בימים אלו משיקה אגאדיר, רשת ההמבורגרים הוותיקה- קולקציית המבורגר שפים בה היא מארחת שפים שיציגו את הגרסאות המיוחדות שלהם להמבורגרים עם רטבים מיוחדים ותוספות מפתיעות. את הקולקציה היא מתחילה עם השף הכי צבעוני שיש- יונתן רושפלד שתמיד יודע לעשות רעש טעים במיוחד.

רגע לפני הצום: כך תיערכו נכון לקראת הארוחה המפסקת
סוף טוב - הכל טוב: מתכונים משביעים ומרעננים לשבירת הצום

ה"אול אין" של רושפלד הוא המבורגר יוצא דופן ודי מושחת בעצם נכנס כולו לטיגון עמוק כשהוא מצופה בציפוי שניצלי קראנצ'י ממש. טיפה מסובך בהתחלה לתת ביס בקונסטרוקציה המגרה הזו אבל ברגע שנותנים את הביס הראשון מגלים קציצה בשרנית מלאת מיצים, פיקנטיות כיפית של פלפלים שונים ושמנמנות של צ'דר נמתחת- לגמרי המבורגר הפתעות.

אולי זה לא המבורגר לדייט ראשון כי קצת קשה לאכול אותו בידיים בלי להתלכלך ושווה לחתוך עם סכין אבל הביס כיפי מאד, מושחת כמו שהתכוונו שיהיה ולשם שינוי טעים ומעניין. נקודה נחמדה נוספת- למרות הטיגון, אין תחושה שמנונית וזה שאפו ענק על הביצוע.

רושפלד אולי עושה הרבה רעש אבל אין מה לומר שהוא יודע לבשל וכל הכבוד לאגאדיר על התחלה מסקרנת, אני מחכה לראות מי יהיו השפים וההמבורגרים הבאים

אול אין של רושפלד. מוגש עם צ׳יפס וחמוצים . מחיר – 69 ₪ זמין בכל סניפי הרשת וגם במשלוחים. בסניפים הכשרים הוא יוגש ללא גבינה