מסעדת קומראן, שנחשבת לאחת המסעדות הפופולריות בתל אביב מכריזה על שיתוף פעולה מרגש עם השף מושיק רוט. זאת הפעם הראשונה שבה רוט ישמש כאיש מקצוע במסעדה ישראלית. מסעדותיו של רוט בעולם זכו לכוכבי מישלן ולהערכה רבה בקרב מבקרי קולינריה, אך מעולם לא שימש כשף או בעלים של מסעדה בישראל. 

במסגרת שיתוף הפעולה, רוט בנה בתקופה האחרונה תפריט חדש שכולל מנות חדשות שלא הוגשו קודם בסגנון ים תיכוני. לצד התפריט החדש שבנה מושיק ונפתח להרצה בימים אלו, הוא גם יוביל וינהל את הקו הקולינרי במסעדה. בין המנות החדשות בתפריט אפשר למצוא: ריזוטו בר ים, קוביות לוקוס קריספי, טאקו טרטר בקר, חלוויאת בג׳וספר ועוד. זוהי הזדמנות ראשונה לקהל הישראלי להכיר מיהו מושיק רוט דרך האוכל המצויין שלו ואף צד אחר וחדש שגם בעולם לא היו חשופים אליו.

מושיק רוט (צילום: איתן וקסמן)
מושיק רוט (צילום: איתן וקסמן)

מושיק רוט אמר: "אני שמח ונרגש על החיבור עם קומראן. מדובר במקום מיוחד עם אווירה שאין שנייה לה. אני זוכה להביא לראשונה לסועדים פרספקטיבה אחרת שלי, צד אחר שלא הכירו עדיין. האוכל שאני מבשל בקומראן הוא אוכל שמח שמתחבר למקומיות באמצעות חומרי גלם טריים ואיכותיים והטאצ' האישי שלי. פשוט תבואו לאכול וליהנות". 


לירן צדיק, בעלי מסעדת קומראן: "החיבור עם מושיק היה טבעי ומתבקש, אנחנו מכירים היטב כבר שנים וכעת זה שיתוף הפעולה הראשון שלנו. הוא שף מהמעלה הראשונה והאוכל שהוא מכין מצליח לרגש ולספק את החך של כל מי שיטעם. אני מזמין אתכם להגיע לקומראן וליהנות מאוכל טוב ואווירה שיש רק אצלנו".