים את "לאב איט" בגן החשמל לפני כמעט שלושה עשורים, מותג הקפה האורגני הראשון בישראל, והוא אחד הראשונים מבין אלה שהפכו את המתחם שאיש לא ממש רצה לבקר בו, לאחד המקומות החמים והנחשקים בתל אביב, אם תרצו, ל"סוהו" של העיר הלבנה. כיום הוא הבעלים של קפה ברזילי במתחם ומשיק את הבשורה החדשה בתחום הקפה - Coffee Organization Studio או בקיצור COS בהשקעה של כמיליון שקל, ולא, זה ממש לא בית קפה.
אתר חדש אמור לעלות בימים הקרובים שיאגד את כל החוויות המוצעות לקהל במקום, הסדנאות, ואפילו ימי הולדת שאפשר לחגוג מול שולחן קלייה וטעימות קפה. "בהמשך" מקווה בונדשטיין "ארצה שישבו פה גם שפים ממיטב המסעדות בעיר. זה משהו שלא מדברים עליו הרבה, אבל אשמח שכל השפים שמביאים את הטחינה הכי טובה, והיין הכי טוב והבשר הכי טוב, יבואו ויכינו קפה משלהם. אני לא אומר להם להחליף את הקפה התעשייתי, אבל כן לייצר לארוחה מיוחדת שיש בה חוויית יין מותאמת, גם חוויית קפה משלימה ללקוח. את משלמת 500 שקל לארוחה, אז למה לא לקבל קפה מתאים בסופה? והמקום הזה בדיוק נועד לכך".