קבוצת אנשי לילה ומסעדנים תל אביבית מגיעה לפתח תקווה ופותחת את בראסרי 22, שמביא בשורה חדשה לתושבי פתח תקווה והאזור, עם מסעדה שתשלב בין אווירת פריז לחומרי גלם מעולים מאגן הים התיכון. המקום יפעל משעות הצהריים וישרת את העובדים באזור, בשעות הערב יפנה למשפחות ופודיז שמחפשים את הבשורה הבאה וכן בלילה כמקום בילוי לקהל הצעיר עם קוקטיילים ותפריט לילה מרגש. בהמשך מתכננים להשיק עסקיות צהריים לאורך השבוע ובראנצ׳ים עשירים  בסופי השבוע.

האי קוס: הכל כאן השתנה - ואנחנו אוהבים את זה
חובבי בירה ופיצה? את הבשורה הזו לא תרצו לפספס

השפית של בראסרי 22, מעיין נדיר, שבעברה ייעצה קולינארית למסעדות רבות בהן שניט פיצה, פאט ויני, רולדין, קפה עלמה  ועוד רבים, בנתה תפריט נגיש וצבעוני עם מחירים הקשה הזו. בתפריט : צ'יפס ארטישוק   39  / פלאפל כרישה   44 / טונה אדומה צרובה   56 / כרובית איטלקית 48 / סלט אגסים ופקאן   62 /פפרדלה קרצ'ופי   67    / פילה דג על ניוקי   96

בראסרי 22 שחם 22 פ״ת ( מול יכין סנטר) הליכה מתחנת שחם של הרכבת הקלה

טלפון להזמנות 0733219620

בראסרי 22 (צילום: חיים יוסף)
בראסרי 22 (צילום: חיים יוסף)

תפריט הקינוחים של קפה גן סיפור והבלוגר-קונדיטור תומר אומנסקי

אחרי שהגשימו חלום משותף קבוצת קפה גן סיפור, ויוצר התוכן והקונדיטור תומר אומנסקי (זוכה העונה השנייה של בייק אוף ) מכניסים מנות חדשות לתפריט הקינוחים שלהם לכבוד שנת 2024. בין המנות החדשות : ברד פודינג סינבון לצד רוטב ריבת חלב, גלידת וניל וקראמבל / טארט טופי פקאן קצפת וקראמבל / עוגת שכבות לוטוס שמנת רוטב טופי וקראמבל קקאו.

אומנסקי וקפה גן סיפור (צילום: יחצ)
אומנסקי וקפה גן סיפור (צילום: יחצ)

סאקו // בר אוכל יפני חדש בהוד השרון
מותג מסעדות חדש, "סאקו", נפתח במתחם meex שרונים בהוד השרון בדגש על חוויית הישיבה במקום עם מוזיקה ואווירה קלילה וכיפית, כאשר בנוסף ניתן גם להזמין TA באיסוף עצמי ומשלוח.

המותג המתכוון להיות רשת, מספק אוכל מהיר יפני עם תפריט מגוון שכולל היצע נרחב של מנות ראשונות ועיקריות, סושי עם המון רולים מפתיעים. בין המנות במקום סאשימי טונה אדומה, סלמון או בס, באנים במילוי בריסקט, שניצל, בקר או טופו פריך, גיו ניקו ראמן, ספרינג רול אקסטרה דגים, טורי ראמן וצ'יראשי (קערת סושי מפורק) עם שלל דגים ותוספות לבחירה.

מאחורי המסעדה עומדת קבוצת לאגר אנד אייל והוויסקי בר מוזיאון שמחזיקה במספר מקומות ומתחמי אוכל ברחבי הארץ.

סאקו (צילום:  דימיטרי פומזן סוכנות קרלה)
סאקו (צילום: דימיטרי פומזן סוכנות קרלה)

תפריט חדש לפריים סושי
"פריים שף & סושי בר", רשת המסעדות האסיאתיות עם תפריט מנות חדשות, בינהן: מרק טום יאם / נאם אגרול תאילנדי / שומאי לובסטר / קארי דגים וקארי ירוק טבעוני וכמובן רולים מלאים בדגים כגון רול מקסיקני עם סלמון, מלפפון, אבוקדו, מיונז צ'יפוטלה במעטפת סלמון, גוואקמולי, צ'ילי בטמפורה וטוביקו כתום.

סושי בר  (צילום: אנטלו מיכאלו)
סושי בר (צילום: אנטלו מיכאלו)

BBB עורכים ערב לזכרו של אחד העובדים שנרצחו
אופיר צרפתי, שנמנה על צוות עובדי המסעדה, נרצח בשבי החמאס לאחר שנחטף מהמסיבה ברעים.צרפתי בילה את יום הולדתו ה – 27 במסיבה ברעים יחד עם בת זוגו שובל גל, נחטף לעזה בשבת השחורה ב 7 לאוקטובר, ובתחילת דצמבר גופתו הוחזרה לישראל.

