חגיגות סוף שנת 2016 הולכות להיות מטורפות מהרגיל. אולי זו סכין האו"ם היושבת על צווארנו, אולי ההבנה שהחיים קצרים וצריך ליהנות לפני המלחמה הבאה, ואולי כי נמאס לנו מהחורף וחייבים להתחמם עם קצת אלכוהול וגיפופים. כרגיל, כבכל שנה, מציעות לכם המסעדות שלל של תפריטים מעוררי תיאבון במחירים שווים לכל נפש, למען תשתכרו, תהנו, תרבחו ותתנשקו.



וויסקי ואוכל ללא הגבלה במוזיאון הוויסקי


בוויסקי בר-מוזיאון, המשלב בין בר ומסעדה למוזיאון וויסקי, ומכיל למעלה מ-1,000 סוגי וויסקי שונים ממדינות שונות, יחגגו בשיתוף פעולה עם Singleton בערב מיוחד שיתחיל באירוע קוקטייל, רובו בעמידה עם מספר מוגבל של מקומות ישיבה, במסגרתו יסתובבו המלצרים ויגישו מגוון מנות "Finger food" עד 23:00 והאלכוהול יהיה חופשי. 



בהמשך הערב, יגיע די-ג'יי קובי סקה, אשר ינצח על מסיבת קבלת השנה החדשה ויקפיץ את האורחים בסטים מיוחדים, והחל מהשעה 00:00 תקבל את השנה החדשה הזמרת מיכל שפירא בהופעה מיוחדת עם קאברים מרגשים לשיריה של איימי ויינהאוס.



ניתן לרכוש כניסה נפרדת להופעה ולמסיבה בלבד, הכוללת גם היא שתייה חופשית לאורך הערב כולו. 350-150 שקלים לכרטיס. 



דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב. 




סילבסטר יווני בלולו 

הביסטרו האינטימי בנווה צדק יחגוג במוזיקה יוונית חיה, אוזו, ערק ושלל של מנות שמחירן ינוע בין 35-80 שקלים. מינימום הזמנה 150 לאדם בלבד, הפינוקים מובטחים. 



שבזי 55, נווה צדק, תל אביב. טלפון: 03-5162793




סילבסטר קליפורני במסעדת סנטה רוזה


מסעדת סנטה רוזה המגישה לסועדים את סיפורו של המטבח הקליפורני, רקחה תפריט מיוחד שיכלול כוס יין מבעבע קליפורני, מנה ראשונה ועיקרית לבחירה ומגוון קינוחים.



בין המנות שיוגשו: טורטליני סרטנים בציר שרימפס עם חמאה ויין לבן, קוביות פילה בקר בציפוי שקדים ברוטב יין אדום, צלעות טלה על קרם כרובית ושמן כמהין, ופפרדלה טריה ברוטב חמאה, שום וקרפצ'ו כמהין.



הסבב הראשון ייפתח בשעה 19:00 בערב, ועלותו תהיה 180 שקלים לסועד. הסבב השני, שיתקיים בשעה 22:00, יעלה 250 שקלים. 



קהילת סלוניקי 11, נאות אפקה, תל אביב. טלפון: 03-9401011




סילבסטר בקלארו


במסעדת קלארו של השף רן שמואלי והשף בפועל עומר אבישר, נרקח תפריט מפתה המורכב מהיצע רב של בשרים, דגים, ירקות ופירות מהחווה לשולחן.



יוגשו מנות ראשונות כגון: צלחת שרקוטרי בעבודת יד ודגי חורף נאים על צלחת של קרח. הפן העיקרי יורכב מדג במלח ים עם ראגו של ארטישוקים ופטריות יער בחמאה לבנה וספריבס חזיר על בוצ'ר עם תפוחים מעושנים. בגזרת הקינוחים יוגשו: מנה של אננס צלוי בטאבון, וניל קרמל ורום עם פרנץ' טוסט וגלידה וניל, מנה של תותים עם גלידת מסקרפונה ושברי מרנג ועוד. 



במקום ינגן די-ג'יי, מומלץ להזמין מקום מראש.



