ביום ראשון ה-14 בפברואר יחגגו אוהבים בעולם את הוולנטיינ'ס דיי, וגם במסעדות אצלנו נכנסים לכוננות. אז איפה כדאי לכם לבלות את היום הכי מתקתק בשנה?



 ב"קלארו" יחגגו עם תפריט המסעדה ולצדו תפריט ספיישלים עם מנות לחלוקה, לצד קוקטיילים על בסיס סירופים הנרקחים במקום. בין המנות: דגים נאים על צלחת עשויה קרח; בוצ'ר גבינות ממחלבות ישראליות; בוצ'ר בשרים וירקות צלויים בשלמותם; ריזוטו ארטישוק ועוד.

הארבעה 23 פינת דוד אלעזר, תל אביב

בלה אוטרה - בר האוכל המקסיקאני קריבי, יחגגו את חג האוהבים במבחר מנות ספיישל , קוקטיילים חושניים ו Happy hour אטרקטיבי: בין השעות 18:00-20:00 יעניקו 50% הנחה על  הקוקטיילים, היינות ותפריט האלכוהול. בין מנות  : סביצה אדום; כיסוני תירס ממולאים; מעורב מקסיקני חריף ועוד
רחוב הירקון 66, תל – אביב. טלפון : 073-2649464
מסעדת "מקסיקנה" יוצאת בתפריט ספיישלים זוגי, במקביל לתפריט הרגיל .לדוגמה: בנואלס - כיסוני בצק קריספיים ממולאים בנתחי עוף צלוי; ארוחת טעימות זוגית מקסיקנית מסורתית; קרם שוקולד נוגט מרנג ושבבי צ'ילי עם בננה מקורמלת ועוד.
בוגרשוב 7, תל אביב
במסעדת "בלוסקיי" הכשרה מקבוצת "כתית" של השף מאיר אדוני, יגישו תפריט טעימות חגיגי ומפנק כאשר לכל מנה מוצמדת יין. בין מנות הספיישל: מרק ערמונים; בריוש חמאה; קרפצ'יו לוקוס; ניס בגריל פחמים, לינגוויני וסשימי דג ים. 
מלון קרלטון תל אביב

פינוקים אצל מאיר אדוני. צילום:דן פרץ
פינוקים אצל מאיר אדוני. צילום:דן פרץ


 
TAPEO בתל-אביב ובהרצליה חוגגות עם תפריט ספיישלים וקוקטיילים בטוויסט לטיני לוהט.
בין מנות הספיישל: דג ים פרוס דק וסלסלת פלפלים חריפים; שוק טלה בבישול ארוך; טארט שוקולד ותותים; מאי טאי קוקטייל זוגי (חצי ליטר) בחריפות עדינה ועוד.
הארבעה 16, תל אביב
השף יאמה סאן מה- TYOמציע ספיישלים יפניים לרגל יום האהבה: ספיישל טבעוני בנטו - נבטי במבוק ופטריות שימאג'י, אינארי של קרפצ'יו כמהין ואבוקדו, תרד ואצות וואקמה על פילה של חציל ברוטב פונזו; ספיישל אנטריקוט פריים ריב פרוס על הגריל ועוד פינוקים.
מונטיפיורי 7, תל אביב 
"מטבח לילה", הידוע בחוויית אירוח החברים שלו, מציע לכמה זוגות להתחבר ולצאת לארוחת חברים רומנטית, במחיר 220 שקל לסועד. זה כולל בקבוק לזוג של יקב פלטר, פוקצ'ה ומטבלים, בחירה של שתי ראשונות, קוקטייל הבית ובחירה של מנת ביניים ובחירה של שתי מנות עיקריות. לקינוח: זוג סוכריות ברולה.לילינבלום 43, תל אביב
יין ואהבה ביקב בין חיים: יקב בן חיים עורך 2 ערבים מיוחדים רווי אהבה ויין שיכללו ארוחה מלאה מאת השף אלו ןגונן משולבת בחמישה יינות מתיישנים שיושו לאורך הארוחה.עד 15 זוגות בערב. יש להזמין מקום מראש. 14-15.2 החל מ-20:00  - השרף 6 רמה"ש טל. 03-5346748
במסעדה ובבר ARIA יחגגו את יום אהבה בתפריט ספיישלים ייחודי בסגנון אירופאי. בין מנות הספיישל: טטאקי שייטל איולי יפני וצ'יפס ארטישוק ירושלמי; קרפצ'יו דג ים עם ויניגרט תפוזי דם ושקדים מומלחים; עוגת שוקולד עם סורבה קסיס ועוד פינוקים.
נחלת בנימין 66, תל אביב