מסעדת BBB בעופר הקריון שמרו לאופיר צרפתי במשך תקופה ארוכה שולחן עבורו עד שהגיעה הבשורה המרה על רציחתו. בערב ההוקרה והזיכרון לזכרו שיערך בבחמישי הקרוב, 11 בינואר 2024, מהשעה 17:00 במסעדת BBB עופר הקריון, בהשתתפות בני משפחתו  וחבריו, יציינו את כל מה שאהב בחייו: מוזיקה, אוהד שרוף של מכבי חיפה. כמו כן  יוצבו דוכני מכירה ותרומה מיוחדים, עמדות של אוכל, חולצות ממותגות, קוקטיילים ועמדת זכרון לזכרו. פתוח לקהל הרחב - כל הרווחים מאותו הערב ייתרמו  קודש לעמותת "אחים לחיים" למען משרתי המילואים.

ערב הוקרה לזכרו של אלון צרפתי מסעדת BBB (צילום: אסף לוי)
ערב הוקרה לזכרו של אלון צרפתי מסעדת BBB (צילום: אסף לוי)

טקילה חדשה כובשת את המדפים
מותג הטקילות Grand Mayan Tequila  נחת לאחרונה בישראל ואין מה לומר שעוד לפני הטעם, זה לחלוטין בקבוק שרוצים לשים על המדף. הטקילה מבוקבקת בתוך קנקן קרמיקה יפייפה, המיוצר בעבודת יד. כל בקבוק ממוספר בנפרד ונצבע ידנית  ע"י אמנים מקסיקניים מקומיים במקסיקו סיטי. 

Grand Mayan Tequila, הוקמה ע"י קרלוס מונסלבה בשנת 2006 ומיוצרת במחוז חליסקו שבמקסיקו, מזוקקת בשיטות ייצור מסורתיות מ- 100% אגבה כחולה טהורה. הטקילה עוברת בישול איטי בתנורי אבן מקסיקניים מסורתיים וזיקוק כפול, ומיושנת בחביות אלון אמריקאיות וקוניאק צרפתי.

זו טקילה כשרה והיא מגיעה בכמה גדלים ובארבעה סוגים:  Grand Mayan Blanco (Silver), Grand Mayan Reposado, Grand Mayan Extra Anejo, Grand Mayan Ultra Aged.

טקילת גראנד מאיין אקסטרה (צילום: תומר באסל)
טקילת גראנד מאיין אקסטרה (צילום: תומר באסל)

מכל הרביעיה המרשימה, מעניין לגלות  שה"גראנד מאיין בלאנקו סילבר" זכתה בפרסים ונחשבת להצלחה מסחררת ובעלת מדליית זהב כפולה- מותג שהטקילה הכביכול "פשוטה" שלו זוכה בהרבה םרסים אומר הרבה על הטקילה. הטקילה עוברת זיקוק משולש ומתבשלת באיטיות בתנורי אבן מקסיקניים מסורתיים, מה שמעניק לטקילה בלאנקו את טעמה העשיר והעמוק..

בחווית הטעימה לטקילה יש ארומה טרופית מתקתקה וטעם אגבה מובהק, מתקתק, עם מינרליות ועשבוניות , פתיחה במעט מים או על קרח הפכה את הלגימה להרבה יותר רכה. המחיר נע בין 250-1000 שקלים בהתאם לגודל הבקבוק שמגיע גם לליטר וחצי.

קפה צלמון נפתח מחדש
מאז פרוץ המלחמה מלון נוף גינוסר הפך להיות ביתם של מפוני קו העימות מקיבוץ יפתח וקריית שמונה. צוות המלון עושה הכל בכדי לאפשר לאורחים להרגיש בבית כל הניתן.

בית קפה צלמון הממוקם במלון נפתח מחדש ויפעל בימי שבת בלבד. הפינה הקסומה תספק בילוי נעים וטעים לתושבי המלון, הסביבה ולמטיילים באזור. מיקומו של הקפה הוא במרחק נגיעה מהמים על גדת נחל הצלמון העובר בתוך הקיבוץ. ממנו אפשר ראות את הרי הגולן וכמובן את יופייה של הכנרת .לבית הקפה חלל אירוח סגור ומרווח הפונה אל הנוף היפה בארץ, ובנוסף, פינות זולה במדשאות המלון עליהן נפרשות מחצלות בימים שמזג האוויר מאפשר זאת. בית הקפה פתוח בימים שבת בין השעות 9:00 – שקיעה.

קפה צלמון (צילום: תאיר אלון)
קפה צלמון (צילום: תאיר אלון)

מהדורת חיילים לגולדסטאר
גולדסטאר משיקה מהדורה מיוחדת שממותגת בסמלי חילות וחטיבות צה"ל, כהצדעה לחיילים ולחיילות. המהדורה הזו מצטרפת למגוון פעילויות שגולדסטאר עושה מתחילת המלחמה וביניהן: שחזור הפאבים הקיבוציים במעוזות אליהם פונו הקיבוצניקים, הוצאת מהדורות מוגבלות להנצחת נופלים לבקשת המשפחות, אירוח פצועי מלחמה מבתי החולים באישור רופאים בתאי הכבוד במגרשי הכדורגל ועוד.

פקשוט שישיית הצדעה (צילום: גולדסטאר)
פקשוט שישיית הצדעה (צילום: גולדסטאר)