הארבעה 23 פינת דוד אלעזר, מתחם שרונה, תל אביב. טלפון: 03-6017777




סילבסטר טבעוני במסעדת זכאים


במסעדה הטבעונית "זכאים" תוגש ארוחה מיוחדת לרגל השנה האזרחית שתורכב מפוקצ'ה עם סלט חצילים באש גלויה, סלט עגבניות שום ופלפל חריף מרענן, ביס אבוקדו חציל ריקוטה וראשד, קרפצ'יו דלעת אפויה, מיקס אגוזים בקלייה ביתית, מרק ארטישוק ירושלמי, פסטה טרייה עם רוטב עגבניות, עשבי תיבול וזיתי קלמטה, בורגיניון פטריות מלך היער וקינוח הפתעה זוגי. בנוסף, כל סועד יקבל כוס יין או קוקטייל לבחירתו.



עלות הארוחה היא 180 שקלים לסועד. 



סמטת בית השואבה 20, תל אביב. טלפון: 03-6135060




סילבסטר אלגנטי בביסטרו-שף בראון


בביסטרו-בראון שבמגדלי G צמרת בתל אביב, מציגה השפית מיכל לוי חגיגת שנה חדשה בשני סבבים, בשעה 19:00 ובשעה 21:30. הארוחה תהיה מורכבת מתפריט בן שלוש מנות לבחירה מתפריט רחב ומגוון שהורכב במיוחד לכבוד הערב החגיגי: מנת פתיחה בליווי קוקטייל, מנה ראשונה ומנה עיקרית, שעלותה תהיה כ-260 שקלים לאורח. 



לחובבי היינות, ניתן לטעום גם יינות בוטיק ישראלים, יוכל בתוספת של 60 שקלים לאדם ללוות את הארוחה עם כוס יין רוזה של יקבי עמק האלה או כוס של בלנד אדום מיקב סומק.



ניסים אלוני 10, מתחם G, תל אביב. טלפון: 053-9344955




סילבסטר בוליוודי טבעוני במשק ברזילי


במשק ברזילי חוגגים את הסילבסטר בסגנון בוליווד עם ארוחת גורמה הודית טבעונית בת חמש מנות. המסעדה תהפוך לסצנה מתוך סרט בוליוודי עם תלבושות, אביזרים, דקורציה הודית ומוזיקה הודית מדליקה.



בתפריט: קוקטייל הודי מתקתק על בסיס ג'ין עם תבלינים הודים, ג'ינג'ר והל. לחמניות באו מאודות עם צ'אטני, קרם בטטה ותמרינדי, סלט סאמבר של קוקוסים כוסברה ואננס, פורנה שג'ריה - פטריה ופרח זוקיני ממולאים בפאניר טבעוני, דלעת ערמונים עם טופו רך, אגוזי לוז, כוסברה צנונית וקארי אפונה ירוק, ושוקולד מסאלה בטעמים הודים: פיסטוק, הל, תמרינדי. כחלק מסקשן המשקאות, תוכלו ליהנות מצ'אי עם חלב שקדים ותבלינים



הארוחה תוגש בשני סבבים: סבב ראשון בשעה 19:00 וסבב שני בשעה 21:00. המחיר: 150 שקלים לסועד. 



טלפון: 03-5166329




סנטה קלאוס חוגג בחוף ים


במסעדת ים 7 השוכנת על חוף ימה של הרצליה מציעים קסם חורפי רומנטי ומנות יצירתיות עם דגש על חומרי גלם מהים. לצד תפריט סילבסטר היוגש כתפריט ספיישל, ניתן יהיה ליהנות גם מתפריט המסעדה שיכלול בתוכו: זרוע אוקטיפוס, כדור טונה אדומה עם טרטר סלמון, ירוקים ורוטב חמאת בוטנים, מרק עשיר עם דגים, פירות ים, עגבניות וירקות שורש, ניוקי ביסק סרטנים, קוד שחור ועוד. 