קינוח מושחת בארייה. צילום: בן יוסטר
קינוח מושחת בארייה. צילום: בן יוסטר


 
מסעדת "יפו-תל אביב" של חיים כהן חוגגת בשבת ובראשון בשני סבבים. מלבד התפריט הקבוע יוגשו גם מנות מיוחדות כמו נתחי בשר זוגיים צלויים בטאבון; דגים שלמים זוגיים צלויים בטאבון ביין לבן; כדור שוקולד ממולא מוס שוקולד ועוד פינוקים.
יגאל אלון 98, תל אביב
"דיקסי", המסעדה שפועלת 24/7, מתקשטת בלבבות אדומים, ומציעה בשבת ובראשון (מלבד התפריט הרגיל) תפריט פינוקים רומנטיים, פינוקי אלכוהול וקוקטיילים מיוחדים בין 23:00-18:00.
יגאל אלון 120, תל אביב
ה"מזללה", הביסטרו הצעיר של השף מאיר אדוני, יחגגו את חג האוהבים בתפריט ספיישלים שיכלול מנות זוגיות: סשימי דג ים וקרם סלק; דאבל קובנה בורגר מנתח קצבים עם צ'יפס קלאסי; מחבת ים זוגית; ביף ולינגטון זוגי ועוד פינוקים.
נחלת בנימין 57, תל אביב

 
ג'אסיה ביפו, חוגגת  עם קאווה לכל אורח וקינוח שכולו שוקולד - נמסיס, עוגת טראפל שוקולד עשירה ומושחתת עם תותים.   
בין המנות המומלצות: פאקורה הודית ; סלט עוף טנדורי; שיפודים מונגולים עם נתחי כבש ואנטריקוט סושי ג'אסיה עם כבד אווז ושערות קדאיף ועוד. 
ג'אסיה. לואי פסטר 7, יפו. טלפון: 03-9323222
"אובן קובן", המסעדה המתמחה במאכלי רחוב יפניים, מציעה סעודה יפנית חגיגית ב-250 שקל בלבד לזוג. הארוחה כוללת שתי כוסות יין, או קנקן סאקה, שתי מנות ראשונות לבחירה, שתי מנות עיקריות לבחירה וקינוח לבחירה. 
הארבעה 16, תל אביב; הברזל 4, רמת החייל

קולקציית האהבה של מאפיית לחמים. צילום: דניאל לילה
קולקציית האהבה של מאפיית לחמים. צילום: דניאל לילה


 
מסעדת "דלי אסייתי" בהוד השרון תציין את הוולנטיינ'ס דיי עם ספיישלים של השף אלי אדרי, פינוקים מתוקים וקנקן סאקה חם על חשבון הבית. בהזמנה של מעל 200 שקלים יוגש קינוח מתנה לבחירה: מוס שוקולד מריר עם קרם שמנת מתוקה וגנש שוקולד; קרם ברולה למון גראס וג'ינג'ר; או מלבי קוקוס עם סלט פירות טריים ושבבי קוקוס מסוכר. 
בין השעות 22:30-17:00, בטרסה רומנטית לאור נרות, תחת הכוכבים במלון מצודת דוד בירושלים תוצע ארוחה זוגית במחיר 280 שקל לזוג. בין המנות: אסקלופ ים בציר פטריות מורל; קרם ערמונים חם ועוד. 
דוד המלך 7, ירושלים
ברשת "מאפיית לחמים" משיקים תפריט ולנטיינ'ס מתוק לסוף השבוע, הכולל שילובים של שוקולד ותותים. בין המתוקים: אקלרים אישיים, עוגיות מרציפן , מוס שוקולד ותותים טריים טבולים בשוקולד.