יכול להיות שאין מספיק שטח אחסון אינטרנטי כדי להכיל את כמות ההצעות הרומנטיות שיש למדינה להציע לכם בט"ו באב. ליקטתי לכם מגוון אופציות בתל אביב ומחוצה לה, אז תיהנו משלל הקיטש ותזכרו שאהבה אמתית זה לא רק קינוח לחלוק בו. 

פריחת דובדבן כבושה באואזיס
מסעדת אואזיס בתל אביב, בניצוחה של שף רימה אולברה, מציעה לרגל ט"ו באב ארוחת טעימות מיוחדת בעלות של 275 שקלים, לאדם פלוס כוס שמפנייה. בין המנות שיוגשו: קוויאר טוביקו ובליני, טרטר בקר עם פריחת דובדבן כבושה מיפן, סקאלופ בטמפורה וחזה ברווז עם פרנץ' טוסט ונקטרינה. 
 מונטיפיורי 17, תל אביב  
חוגגים אהבה עם אגתה

אגתה, מעדניית האיכות ברמת החייל, שהוכתרה כגן עדן לפודיס, מציעה ארוחה זוגית עשירה ומענגת במיוחד: פלטת נקניקים, פלטת גבינות ממגוון מאות הגבינות האיכותיות במעדנייה, בשילוב של לחם וחמאת אשירה, בקבוק יין לבחירה ושני קינוחים, במחיר של 250 שקלים. 
ראול ולנברג 24, מגדלי זיו

אגתה, רמת החייל
ריו גרנדה, גן עדן לקרניבורים
בר הבשר המעושן "ריו גרנדה" מציע תפריט ספיישלים  של תאוות בשרים הכולל סנגריה קרה, בגט טרי עם חמאת שום ולבחירה מהתפריט- מנה ראשונה, 2 מנות עיקריות, 2 קינוחים, יין אדום ללא תחתית- במחיר מיוחד של 400 שקלים לזוג. 
 
הרצל 4 תל אביב 03-5737277
אהבה מרוקאית -Ewa Safi
המרוקאית החדשה של תל אביב, הנמצאת באחד המבנים הרומנטיים בתל-אביב, תחגוג לאורך כל השבוע הקודם לט"ו באב (14.8-20.8 ) עם תפריט מאוהב ומוזיקה אלקטרונית משובחת. התפריט כולל: בחירה בין אופציה של 2 מנות ראשונות ו-2 כוסות יין וטאג'ין קוסקוס ירקות או 4 מנות ראשונות וטאג'ין קוסקוס ירקות. בנוסף, יוגשו במסגרת התפריט לכל זוג מנות פתיחה, מבחר סלטי הבית  ולקינוח - עוגיות מרוקאיות מסורתיות, עם תה ונענע. מחיר: 320 ש"ח לזוג.
 השחר 8 תל אביב - כשר 
 
אווה סאפי, נווה צדק
אהבה יפנית ב-tyo
שף יאמה סאן מציע לרגל ט"ו באב תפריט ספיישלים המבוסס על מאכלים "מעוררי תשוקה". בין המנות: יאקיניקו אנטקירוט נתחים דקים של אנטריקוט פריים ריב על אורז פריך ותאנים של העונה,  טרטר סלמון וטונה, אבוקדו, ממרח אצות, גבינת שמנת, איקורה, דאשי וסויה, שרימפס קריסטל וצדפות וונגי מאודים בסאקה חריף וירקות של קיץ 98 ובליני אפרסק שובב, יין לבן, יין מבעבע ואפרסק.בנוסף יוצעו הקינוחים החדשים של הקונדיטורית המוכשרת מיכל בוטון. 
מונטיפיורי 7, תל אביב
 

NG - מוסד הבשרים
מוסד הבשרים  NG בנווה צדק מציע  "דואט של כמהין וכבד אווז". בתפריט: כבד אווז אפוי עם חלמון צהוב רך ופרמז'ן, פיצה לבנה עם גבינת סולוגוני ופטריות כמהין טריות מהגליל, המבורגר עם כבד אווז ושבבי קקאו ולרונה, המבורגר עם פטריות כמהין טריות מהגליל. על הבר תימזג בירת מכבי 7.9% טרייה. מחיר לתפריט הארוחה הזוגית (כולל 2 בירות)  420 ₪.
 אחד העם 6, נווה צדק תל אביב. 

ריו גרנדה
 
 
מסעדת הפריים – רמת החייל 
במסעדת "פריים" ברמת החייל יתקיים ערב מיוחד שייערך בשלושה מסלולים שונים. 
בתחילת הארוחה כל זוג  יבחר  2 מנות ראשונות מתפריט מיוחד לאחר מכן יוכלו לבחור מסלול מבין 3 מסלולים לבחירה, קומבניציית סושי מיוחדת, "תאוות בשרים" או "חגיגת פירות ים". 198 שקלים לסועד. 
 ראול וולנברג 2 – רמת החייל תל אביב
 
מל ומישל
המסעדה האינטימית והרומנטית ידועה בתור מעוז חוגגי האהבה. בט"ו באב, מעבר לתפריט הקבוע שבמסעדה, ירוץ גם תפריט ספיישלים מיוחד. 
בן יהודה ,155 תל אביב

פריים רמת החייל. שלושה מסלולים
 
מסעדת הצועניה
במסעדת הצועניה השמחה, השוכנת בשוק היווני התוסס ביפו, יחגגו את ט"ו באב בארוחת טעימות זוגית המבוססת על העושר הקולינרי של מטבחי הבלקן:  סקורדליה, צזיקי, קיופולו,  מטיאס כבוש , פרסת ירק, ארנציני /  גירוס פרגית /שווארמה בתיבול בלקני, בצל מטוגן, פיתה יוונית, טחינה גולמית וירקות צלויים, /מטיטה קבב טלה ובקר טחונים במקום עם ירקות צלויים פיתה יוונית וטחינה/ סטופידו בקר וקינוח זוגי. 
 
