57Brain Freeze by French


הפופ אפ בריין פריז של החבר׳ה מפרנץ 57 הנפתח בימים אלו בקיוסק האורבני שבצומת הרחובות רוטשילד והרצל בתל אביב, מביא הישר מהרחוב הניו אורלינסי למרכז תל אביב את חווית אוכל הרחוב והקוקטיילים. בתפריט השתייה רק משקאות דאקירי קפואים מלאי אלכוהול משובח ומיני מרקחות של פירות טריים ולא עוד מיצים מסוכרים. אננס, קוקוס טרי, מנגו וליים יהיו חלק בלתי נפרד וכמובן רום הוואנה משובח ועוד הרבה אלכוהול.



בגיזרת האוכל - כריכי PO'BOY - שרימפס ובייקון בקמח תירס, עגבניות ירוקות מטוגנות ופטריות פורטובלו מטוגנות, בשר בקר מפורק, בשר לבן מפורק עם תפוחים מקורמלים ועוד. מחירים 38-46 שקלים לכריכים, 35-58 לדאקירי של עד חצי ליטר.



הדוכן יפעל עד לסוף חודש ספטמבר. שעות פתיחה - 12:00 עד 16:00 ו-19:00 עד 2:00. הרצל 4 תל אביב.



תפריט משלוחים חדש ליפנית TYO


המסעדה היפנית של המאסטר סושי הבינלאומי יאמה סאן - TYO, משיקה תפריט משלוחים חדש. התפריט כולל מגוון מנות מהמטבח היפני החדש - סושי, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים מעולים כאשר יאמה סאן מכין את כל הרטבים המוגשים בעצמו, כולל רקיחת סויה מיוחדת והחמצת הג'ינג'ר.



תפריט המשלוחים כולל חוץ מעיצוב אריזות יפה, גם תפריט עסקי משתלם המאפשר ליהנות במחיר מנה עיקרית, גם ממנת פתיחה ומנה ראשונה (65-125 שקלים). התפריט כולל: פיצה טונה של טונה אדומה על טורטייה פריכה, חמאה של שום צרוב, קרפצ'יו אנטריקוט, סלט עגבניות שרי - מלפפונים, אבוקדו, ממרח אצות וגבינת שמנת, פילה של חציל גריל במיסו אדום, צ'יפס בטטה ופולי סויה, לוקוס סאקמושי מאודה בסאקה ושעועית שחורה, בלק קוד במרינדה של מיסו וסאקה, רולדה של חזה עוף עם אספרגוס בפנקו, אורז לבן וקארי יפני, עוגת גבינה, טבלה בתה ירוק ואנגלז וניל מאצ'ה ; מוס שוקולד בציפוי שוקולד מריר, עוגיית קוקילידה ואנגלז תפוז סאקה ועוד מנות רבות, צבעוניות, מאודות, מטוגנות, נאות ומיוחדות.



TYO מונטיפיורי 7, תל אביב. שעות פעילות משלוחים 12:00-23:30, להזמנות ומשלוחים: 03-9300333 שלוחה 2. 



TYO משיקה תפריט משלוחים חדש. צילום: יח"צ
TYO משיקה תפריט משלוחים חדש. צילום: יח"צ




1040 - ביר גארטן בווארי לאוקטוברפסט


הבר 1040 יפתח לרגל ה"אוקטוברפסט" תחת כיפת השמיים בלב המרחבים הירוקים בנמל תל אביב. הבר ממוקם בביתן 16 בכניסה הצפונית לנמל תל אביב. המזיגה תהיה סביב שולחנות ארוכים סטייל גינות בירה בחו״ל. 1040 הוא פרי שיתוף פעולה של מותג ויינשטפן ורוברט סגל, רוני לוי ואבי רפופורט –מבעלי ה-Molly Blooms, משגרירי מותג Guinness וממקימי תרבות הפאבים בישראל. בגזרת האוכל - תפריט בווארי עשיר שחתום עליו אלן טלמור.



הבר 1040. צילום: יח"צ
הבר 1040. צילום: יח"צ



בינדלה פותחת את עונת הדלאל בערבי דגים, פירות ים ויין מיוחדים


בינדלה חוגגת את פתיחת עונת הדיג בתפריט ערב מיוחד שיוצע בין ה-3.9-8.9 (שבת עד חמישי כולל). התפריט יכלול מנות ספיישל מהים, חומרי גלם מיוחדים שיזכו לטיפולו המסור של השף יורם וכדי להשלים את התפריט ואת החגיגה, חבר השף יורם ניצן ליקב האיכות "אמפורה" והתאים מראש יין לכל מנה, על מנת ליצור עבורכם חוויה קולינרית מושלמת. את היינות המלווים כל מנה ניתן לצרוך בחצי כוס, כוס או בקבוק במחירים מיוחדים לתפריט. 



בינדלה, מונטפיורי 27, תל אביב, 03-6500071, ראשון עד שישי החל מהשעה 12:30 - תפריטי הספיישל יוגשו במסעדה החל מהשעה 18:00.



ארקפה בסניף בייקרי מושחת


מותג בתי הקפה והבייקרי ארקפה משיק בית קפה - בייקרי בבית אסיה ויציע תפריט כשר ונרחב של הרשת לצד מוצרי הבייקרי הטריים. התפריט יציע את קולקציית מוצרי הבייקרי המיוחדת לרגל ראש השנה, עליה שוקדת הרשת בימים אלו, קפה פרימיום טרי לצד מאפים איכותיים וכריכים מהמטבח האיטלקי וכמובן ארוחות בוקר וסלטים.



ארקפה בית אסיה, ויצמן 4 תל אביב.



ארקפה בייקרי. צילום: יח"צ
ארקפה בייקרי. צילום: יח"צ