לא עברה שנה מאז שפתחו אהרוני ושותפיו את אהרוני'ס בגני תקווה בפתח תקווה ואהרוני הספיק מאז לפתוח עוף מטוגן בשרונה שהפך להצלחה ועכשיו הוא מצרף לחבורה, (שכבר כוללת את העוף בגריל והקצביה בשינקין) את קרוק - דוכן שכולו על טהרת אחד הכריכים הכי אהובים על הישראלים - טוסט נקניק.

קרוק טוסט מבית אהרוני'ס (צילום: אסף קרלה)
קרוק טוסט מבית אהרוני'ס (צילום: אסף קרלה)

אמנם כשאומרים טוסט נקניק חושבים מיד על "סודוך" שבעצם המציאו את הקונספט עד לרמת מותג, פה אהרוני מכניס לזה את השדרוגים שלו עם חשיבה על כל חומר גלם, מהלחמניות המושקעות דרך התוכן ועד הממרחים. אפילו על הטוסט עצמו יש שמן מיוחד.

התפריט כולל שביעיית טוסטים מושקעים: אווז-כמהין (אווז הודו, פטריות, ריבת בצל ואיולי כמהין, 49 שקלים), סאוורקראוט (קורנביף כתף, כרוב כבוש, בצל מוחמץ ואיולי חרדל, 49 שקלים), טוניסאי (מיקס הודו-סלמי, תפוח אדמה, לימון כבוש, אריסה וביצה קשה, 49 שקלים), בלקני (כתף הודו, ארטישוק, זיתים שחורים, פסטו ומיונז, 49 שקלים), טוסט נקניקייה וטוסט נקניקייה טבעונית עם רטבים וירקות לבחירה (42 שקלים), וגם טוסט נקניק בהרכבה עצמית, להתפרע (42 שקלים). כל טוסט נמשח לפני הסגירה בשמן עשבי תיבול שמיוצר במקום לקבל אקסטרא טעם.

קרוק טוסט מבית אהרוני'ס (צילום: אסף קרלה)
קרוק טוסט מבית אהרוני'ס (צילום: אסף קרלה)

לבד מאלה, יש גם רביעיית נקניקיות בלחמנייה - טבעונית, עגל, נקניקיית עוף וכריך ספיישל ובו נקניקיית עגל, איולי חרדל, ריבת בצל, כרוב כבוש, בצל מוחמץ וגבינת אמנטל טבעונית (42-49 שקלים) - ובצד, כנשנושים, כי בכל זאת צריך לחמם את הבטן קצת לפני, תמצאו נקניקייה (14 שקלים, עם איולי שום-חרדל וריבת בצל), קרעי תפוח אדמה פריכים בשום ועשבי תיבול (15 שקלים), בטטה מתוקה אפויה בשום ועשבי תיבול (15 שקלים) וגם להיט פלא בדמות ניוקי פריטו, ניוקי מטוגן בעשבי תיבול ושום (29 שקלים).

לגמרי הולך להיות להיט. קרוק טוסט מבית אהרוני'ס, מרכז צים אורבן, דרך הים 14, גני תקווה, ראשון-חמישי 11:00-23:00, שישי 11:00-15:00, שבת 19:00-23:00