 
מריפוסה - קיסריה
מסעדת שלושת השפים החדשה בקיסריה של השפים מאיר אלאלוף, חביב משה ויומי לוי, מזמינה את קהל האוהבים לבוא ולחגוג איתם את ט"ו באב באווירה שמחה ומאוהבת. בערב המיוחד, כל המסעדה תלבש אווירה סקסית של אדום לוהט ולצד תפריט הערב של המסעדה יוגש גם תפריט ספיישלים בערב המיוחד הכולל את המנות: אוייסטרים מנורמנדי; צלעות טלה מרמת הגולן; שקדי עגל עם קרם קיו ורוטב אספרסו. בשביל לחתום את הארוחה עם זיכרון מתוק מציעים הפרפרים של המריפוסה בערב החגיגי גם קינוח אהבה של פטל, ג׳לי שרדונה, מרשמלו פטל, עוגת שקדים וקרם מסקרפונה.  
 מתחם מגרשי הגולף, קיסרה
 
מסעדת רוטנברג -בעמק המעיינות
במסעדת רוטנברג שבעמק המעיינות. מציעים לקראת ט"ו באב בראנץ' זוגי עשיר אשר עושה שימוש בתוצרת מקומית. הארוחה תכלול מנות לבחירה ושתיה כולל יין:  אנטיפסטי מירקות הגינה, סלטים טריים, קונפי שוק אווז עם  ריבת תפוזים, פסטרמה טלה, רוסטביף משייטל עטוף על עלי רוקט ובזיל, פאטה כבד עוף וריבת פלפלים, טרטר עגל, פרשוטו חזה אווז,  סביצ'ה מוסר ים, קרפצ'יו אנטיאס, שרימפס בשמנת וקארי, קלמארי בשום ויין לבן, תמנון מוחמץ, מגוון גבינות ולחמים ומאפים מושחתים הנאפים במקום.
כתובת רוטנברג, חצר גשר הישנה (ליד קיבוץ גשר), 04-6752237 
 
מסעדת ים 7 - הרצליה
מסעדת ים 7 האלגנטית השוכנת על חוף ימה של הרצליה מציעה תפריט עם ספיישלים המבוסס על פירות ים, דגים טריים וטעמים המשלבים בין אגן הים התיכון לטעמים אסיאתיים. סביצ'ה דג ים עם חציל על האש, טונה צרובה בקראסט,  פפרדלה ביצים, ארטישוקים ופילה לברק, אטריות זכוכית עם לקט פטריות, פירות ים ברוטב צדפות, שיפודי סארף אנד טארף,  נתח קצבים, שרימפס ארטישוק ירושלמי וגזרים אורגניים, ריזוטו שחור עם אספרגוס וקלמרי טרי
רמות ים 122, הרצליה,  09-9566950

רוטנברג בעמק המעיינות
 
להתאהב בגרוזינית – קיבוץ שומרת
"שותא" בר מסעדה גרוזיני בקיבוץ שמרת מזמינה את הזוגות האוהבים לפינוק רומנטי באווירה גיאורגית קסומה. בתפריט מבחר מנות מהמטבח הגאורגי הססגוני והעשיר.  פינוק מיוחד בהזמנת מנה עיקרית: באלישווילי – כיסונים ממולאים בדובדבנים, מוקפצים ומלווים ברוטב פירות.
קיבוץ שמרת, כביש עכו-נהריה
 
מסעדת בית שלום במטולה
מסעדת בית שלום הרומנטית במטולה מזמינה זוגות אוהבים, ליהנות מארוחה רומנטית ממטבחו של השף מוסטפא סלילי, המשלב את הטעם הגלילי עם ניחוחות, שילובים וטוו'יסט עלאוו'י שהוא מביא מהמטבח הלבנוני, כולל כוס קאווה מתנה. בין המנות: עלי גפן ממולאים אורז ועשבי תיבול מהגינה, באבא גנוש, קבבוני טלה על מצע תבשיל עגבניות וחציל , אוסובוקו טלה ביין לבן וירקות שורש, קדרת בשר עגל טרי עם יין אדום ותבלינים ועוד. במסעדה מגישים מנות מיוחדות ומגוונות לצד מטעמים מקוריים שמורים ואותנטיים ממתכוני המשפחה בני מעל ל- 100 שנה של סבתו של חיימק'ה הוד.מחיר ארוחה - 280 שקלים לזוג.
בית שלום מטולה, 04-6940767

מסעדת הדגים בעין גב
 
רומנטיקה על שפת הכנרת
בתפריט המסעדה החדש, מגוון רחב של דגים טריים, לצד מנות מרעננות גדוושת בעשבי תיבול וירקות טריים. מסעדת הדגים נמצאת לחופה המזרחי של ימת הכנרת, לסועדים אפשרות לצפות בדייגים המנוסים של עין גב חוזרים עם שללם בספינות המצוידות ברשתות דייג גדולות כשברקע רחש הגלים.  מומלץ להזמין מקומות מראש. פתוח עד אחרון הסועדים.