ים 7, רמות ים 122, הרצליה. טלפון: 09-9566950




סילבסטר מקסיקני במקסיקנה


מקסיקנה תחגוג בשתי סניפיה בהיולה שמחה וצבעונית עם שלל מנות: טליודה מקסיקנית אותנטית - טורטיית תירס ענקית קריספית, פריחולס, צ'ילי קון קרנה, גוואקמולה, חלפיניו, פיקו דה גאיו וצ'דר וקסו פרסקו. כמו גם בונוואלוס קרנה - עגבניות שרי צרובות, רוטב שמנת צ'יפוטלה וכיסוני בצק קריספיים במילוי בקר. בתחום הקינוחים יוגשו קרמבל שוקולד מלוח, טופי, קרם פטיסייר, מוס שוקולד בלגי, גנאש שוקולד חלב, כדור קרם לוטוס עטוף בשוקולד ורצועות נאצ'וס מתוקות. כל אלו יוגשו לצד התפריט במקום, הכולל ארוחת טעימות זוגית, מרגריטות קפואות ועוד. 



ירמיהו 17, תל אביב / בוגרשוב 7, תל אביב. טלפון: 1-700-500-993




סילבסטר טורקי באונזה


במסעדת אונזה היפואית חוגגים עם מגוון מנות בווייב טורקי. ממנות פתיחת השולחן המסורתיות לחלוקה ועד ספיישלים של פלמידה כבושה עם תפוחי אדמה באטר, לבנה ובצל מוחמץ, קרפצ'יו מוסר ים עם וינגרט רימונים, זנב שור בבישול ארוך על סלט שורשים, קינוח מסורתי של סוטלאץ' פודיניג אורז ועוד. בבר ירקחו שלושה סוגים של קוקטיילים במחיר אחיד של 46 שקלים. 



רבי חנינא 3, יפו. טלפון: 03-6486060




סילבסטר ניו אורלינס בפרנץ' 57


בבר הניו אורלינסי יגישו לצד הקוקטיילים המפורסמים, גם תפריט בראנץ' מושחת במיוחד. מבין המנות בתפריט: אומלט עם בשר סרטנים וגבינת ברי, סופגניות קטנות סטייל ניו-אורלינס ממולאות בבשר סרטנים וגבינת מסקרפונה, עגבניות ירוקות מטוגנות, חמוצים מטוגנים ובטטה מטוגנת עם איולי קייג'ן וקרואסון ממולא בגבינת ברי וביצה עלומה מטוגנת. 



ברקע תתנגן מוסיקת סווינג בסטייל ניו אורלינס השמחה. הכל מוגש אה-לה-קארט, ללא תפריט קבוע מראש. גם בתאריך מיוחד זה, ההאפי האוור של המקום יתקיים כרגיל עד השעה 21:00, עבור כל מי שרוצה ליהנות מהקוקטיילים והאוכל לפני המסיבה הגדולה. מחיר לסועד בשעת ההאפי האוור - 120 שקלים. אחרי השעה 21:00, המחיר יקפוץ ל-160 שקלים. 



ברנר 2, תל אביב. טלפון: 050-7347452




נשף הסילבסטר במסעדת סיטארה


כבכל שנה, גם השנה תקיים מסעדת סיטארה בתל אביב את האירוע המסורתי - נשף הסילבסטר, המשלב בין אוכל מצוין, מוזיקה טובה ואווירה משכרת. המסעדה תלבש עיצוב מיוחד עבור הערב, ותעוצב בגווני זהב, לבן ושחור. בכניסה למסעדה יוצב קיר עיתונאים ושטיח אדום, ושם ימתין לאורחים צלם אשר יעניק לחוגגים תמונה למזכרת.



במהלך הערב יוגש תפריט אוכל מיוחד, אשר הורכב מהמנות המשובחות ביותר בתפריט המסעדה, כמו כן מנות ייחודיות אשר הוכנו במיוחד לערב הסילבסטר על ידי השף יואב בר. תפריט האלכוהול בנשף הורכב בשיתוף מותג היוקרה מקאלן, שהקוטיילים שיוגשו במקום ירקחו על בסיסו. 



על הערב ינצח די-ג'יי פאנקי פיש עם פלייליסט שהורכב במיוחד עבור ערב השנה האזרחית החדשה, בליווי כנריות אשר ייצרו ביחד חוויה מוזיקלית בלתי מעורערת.



מינימום הזמנה לסועד: 400 שקלים, כולל שי קטן ויוקרתי לכל זוג אורחים.



סי אנד סאן, תל אביב. טלפון: 03-6336633



מסעדת סיטארה. צילום: מיקאל פייר כהן



סילבסטר בשרים וקוניאק 


במסעדת דלידה הידועה, ייערך בערב הסילבסטר משתה יוקרתי שיכלול בתוכו שש מנות בשריות, קינוח וקוניאק. 



