יש המגדירים את  המבנה השוכן ברחוב נחמני 26 בתל אביב ”מקום מקולל”. ובכן בדקנו, חקרנו וערכנו תחקיר נוקב, ובסופו הגענו למסקנה: ראביש. על המקום לא רובצת קללה, וזה שהמסעדות שפעלו בו בשנים האחרונות נסגרו – כמו “פרונטו”, “נחמני” ו”אויסטר” – לא אומר שהמסעדה הבאה לא תצליח ותשגשג. אם תשאלו את הבעלים של רשת “גוצ’ה”, העתיד דווקא צבוע ורוד.



כמה נעים פה. נעים, נוח, לא מתיימר, אפילו כיף. עיצוב הפנים חמים ומכניס אורחים, והצוות אמפתי וקשוב כבר מהרגע הראשון. עם התחלה כזו, איך אפשר לקלקל?
 
ובכן, אפשר. אבל לא הפעם. גם אם האוכל הוא לא בדיוק פסגת הקולינריה, הוא עדיין יצירתי ונועז. כזו היא למשל מנת הזוקיני נאצ’וס (29 שקלים) – פרוסות זוקיני חתוכות דק, מטוגנות ומומלחות (מדי), מנה שלא פגשנו כמותה, והיא בהחלט ראויה להתמכרות מול “האח הגדול”, “הישרדות” או “מבט”. לעומתה סלט הקיסר (39 שקלים) סטנדרטי ומעייף, אבל לא לעולם חוסן. טוויסט קטן והוא היה משלים את הזוקיני.


  צילום: סיוון שוב-עמי 

“גוצ’ה” מומחית בדגים ובפירות ים, והמנות העיקריות שנבחרו בעצת המלצרית המקצועית טל הוכיחו את עצמן. מי שחושש מנתח מדמם שיגיע בעקבות מנת הסטייק טונה אדומה (97 שקלים) יכול להרגיש בנוח: הדג בילה מספיק זמן על הפלנצ’ה, והוא עשוי טוב, רך ומענג, ויחד איתו נוספו רוטב שמנת ופלפלת על פירה מלוח (מדי. האם לשף יש דייט שני הערב?).

גם המנה בעלת השם המחויך מוקיקה ברזילאית (78 שקלים) הוכיחה שמדובר בחומרי גלם טריים וטובים – מחבת פירות הים הגיעה מלאה בחלב קוקוס ועגבניות, ועם זאת המרכיב הדומיננטי הוא הצ’ילי, שהפך את המנה לכה חריפה, עד שכל יתר הטעמים התאדו.
 
מקום מקולל? הטעמים היצריים פה יבריחו את כל המקטרגים. שיהיה בהצלחה. 

“גוצ’ה”, נחמני 26, תל אביב, 03-5597933