המאבק המתמשך של כוחות הביטחון, צוותי הרפואה והחיילים הנלחמים יומם ולילה למען ביטחוננו מפרוץ המלחמה ומצוקת המפונים הרבים מבתיהם מרגש ומאחד את כולנו יחד כעם אחד. במטרה להמתיק להם כמה שאפשר את החג עם סופגניות מתוקות וטעימות החל מהיום ולמשך חג החנוכה (10.12-14.12) ייפתח חמ"ל הסופגניות של חברת BOSCH בקונדיטוריה של מיקי שמו בכוכב הצפון בתל אביב, אשר יספק תרומה נדיבה של 10,000 סופגניות יוקרה של הקונדיטור המוערך.

מיקי שמו: "אני גאה לשתף פעולה עם חברת BOSCH בפרויקט המרגש הזה, שכולו למען האנשים של המדינה שלנו שמקדישים את חייהם מפרוץ המלחמה למען עתידנו - לחיילים, כוחות הבטחון, צוותי הרפואה, ומפוני הדרום והצפון. מאחל לכולנו חג שמח ומואר"

איך יכולים ליהנות מהתרומה?
כתבו ל-BOSCH את מי אתם רוצים לפנק ולמה למייל [email protected] ואנו נודיע לכם מתי לבוא לאסוף את הסופגניות מחמ"ל הסופגניות של BOSCH בקונדיטוריית שמו ברחוב מאיר יערי 19 בכוכב הצפון, תל-אביב. האיסוף יתאפשר בין הימים ראשון – חמישי 10/12-14/12 מדי יום בין השעות 10:00-16:00. יודגש כי כמות התרומה 10,000 סופגניות תחולק על פני חמשת ימי ההטבה, ולכן בכל יום יתקבלו הזמנות עד לגמר המלאי באותו יום.
על מנת לקבל את המארז באותו יום, יש לשלוח את אימייל הבקשה עד השעה 13:00 באותו יום, אחרת תועבר ההזמנה ליום למחרת. כל משתתף יוכל להזמין מארז אחד בלבד, ובמקרים מיוחדים עד 5 מארזים בלבד.

סופגניה קלאסית מיקי שמו  (צילום: דניאל לילה)
סופגניה קלאסית מיקי שמו (צילום: דניאל לילה)