בין המנות שיוגשו: קובנייה עז על ברוסקטה, תבשיל עז בחלב יוגורט עם בצל כבוש, זיתים סורים ופיתה דרוזית, ומנת ביס של קבב פיסטוק וחלומי ים בצל שרוף וטחינה גולמית, כמו גם רביולי שוק אווז ועוד שלל בשרים. לצדה של הארוחה יוגש קוניאק של פייר פרנן, ממנו יוכלו הסועדים ליהנות ללא הגבלה.



מחיר הארוחה: 280 שקלים לסועד. 



דלידה, רחוב זבולון 7, תל אביב. טלפון: 03-5369627




סילבסטר יווני


מסעדת קלמטה, שציינה החודש שש שנים להיווסדה, מזמינה את החוגגים לערב באווירת יוון עם תפריט ספיישלים לצד התפריט הרגיל. הבניין יקושט והאווירה תהיה קלילה בארומת אוזו מפנקת.



בין המנות שיוגשו: צלעות טלה על מצע כרוב בלאדי ממולא, פילה בר ים וחמאת מרווה על ריזוטו אפונה, טרטר טונה עם מוצרלה פרסקה, וסלט תמנון חם שעועית רחבה, לבבות ארטישוק ושומר. 



מסעדת קלמטה, כיכר קדומים 10, יפו העתיקה. טלפון: 03-6819998



מסעדת קלמטה. צילום: בועז לביא



רומנטיקה במל ומישל


האיטלקייה הרומנטית ביותר בתל אביב, תציע אווירה אירופאית אינטימית ומגוון מנות ספיישל של שף המסעדה, ביניהן: קפרזה ירקות חורף, צלחת פירות ים עם פירה ארוגולה ובוטרגה וברולה תפוח-בזיליקום. 



מל ומישל, בן יהודה 155, תל אביב. טלפון: 03-5293232




סילבסטר אסייתי


מסעדת מינה טומיי המציעה כהרגלה חמישה תפריטים אסייתים, תחליף לחלוטין את התפריט שלה לקראת הערב החגיגי, ותגיש קוקטיילים משמחים ומנות מיוחדות המתאימות לחלוקה.



בין המנות שתוכלו לטעום: דים סאם טום יאם - דמפלינג בצק אורז במילוי עוף/צמחוני, סלט פומלה חריף,  קינג סושי רול במעטפת טונה וכבד אווז צרוב, טרטר טונה וסלמון, עלים ויאטנמים צרובים במילוי בקר, פיש לאקסה - מוסר ים בקראסט תבלינים, כרובית טנדורי, אטריות שעועית והאנוי סטייק, לצד רוטב פלפלת ויאטנמי. מחיר התחלתי לסועד: 175 שקלים. 



בסניף מינה טומיי קריית ביאליק יוגש גם תפריט המסעדה הרגיל. 



מינה טומיי, הארבעה 17, תל אביב | משה פלישמן 8, מרכז קסטרא, חיפה | דרך עכו 192, קריית ביאליק. טלפון: 1-700-506-504



מינה טומיי. צילום: אפיק גבאי



מסעדת פופינה


במסעדת פופינה בלב שכונת נווה צדק, יגיש השף אוראל קמחי ארוחת טעימות עשירה כגון: קונסומה ארטישוק ירושלמי, פחזנית גבינה מעושנת, ארטישוק ירושלמי לוי וטורטליני דלעת, טרטר טונה ולוקוס עם פטרית מלך היער וקולרבי, אספרגוס וקוויאר שחור ועוד.



כמו כן, ניתן יהיה ליהנות מתפריט קינוחים עשיר, שיכלול בתוכו מוס שוקולד מריר, אנגלז שוקולד מפולפל, קרמו אגוזי לוז עם שעורה מעושנת ועוד. 



שני סבבים יתקיימו - הראשון בשעה 18:30 ועלותו תהיה 250 שקלים לסועד, והשני, שיתקיים בשעה 21:30, עלותו תהיה 395 שקלים. 



