הכיכר המקסימה של  מלון "משכנות רות דניאל בואכה שדרות ירושלים מעולם לא נראתה סקסית יותר. עם סיומן של עבודות הרכבת הקלה והמזרקה ליד, הרחבה משובצת כסאות ושולחנות בר ומרגישה כמו הביר גארדן הבא של הקיץ הקרוב.

יקרה ונהנתנית: האם מסעדת העשירון העליון מחזירה את ההשקעה? 
"ליבנו יוצא לאירועים": ארגון האוכל הבינלאומי בביטול דרמטי עקב המלחמה בישראל

השניט פיצה ביפו הוא כמעט בוטקה בגודלו אבל מציע 16 ברזים לבירות מתחלפות המגיעות ממבשלת האם ברחוב הארבעה כולל מתקן מיוחד המאפשר סגירת פחיות של 750 מ"ל לקחת הביתה, כך שאם אתם מאלו שמאוהבים בבירת המנגו או בגויאבה קארי - תוכלו להנות מהן גם בבית וכמובן תוכלו לטעום את כל הבירות שיש בברזים .

למרות גודלו הוא מספק חווית בירה מתוקתקת בדיוק כמו בכיכר גבעון , כי בדברים האלו השניט הכי טובים. על מחלקת הפחמימות אחראים פיציולו מוכשר בשם אלון הופמן, והיועצת הקולינרית המדהימה מעיין נדיר שבנו במשך שנה עם אנשי השניט פיצה בסגנון ניו יורקי עם  בצק דק קריספי שעובר התפחה של מינימום 24 שעות.

שניט (צילום: שרית גופן)
שניט (צילום: שרית גופן)

התפריט כולל מגוון פיצות: מרגריטה קלאסית (59 שקלים), פיצה ספייסי ורדה עם חלפיניו, פטריות, תרד וזיתים ירוקים (68 שקלים), פיצה יוונית עם חציל קלוי, שרי, פטה, בצל מקורמל וקלמטה (68 שקלים), פיצה לבנה נהדרת עם קרם שמנת,פטריות,  אורגולה ופרמזן (68 שקלים), פיצת הוואי-בלקן עם פטה, אננס וחלפיניו  לחובבי האננס בפיצה (68 שקלים), פיצת פרימוורה וכמובן ספיישלים מתחלפים שתמיד שווה לבדוק. 

על כל הטוב הזה תוסיפו שבכל יום עד שעה 18:30 יש במקום האפי האוור: 25% הנחה על כל התפריט (גם השתייה) ותושבים המפונים מביתם, חיילים ושוטרים על מדים יכולים ליהנות מ-50% הנחה. 

שניט - קראפט פיצה ובירה. דרך בן צבי 1 (מול תחנת בלומפילד). שעות פעילות: ראשון-חמישי 16:00-00:00, שיש 12:00-00:00 ושבת 16:00-00:00