יממה לפני חגיגות השנה האזרחית ועדיין אתם לא יודעים איפה תבלו? בדיוק בשביל זה אנחנו פה - הכנו לכם טעימה מהשלל המטורף של ההצעות בתל אביב ומחוצה לה. תיהנו


היפ-הופ בהוסטל 51
בר האוכל השמח יערוך מסיבה שתכלול את מיטב כוכבי ההיפ-הופ התל אביביים, שירקידו את כולם לתוך השנה החדשה. לאורך הערב יימזגו כוסות יין וקאווה ב-15 שקלים, ואלישע יפתיע אתכם בספיישלים כמו: סטייק טונה אדומה; פוקאצ׳ה קריספית עם סטייק חציל אפוי על מרווה; נקניקיה ספרדית מעושנת לוהט ועוד שלל מנות. צפו לעוד שלל הפתעות ואולי גם הופעה שווה.
יהודה הלוי 51, תל אביב

פותחים שנה אצל מאיר אדוני
ב"מזללה" יחגגו את ראש השנה האזרחית בסוף שבוע שלם עם מנות ספיישלים כמו בייבי לוקוס, ופל בלגי עם ביצה עלומה ופינוקים מושחתים. לצדם יוגש תפריט קוקטיילים ייחודי ומוזיקה שמחה.


ב"כתית" יחגגו בקלאסיקה עד הסוף עם ארוחת הטעימות שתוגש לאורך כל סוף השבוע. יוגשו שם מנות כמו כרישה מעושנת שלוקה בציר ירקות וחמאת דאשי; דונטס קרם לימון ופרחי אלדר; בצקניות ריקוטה ודבש, ועוד מנות מענגות.


"מזללה"/"כתית" - נחלת בנימין 57, תל אביב



ראש השנה איטלקי בצ'יקטי
אחד המקומות הקסומים שלוקחים אתכם לאיטליה יחגוג את השנה החדשה בתפריט ספיישלים. בין המנות: לינגווני וונגולי; ארטישוק טרי על קרם פרמז'ן; פילה בקר מוח עצם ורוקט; קרם מסקרפונה ותותים טריים, ועוד. עלות הארוחה: 250 שקל.


יהודה הלוי 58, תל אביב



ראש השנה יפני בלימה ניפו
"לימה ניפו", בר-מסעדת השף החדשה בשוק הפשפשים ביפו, מציעה מטבח יפני-פרואני. בערב ראש השנה האזרחית יגישו (בנוסף לתפריט הקיים) מנות כמו סביצ'ה בס עם פפאיה; טרטר פילה בקר, כמהין ומיסו; טאטקי טונה בפונזו; וברווז צלוי בפונזו. בנוסף, שמפניית Veuve Cliquot תימזג לכוסות בעלות מוזלת.


רבי תנחום 6, תל אביב



ראש השנה של יין בפר דרייר
בר היין "פר דרייר", שעבר לאחרונה למתחם נגה, יערוך את מסיבת ראש השנה המסורתית בחצר היפואית רחבת הידיים. המסיבה תכלול בופה עשיר, מבחר יינות שימזגו ללא הגבלה. והכל בעלות של 280 שקל לסועד. את הערב ילווה די-ג'יי אורח שיגרום לכם לזוז עד השנה הבאה.


בת עמי 6, יפו



ראש השנה ניו יורקי בזובי זו
הבר הסטייליסטי, שלאחרונה שיתף פעולה עם השף דיויד פרנקל, יציע בערב השנה החדשה תפריט סגור ואטרקטיבי בעלות של 200 שקל לאדם, הכולל ארוחה של שלוש מנות וכוס קאווה. את כל הערב ילווה די-ג'יי.


בן יהודה 186, תל אביב



ראש השנה חם במלגו ומלבר
מסעדת הדגים תגיש תפריט ספיישלים ענק עם מנות כמו מנת וולוטה בטטה לבנה עם ערמונים קצוצים; סשימי אינטיאס על קרם פרש; פולנטה תירס טרי עם ארטישוק; סינטה פרוסה עם בטטה לבנה; בייבי לוקוס, ועוד. את תפריט הספיישלים ילווה תפריט יינות וקוקטיילים ייחודי.


שדרות רוטשילד 142, תל אביב



ראש השנה על הגג של קנטה
על הגג של גן העיר, באווירה תל אביבית איכותית, תוכלו לפתוח את השנה במסיבה גדולה בחסות "גרייגוס", במסגרתה יגישו תפריט סגור בעלות של 150 שקל לאדם, שכולל: מנות ראשונות למרכז השולחן; ראגו שעועית שחורה וצ'וריסו; סרדינים בכבישה ביתית, פפרדלה כבדי עוף; המבורגר, ועוד. וגם: קוקטיילים מיוחדים של "גרייגוס". הזמנות יעשו דרך דף הפייסבוק של ה"קנטה".


אבן גבירול 71, תל אביב



סילבסטר בשוק לוינסקי
"דלידה", החמרה של שוק לוינסקי, מציעה פינוקי אלכוהול עדלאידע, למזמינים מהתפריט הקבוע של המקום. בין המנות: ברולה פלפלים חריפים ופטה; סרטנים בתנור בסחוג וארק; תבשיל פריקי וחובזה עם לבנה, ועוד.