פופינה, אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב. טלפון: 03-5757477




הכובשים


ביסטרו הכובשים יחגוג השנה את הסילבסטר עם תפריט ספיישל מיוחד. התפריט יורכב ממנה ראשונה, עיקרית וקינוח לבחירה ב-217 שקלים לסועד. במהלך הערב יוגשו משקאות אלכוהוליים על חשבון הבית כמו צ'ייסרים לכל הסועדים, יינות מבעבעים ועוד הפתעות.



בתפריט: סביצ'ה עם סלסה מקסיקנית מוגשת בתוך אסאדה, רביולי של שאלוט מקורמל, שקדי עגל על קרם חצילים, זעפרן, צ'יפוטלה ולחם מטוגן / פורטובלו ראגו בחלמון, על קציפת טחינת בהארט, דג ים על ריזוטו של פורצ'יני ערמונים ועוד.



הארוחה תוגש בשני סבבים: 22:30-20:00, ו-22:30 עד אחרון הלקוחות. 



ביסטרו הכובשים, הכובשים 48 פינת נחמיה, תל אביב. טלפון: 03-5108555




מסעדת טאיזו


מסעדת הקונספט ביצירתו של השף יובל בן נריה מציעה תפריט מיוחד בעלות של 269 שקלים לסועד. למקדימים להזמין מקום עד השעה 20:00, ניתן יהיה ליהנות ממחיר מוזל יותר של 229 שקלים. 



מה בתפריט: כוס שמפניה בולינג'ר, קריספי אוייסטר ג'ילארדו, סשימי דג ים, בלק טייגר שרימפס, ראמפ סטייק, בשר סרטנים ועוד.



מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין, תל אביב. הכניסה דרך לובי הבניין (סידור חניה מוזל בחניון). טלפון: 03-5225005




אצל חיים כהן


מסעדת יפו-תל אביב של שף חיים כהן פותחת את השנה האזרחית החדשה עם תפריט מיוחד לערב המיוחל. בתפריט: ברוסקטה טרטר בשר, שווארמה אוקטופוס וקלמרי, שפונדרה טלה צלויה בטאבון, טורטליני לבנה ותרד ערבי בשמן זית /טלה שבע שעות על רטטוי חצילים, דג ים צלוי בטאבון בשמן זית ויין לבן ועוד. כל זה בעלות של 290 שקלים לאדם. 



יפו-תל אביב, יגאל אלון 98, תל אביב. טלפון: 03-6249249




מחוץ למסגרת


מסעדת פריים ברמת החייל מציעה ארוחה זוגית מלאה הכוללת כוס קאווה לפתיחה ושתי מנות ראשונות לבחירה.



בין המנות הראשונות: סביצ'ה דג לוקוס, קרפצ'יו בקר, פטה כבד אווז, דים סאם שרימפס, דים סם צמחוני וסלט מיקס פטריות.



לעיקרית תוכלו לבחור מסלול זוגי אחד מבין שלושה: קומבינציית איירון שף זוגית, ארוחה בשרית, או חגיגת פירות ים. ולסיום מתוק, כמובן שהארוחה גם כוללת קינוח. 



הסבב הראשון יתקיים בשעה 18:30-21:30 בעלות של 210 שקלים לסועד,  והסבב השני יתקיים ב-21:45 בעלות של 248 שקלים לסועד.



ראול וולנברג 2, רמת החייל, תל אביב. טלפון: 03-6498080




ארוחת פאר באמריקן קולוני


מלון אמריקן קולוני מזמין את הקהל הרחב לחגוג את ערב השנה החדשה בארוחת גורמה בת שבע מנות, ולאחר מכן אפטר פארטי אל תוך שנת 2017, בתפאורת חו"ל מושלמת במרחק נגיעה מהבית. 



לרגל עונת החגים הנוצריים, מלון אמריקן קולוני ירושלים התקשט באלפי נורות אדומות, ירוקות ולבנות, קישוטי החג המסורתיים נתלו ברחבי המלון, עצי אשוח ענקיים ומהודרים הוצבו במקומות שונים במלון ואווירת החג משתלטת מיד על המבקרים והאורחים.



ב-31 לדצמבר תתקיים ארוחת השנה החדשה במסעדת 'ערבסק' של המלון. בתפריט הארוחה שבע מנות גורמה של שף המלון, דיוויד דידס, המשלב בין מנות אירופאיות קלאסיות למטבח ערבי מזרח התיכוני. כוסות שמפניה יחולקו לסועדים ולאחר הארוחה תערך מסיבה עם DJ אל תוך שנת 2017.



