לאנץ' בוקס פופ אנד פופ, תל אביב
שף שחף שבתאי משיק במסעדה שלו משהו חדש: לאנץ' בוקס. מי שלא רוצה להתחייב לארוחה עסקית במסעדת פופ אנד פופ יכול להזמין לו מראש קופסת אוכל לצהריים ולאסוף אותה מהמסעדה. הארוחות כולן כוללות סלט קטן ולחמנייה, בין האופציות: פפר צ'יקן עם תפוח אדמה ואורז (58 שקלים), תאי אדום (58 שקלים), נודלס דאליין (68 שקלים), סלמון דאשי כרישה (68 שקלים) ועוד.

הארבעה 28, תל אביב (בניין דרומי קומה 14). זמין בשעות 11:00-16:00

התפריט החדש של "קפה גרג" יוצא לדרך - והוא הולך להפתיע אתכם
"פוגעת בזכויות העובדים": תביעה ייצוגית הוגשה נגד דומינוס פיצה

לאנץ בוקס פופ אנד פופ (צילום: אסף קרלה)
לאנץ בוקס פופ אנד פופ (צילום: אסף קרלה)

קאב קאם חוגגת שבע במסיבה שמחה וטעימה
בר האוכל של הבי התאילנדי - קאב קם חוגג יום הולדת כמיטב המסורת עם תפריט אוכל של מנות חגיגיות ואהובות, לצד תפריט אלכוהול מבוסס כולו קוקטייל הפיצג׳ראלד האהוב, עם מגוון סוגי ג׳ין (לא רק) ומגוון ביטרים מהארץ והעולם. בתפקיד המארחים בערב זה, האנשים שבנו וליוו את קאב קם, כל אנשי השירות מהבר, הפלור והאירוח מימיה הראשונים של קאב קם, יבואו לתפוס את העמדות במסעדה, לארח ולהשקות. בהחלט משהו שאסור לפספס
לינקולן 11 תל אביב 03-6889960

חגיגות בקאב קם, (צילום: דור שרון)
חגיגות בקאב קם, (צילום: דור שרון)

שעת תה בוולדורף אסטוריה, ירושלים
המלון היוקרתי בירושלים חוזר להציע את מסורת ה- Afternoon teaומציע ארוחה זוגית ב-380 שקלים שתוגש במסעדת קינגס קורט במלון. הארוחה כוללת כלי פורצלן יוקרתיים מגש בן 3 קומות עם כריכי גבינות מלחמים שונים, כריך סלמון מעושן וטארט סלט ביצים; ומגוון קינוחים של פיננסייר, מדלן, אקלייר, סקונס במגוון מילויים ועוד. בנוסף, מציעים חבילת טיפול זוגי מתחם הספא של מותג הטיפוח Guerlain ותה מנחה ב-1,240 שקלים.

גרשון אגרון 26-28, ירושלים. טלפון: 02-542-3333

וולדרף תה (צילום: נעה ארד)
וולדרף תה (צילום: נעה ארד)

פיצות וראשונות בסה טו ראשל"צ
הפיצרייה הנפוליטנית של רון אלימלך בראשון לציון משיקה תפריט חדש של מנות ראשונות, כשרובן מוכנות בטאבון האבן של המקום ממנו יוצאות הפיצות. בין המנות החדשות: סלקים מהטאבון עם קרם שמנת, תימין, לימון, שקדים ופרמזן (44 שקלים); פלפל שושקה ממולא גבינות עשוי בטאבון (34 שקלים), ברוסקטת פסטו, סלט עגבניות ומוצרלה טרייה (28 שקלים), קרפצ'יו בקר (51 שקלים), קרפצ'יו חציל (38 שקלים) ועוד.

סה טו. רוטשילד 63, ראשון לציון.

סה טו  (צילום: אפיק גבאי)
סה טו (צילום: אפיק גבאי)

סיור אל מעמקי החמין בירושלים
מוזיאון מגדל דוד בירושלים מציע סיור בעקבות החמין בלב השכונות החרדיות בזמן ההכנות לקראת השבת. המדריכה שמחה בלנגס-שפירא תיקח את המשתתפים דרך הפשקווילים, קופות הצדקה והבגדים הייחודיים. המשתתפים יתוודעו לאורח החיים וההשקפה החרדית על גווניה ויחשפו להתרחשות השבועית סביב החמין – הצ'ולנט. תספר על תולדות החמין לאורך ההיסטוריה, ועל הכנתו בעדות השונות. טעימות של חמין וקיגל וביקור במאפייה מקומית. יום חמישי 22/2, יום חמישי 7/3 בשעה 18:00 | משך הסיור כשעתיים וחצי מחיר: 110 ₪ למשתתף/ת, כולל טעימות.
הרשמה ורכישת כרטיסים באתר המוזיאון

חמין  (צילום: FREEPIK)
חמין (צילום: FREEPIK)

תפריט טאפאס בלימאני, קיסריה
בביסטרו של אסף צוונג בקיסריה - לימאני, השיקו, לצד התפריט הרגיל, תפריט טאפאס ספרדי צבעוני במיוחד.  בין המנות: פינצ'וס של ברוסקטת דם ופאן קון טומאט וארטישוק (27/29 שקלים) מיני סטייק ברוטב ציר בקר וקסיס (45 שקלים), סלט תמנון עם אבוקדו ופלפלים (42 שקלים), קלמרי ושרימפס על פאבה (37 שקלים)  וכמובן שלל של צלחות קטנות ועוד.

נמל קיסריה 04-6100022. 

לימאני (צילום: אסף גבאי)
לימאני (צילום: אסף גבאי)

אלפרו משיקים בית קפה ללא חלב
'אלפרו', מותג תחליפי החלב של שטראוס, משיק בימים אלה בית קפה פופ אפ בדיזינגוף סנטר עם קפה על  טהרת סדרת אלפרו בריסטה, משקאות על בסיס שיבולת שועל, סויה ושקדים

בית הקפה יפעל במשך שלושה שבועות, בימים ד'-ו', החל מה-17.1 ועד ה-2.2. כוסות הקפה תימכרנה במחיר סמלי של 5 ₪ בלבד. חיילים ושוטרים במדים יוכלו להנות מקפה חינם.

בית קפה ללא חלב (צילום: יחצ)
בית קפה ללא חלב (צילום: יחצ)

סילו מארחת יקבים שנפגעו במלחמה
סילו, המסעדה המדי-איטלקית מפארק פרס בחולון, חונכת סדרת אירוח יקבים חדשה, עם דגש על יקבים שספגו פגיעה בעקבות המלחמה. בימי חמישי אחת לשבועיים יגיע למסעדה סומליה של יקב ישראלי אחר שיעבור בין השולחנות, יסביר, ייעץ ויתאים לאורחים לפי טעמם יין מההיצע של היקב. מלבד אירוח הסומליה בימי חמישי, יינות היקב יהיו זמינים במסעדה במשך כל השבוע. ראשון יתארחו יקבי רמת הגולן (18.1), לאחריו רקאנטי (1.2), הרי גליל (15.2), ברקן (29.2) ונוספים.

יין בסילו (צילום: גיא צמח)
יין בסילו (צילום: גיא צמח)

האורז היפני היוקרתי שעשה עליה לישראל
אורז הפרימיום המקורי אקיטה קומאצ'י, נוחת בישראל היישר ממחוז אקיטה ביפן. אורז לבן אותנטי, מבריק וריחני, הנחשב לאחד מזני האורז האיכותיים והמבוקשים בעולם. אינו נחשף בשום שלב בתהליך גידולו לחומרי הדברה ואינו מחייב שטיפה, הודות לתהליך סטריליזציה ייחודי שהוא עובר. מרקמו מעט קשה יותר והוא מצטיין ביכולותיו להכנת סושי, צ'יראשי, ליווי מנות קארי, פוקה ועוד.

אורז יפני אקיטה קומאצי ממחוז אקיטה יבואן קיטהקאטה (צילום: שי בן אפרים)
אורז יפני אקיטה קומאצי ממחוז אקיטה יבואן קיטהקאטה (צילום: שי בן אפרים)

הוא בעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד, עשיר בפרוטאין, סיבים, מינרלים וויטמינים נחשב לבריא יותר מזני אורז אחרים הקיימים בשוק. הוא בעל ערך קלורי נמוך יותר ומזין במיוחד על כן, הוא מאוד פופולארי גם בארץ המקור, יפן. המחיר? 2 ק"ג ב- 78 ₪. כשר באישור הרבנות לישראל. להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ.