תל-אביב גרוב, המיזם הקולינרי של יזמית האוכל אורלי סגל, שמביא את מיטב השפים, הקונדיטורים, היצרנים והסומליירים שיש לישראל להציע ליצירה משותפת עם קולגות מהעולם, חוגג שנה להיווסדו באירוע "גומלין" חגיגי בעיר שממנה הכל התחיל ובה הכל קורה: תל אביב.

יוביל לפיוס? המתכון לקציצות טריפוליטאיות שאלי כהן לא ירצה לפספס
"טוב גבר שחרר": אחרי הצלחת "לחם חביתה", שיר ההמשך נקטל בגדול

בשבוע הראשון של חודש ספטמבר יגיעו לישראל שלושה שפים מובילים ומפורסמים מרחבי העולם - השף ג'ושוע (ג'וש) גיל מלוס אנג'לס, פינאר אשקוגלו מאיסטנבול והשף שי דובלרו מאספרגניה. השפים יגיעו ויצרו ערבי ספיישל חגיגיים עם השפים והשפיות שמובילים בגאון את מסעדות השף המפורסמות והטובות ביותר שיש לתל אביב להציע: אביבית פריאל (אוזריה), ניר מסיקה (תמנע), אוראל קמחי (פופינה), אור גינסברג (סלאס וקיצ'וקאי) ומאיר ארביב (מלון בראון לייטהאוס).

כל פסטיבל מוצלח צריך את השותפים הנכונים לדרך, לכן, את כל ארוחות ואירועי הפסטיבל ילוו קוקטיילים של נותנת החסות הראשית לפסטיבל - מותג הוויסקי סינגל מאלט "גלנפידיך" מבית חברת האלכוהול "הכרם". עבור כל ארוחה יותאמו מגוון גלנפידיך וקוקטיילים מיוחדים בהתאם לסגנון ולאופי האירוע.

בזמן שהותם בישראל יתארחו השפים בבתי המלון של קבוצת "בראון" בתל אביב, כאשר מלון "בראון לייטהאוס" ושף המלון מאיר ארביב יארחו את השף שי דובלרו לבראנץ' חגיגי שינעל את הפסטיבל. לרגל הבראנץ' ושיתוף הפעולה בין "תל אביב גרוב" לבראון ניתן לרכוש גם חבילה הכוללת לינה במלון ומקום בבראנץ'.

 בין האירועים: 

פינאר אשקוגלו מתארחת באוזריה נקסט דור

השפית הפופולרית והמבטיחה מטורקיה, פינאר אשקוגלו, מתארחת באוזריה נקסט דור אצל השפית אביבית פריאל, עם שלל מנות מהמטבח הטורקי והמטבח הישראלי. 

ג'ושוע (ג'וש) גיל מתארח בפופינה

השף היהודי-מקסיקני, שבבעלותו מסעדת Mirate המדוברת בלוס אנג'לס, יגיע לערב חד פעמי של ארוחת טעימות משותפת שבנה יחד עם השף אוראל קמחי בארוחה שתכלול מנות בהווי מקסיקני לצד מנות בהשראת העיר תל-אביב. 

שי דובלרו מתארח בתמנע
שי דובלרו, השף והבעלים הישראלי של מסעדת Lal באספרגניה, יגיע לערב חגיגי בסגנון ספרדי בתמנע, מסעדת השף של ניר מסיקה

סדרת הפופאפים הקולינריים של "תל אביב גרוב" יצאה לדרך באוקטובר 2022 בסדרת אירועים קולינריים בלוס אנג'לס שכללו ערבים שלמים על טהרת הקולינריה הישראלית, לצד אלכוהול וחומרי גלם נוספים גם כן תוצרת הארץ. כל האירועים היו על טהרת ובהשראת, תל אביב, העיר ללא הפסקה, וכללו ארוחות משותפות, קבלת שבת, סדנאות וטעימות של שמני זית ויינות ועוד. האירועים נחלו הצלחה מרובה ושתי סדרות נוספות הופקו בהצלחה

את מיזם "תל אביב גרוב" הקימה אורלי סגל, אשת יחסי ציבור ותיקה ויזמית קולינרית המתמחה בעולמות הקולינריה והאירוח. לסגל ניסיון רב בתחומי הקולינריה הבינלאומית והישראלית, היא ייצגה ומייצגת שפים מובילים, מלונות יוקרה, יקבים, פסטיבלי אוכל ויין ועוד, לצד פיתוח תכנים וקונספטים לעסקים קולינריים ואפילו הפקה של סדרות וספרים מקוונים בתחומים הנ"ל. להפקת האירוע כאן בישראל הצטרף לאורלי המפיק הקולינרי ואיש התוכן והקריאייטיב לירן אוהלי, שימש בשנים האחרונות כעורך וכתב מדור האוכל בעיתון ובאתר "ישראל היום".