בתפריט הארוחה: 'אמוז בוש' – טרטר בסגנון ירושלמי, בורגול וטחינה, כבד אווז בצ'אטני תמרים, תפוזים ואניס, צדפות ג'ילארדינו, 'ברנדד' דג בקלה וקציפת תמכה, צדפות ים צלויות במרק שעועית לבנה עשיר מתובל בשמן כמהין, פאי ערמונים מסוכרים עם קרם רום כהה ובוואריה ועוד.



הארוחה תחל בשעה 19:00, בעלות של 780 שקלים לסועד. 



אמריקן קולוני, לואי ונסן 1, ירושלים. טלפון: 02-6279777




פותחים שנה באסיה מוניקה


המסעדה ההוד שרונית מציעה ארוחת טעימות מהמטבח של צפון סין בהובלתו של השף דניאל זך והשף צ'אנג. המטבח מתאפיין בטיגון קצר, רטבים מדויקים, שפע ירקות, תירס, בוטנים ועוד.



הארוחה תיפתח בכוס קאווה ולחם סיני ממולא. לאחר מכן יוגשו למרכז השולחן כ-8 מנות שונות, ביניהן: סלט עשבים וצנונית, טלה, דג סיני חריף, ירקות סיניים, כופתאות שעועית אדומה ושומשום ועוד.



ניתן להגיע למסעדה החל מהשעה 19:30, וליהנות גם מהתפריט הרגיל שמוצע במוקם. מחיר מינימלי לסועד: 150 שקלים. 



מתחם שרונים, הרקון 2, הוד השרון. טלפון: 09-7465353




מסעדת מריפוסה


שלושת הפרפרים מקיסריה יארחו את החוגגים באווירה חגיגית ונוצצת, ויגישו לכל סועד פתיח על חשבון הבית בהזמנת עיקרית. כמו כן, יוגשו במקום מגוון ספיישלים כגון: צדפות טריות, תבשיל לחי בקרם ארטישוק ירושלמי, לובסטרים בביסק סרטנים ועוד. 



מריפוסה, מגרש הגולף קיסריה. טלפון: 04-6265000




רפאלו קסטרא 


האיטלקייה הלוהטת מחיפה תחמם את ערב השנה החדשה עם אווירה חגיגית ושמחה, וכמובן מגוון מנות מיוחדות מהמטבח האיטלקי.



תוכלו לטעום: ברזאולה אנטריקוט - אנטריקוט בכבישה ביתית, קרם סלק, איולי ארטישוק, אורגולה, פרמז'ן ושמן בזיליקום, סוכריות פסטה וקוקי סן ז'אק - פסטה במילוי מסקרפונה וגבינת עזים, סקאלופ צרוב על מצע חמאת עגבניות, יין לבן וקרם כרובית, ביסטקה פיורנטינה - נתח אנטריקוט מובחר ביין אדום וציר טלה עם ניוקי קריספי ומח עצם ועוד.



רפאלו, משה פלימן 8, מרכז קסטרא, חיפה. טלפון: 1-700-507-107




רפאלו קריית ביאליק


מסעדת רפאלו בסניפה בקריית ביאליק, מזמינה את החוגגים לבילוי מיוחד עם תפריט קוקטיילים נוצץ שהוכן במיוחד לערב של התחלות חדשות. בנוסף, יבשל המטבח מנות ספיישל עבור הסילבסטר.



בין המנות המיוחדות שיוצעו תוכלו למצוא ארנצ'יני סלמון - כדורי ריזוטו, סלמון, מוצרלה ופרמז'ן בציפוי פריך, קרפצ'יו סלק - גבינת עזים, אגוזי מלך, תפוחי עץ, שמן זית ובלסמי מצומצם, פפרדלה סלמון - פפרדלה תרד ברוטב שמנת, אפונה, אספרגוס, ברוקולי ונתח סלמון אפוי, פילה מוסר ים על מצע קרם ארטישוק וחמאת סלק ועוד.



רפאלו קריון (כשר), קניון הקריון, קריית ביאליק. טלפון: 1-700-507-107