זבולון 7, תל אביב



מסעדת פופינה
במסעדת "פופינה", השוכנת במבנה אבן קסום בנווה צדק, חוגגים את ערב השנה החדשה בארוחה נוצצת בת שבע מנות מאת השף אוראל קמחי. בין המנות: פחזנית פרמז'ן; קוויאר שחור ודג ים כבוש; טורטליני ים וקרם דלעת מעושנת; פילה לוקוס צלוי בחמאה; סמיפרדו פטל ומרשמלו צלוי ועוד. את הערב ילוו שמפניות לורן פרייה וודקה בלוגה. מחיר לסועד: 350 שקל.


אחד העם 3, נווה צדק



מסעדת "פופינה". צילום: חיים יוסף
מסעדת "פופינה". צילום: חיים יוסף


ראש השנה בשרי
ב"שיין אנד שארפ" מציעים תפריט הכולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה, קינוח ראש השנה זוגי וקוקטייל ראש השנה, קאווה לנשיקת חצות, ב-250 שקל לסועד. בין המנות: כבד אווז עם עוגת בסבוסה, זביון קוקוס, קרמבל כוסברה וסוכריות קופצות; טרין כבד אווז; סשימי אינטיאס; סינטה וכבד אווז, ועוד.


יגאל אלון 65, תל אביב



משיקים יין בג׳אג׳ו
מסעדת השף JAJO חוגגת בערב ייחודי הכולל מנות ספיישל, אלכוהול משובח והופעת מוזיקה


חיה. בין הספיישלים: ברבוניות מטוגנות ברוטב לימון שחור; טרושון כבד אווז ופיסטוק; קרוסטיני מולים וקרם שאלוט. מחיר: 350-200 שקל לאדם.


דוד אלעזר 27, תל אביב



מרגישים אירופה באריה
ב"אריה" יחגגו עם תפריט חגיגי וייחודי שיכלול מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושמפניה. הארוחה תתקיים בשלושה סבבים, שיתחילו מ-19:00 ועד הבוקר, בעלות של 450-350 שקל לאדם. התפריט יכלול מנות כמו סשימי טונה אדומה; טאטקי סלמון צרוב; פילה קוד שחור; חצי לובסטר צלוי בתנור עם חמאה מזוקקת וטימין לימוני; פורטר האוס (זוגי), 900 גרם; ומוזיקה עד הבוקר.


נחלת בנימין 66, תל אביב



מסעדת "אריה". צילום: בן יוסטר
מסעדת "אריה". צילום: בן יוסטר


רומנטיקה בסרדיניה
הטרטוריה האיטלקית בכיכר קדומים הקסומה ביפו מציעה תפריט רומנטי הכולל מנות פתיחה, ביניים, עיקרית וקינוח. בין המנות: גריסיני עטוף פרושוטו; קנלוני פתוח עם סינטה; מוסלין פורל אדום וריבועי לוקוס צרובים; סוכריות פסטה במילוי גורגונזולה ומסקרפונה; קנולי מתוק עם קרם פיסטוק ומסקרפונה.


מחיר: 250-220 שקל לאדם.


כיכר קדומים 9, יפו



ראש השנה מול נופי הגליל
בחמישי ה-31 בדצמבר החל מהשעה 19:00 יחגגו במלון "מצפה הימים" עם ארוחת ראש השנה במסעדת "מוסקט", הצופה לנוף גליל עוצר נשימה. הארוחה תכלול חמש מנות וכוס יין מבעבע ב-300 שקל לסועד (195 שקל לאורחי המלון). יהיו שם מנות כמו סרדין כבוש עם שומר מתובל; פרוסות פילה בקר ואגסים; מרק קרם ערמונים; פורל מעושן; פטה כבד אווז; ריזוטו ארטישוק; טורטליני בקר ועוד.


מסעדת מוסקט, מצפה הימים



פותחים שנה בקיסריה
ב"הלנה", השוכנת במבנה אבן עתיק מול הגלים של נמל קיסריה, יחגגו בשורת מנות ספיישל עם דגים, פירות ים, בשרים וגבינות מקומיות, לצד התפריט הרגיל.


הלנה, נמל קיסריה



סזרינה בקיסריה
"סזרינה", המסעדה החדשה של השף מאיר אדוני שנפתחה לאחרונה במתחם הגולף בקיסריה, מציעה ארוחת ראש השנה זוגית שתוגש בכל סוף השבוע ותכלול: סביצ'ה דג ים, הריסה מעושנת, ניוקי ריקוטה, בר אפוי בפטריות בר, אנטריקוט 400 גרם צלוי בגריל פחמים, אצבע שוקולד ועוד ארוחת טעימות זוגית תעלה 590 שקל לזוג!


סזרינה, מתחם הגולף, קיסריה. טלפון: 04-6267000



מסעדת משייה
"משייה", המסעדה המקומית החדשה מבית השף יוסי שטרית, רקחה תפריט שרינג זוגי במסגרתו כל זוג יקבל שתי כוסות קאווה, שני פתיחים, ארבע ראשונות, עיקרית לבחירה ושני קינוחים, בעלות של 350-290 לאדם. את כל הערב ילווה די-ג'יי.


מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב