רומנטיקה צרפתית // דקנטר יין 
אין יום האהבה בלי כמה בקבוקי יין משובח. אתר האלכוהול והיין פאנקו מציע לרגל חגיגות טו באב מארז דיקנטר יין פקק שעם 750 מ"ל + 2 כוסות של מותג הזכוכית היוקרתי NUDE שיהפכו כל ערב לרומנטי ומתוחכם ויהפכו את היין שלכם להנאה אמיתית.

"לחם חביתה בנתניה": כל מה שצריך לדעת על דוכן הסנדוויצ'ים שמשגע את הרשת
חוויה צרפתית בלב יפו: לא תאמינו איך ציינו את יום הבסטיליה ומה למדנו בדרך

מארז דיקנטר יין  (צילום: יחצ)
מארז דיקנטר יין (צילום: יחצ)

להתפנק עם דולצ'ה, גבאנה ויין 
חברת אנוטקה, מציעה רומנטיקה בסטייל-  מהדורה מוגבלת של יין רוזה ייחודי, פרי שיתוף פעולה של שתי ענקיות מאיטליה, יקב דונה פוגאטה מסיציליה ודולצ'ה וגבאנה. היין משלב בין עיצוב אמנותי  מלא בסטייל ליין הרוזה ממזרח סיציליה. צבעו ורוד בהיר, ניחוח אלגנטי של עלי יסמין ועלי ורדים עם תווי פירות עדינים של דומדמניות וברגמונט ומינרליות נעימה. מחיר: 189 ₪.להשיג בחנויות המובחרות ובאנוטקה.

רומנטיקה פרטית // מבעבע פרא של יקב פסגות
יקב פסגות המתמחה ביינות מבעבעים, משיק לכבוד טו באב ברוט פראי- יין מבעבע טבעי בתהליך מיוחד של תסיסה קצרה על השמרים להדגשת טעמי הפרי. היקב משיק לבן ורוזה, שני היינות מבוססי שרדונה, מאד פירותיים ופרחוניים, הלבן נוטה לכיוון הלימוני טרופי והרוזה יותר לכיוון הפירות האדומיים. 

בהחלט יינות שיעשו לכם שמח בטו באב. מחיר 95 שקלים

את יינות יקב פסגות  ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות  ובחנות ביקב :02-9979333 

לבנה -שרדונה מבעבע פראי בבעבוע טבעי יקב פסגות (צילום: יח''צ)
לבנה -שרדונה מבעבע פראי בבעבוע טבעי יקב פסגות (צילום: יח''צ)

לבבות של מתיקות רומנטית // שמו
ט"ו באב בפתח ולכבודו שף-קונדיטור מיקי שמו משיק קולקציית קינוחי אהבה על טהרת הפטיסרי הצרפתי הקלאסי שכוללת קינוחים קלאסיים אהובים כדוגמת מקרונים, אקלרים, מילפיי, עוגות בצורת לב ועוד. בין הקינוחים:אקלר I LOVE YOU- ממולא בקרם וניל, מצופה בקרם שוקולד עשיר  / אופרה לב- עוגה המורכבת משלושה סוגי שוקולד שונים: גנאש שוקולד מריר, מוס שוקולד חלב ומוס שוקולד לבן. בין השכבות של השוקולד מונחת שכבת רולדה רכה ודקה / מילפיי לב המורכב משלושה מרקמים שונים: בצק עלים מקורמל וקריספי, קרם פטיסייר רך וגנאש שוקולד.

מיליפיי לב שמו  (צילום: ישראל אלפסה)
מיליפיי לב שמו (צילום: ישראל אלפסה)

בלי לצאת מהבית // מארז רומנטי של נוי השדה
לקראת ט"ו באב ב"נוי השדה" מציעים להשאר בבית עםת מארז פירות מלא הכולל פירות קיץ בצבעי אדום, וורוד וסגול: ענבים אדומים, אוכמניות, ליצ'י, תאנים, פיטאיה, פטל אדום, נקטרינות ועוד. המארז מעוטר בוורדים אדומים  ועם רוזה "דרך ארץ", ומיקס פרלינים של "שייפ פטיסרי", ממולאים במחית פטל, שבבי פטל, שקדים טבעית ושוקולד פטל, בציפוי שוקולד לבן משולב שוקולד לבן. למארז מצורפות 2 כוסות יין. מחיר: 299 שקלים. . לרכישה באתר האונליין "נוי השדה" בלבד. 

לעורר את התשוקות // משקה אמרולה
הסקוטית מבית ישרקו מציעה, לקראת טו באב חג האהבה את ליקר אמרולה המקושר להגברת התשוקה והמיניות בדרום אפריקה. הליקר מיוצר מפרי עץ האמרולה, הגדל באופן טבעי בדרום אפריקה. בעל טעמים אגוזיים מעניינים, מומלץ לשתייה כשהוא נקי, בכוס וויסקי על קרח, כבסיס לקוקטיילים.  המחיר: 89 שקלים. 

לב שכולו גלידה
לכבוד ט"ו באב, מציגה לג'נדה מהדורה מוגבלת של גלידת שוקולד לבן בצורה של לב על מקל,בציפוי קריספי של תות .מחיר: 14 ₪ ליחידה.

לג'נדה בט''ו באב (צילום: יחצ)
לג'נדה בט''ו באב (צילום: יחצ)

רומנטיקה מבעבעת ואפילו מתכון
סודהסטרים משיקה לרגל ט"ו באב מכשיר סודהסטרים ART™ MARBLE, מהדורת פרימיום עם דוגמת שיש בחזית בסגנון רטרו המוסיף סטייל ויוקרה למטבח. מושלם ליצירת חוויית אירוח או דייט ביתי רומנטי, עם אינסוף אפשרויות ליצירת קוקטייל מרענן על בסיס סודה טרייה. אפילו יש לנו מתכון בשבילכם:
סנגריה ורודה - כמויות ל-2 כוסות קוקטייל

120 מ"ל אור בלאן דה נואר של יקב הרי גליל

80 מ"ל ג׳ין

200 מ"ל מי טוניק

60 מ"ל סירופ אשכולית וורודה 

100 מ"ל סודה של סודהסטרים

6 תרמילי הל ירוק

סודהסטרים מרבל, (צילום: יחצ)
סודהסטרים מרבל, (צילום: יחצ)

מכינים בקבוק סודה עם מכשיר ART™ MARBLE החדש של סודהסטרים, מוזגים לתוך כוס יין עם קרח את כל המרכיבים למעט המים המוגזים, מערבבים בעדינות וסוגרים עם 100 מ"ל של סודה טרייה. מקשטים עם לימון ועשבי תיבול לפי הטעם.