חובבי ממרח השוקולד הפופולרי 'נוטלה' זועמים על היצרנית פררו, אחרי שהתברר כי החברה האיטלקית שינתה את המתכון והוסיפה סוכר ואבקת חלב. בעקבות השינוי במתכון, גולשים אף איימו כי יפסיקו להשתמש במוצר.



מרכז ההגנה על צרכנים בהמבורג שבצפון גרמניה הודיע כי בדיקות שנערכו הראו שמכל שוקולד נוטלה מכיל כיום 8.7% אבקת חלב דל שומן בניגוד ל־%7.5 בעבר, ורמת הסוכר במכל עלתה מ־%55.9 ל־%56.3. עוד ציינו בארגון הגרמני כי "הצבע של הנוטלה החדש בהיר יותר, ולכן אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאבקת החלב נוספה על חשבון הקקאו".



בפררו אישרו כי הם ביצעו "התאמה" למוצר, אולם הגנו על ההחלטה בטענה שגם מותגים אחרים של מזון מבצעים שינויים במתכונים. "האיכות וכל ההיבטים האחרים של נוטלה נותרו אותו דבר", נאמר בהודעה.



החשיפה הובילה לזעם ברשתות החברתיות. "אם השמועות על כך שנוטלה שינו את המתכון שלהם נכונות, אני מחרימה אותם", כתבה אחת הגולשות. "פררו שינו את המתכון עבור נוטלה (לפחות בגרמניה). עוד סוכר, פחות שומן וכנראה פחות קקאו. שוב הגיע 1 באפריל?", תהתה גולשת אחרת. בתגובה נוספת נכתב "בדיוק שמעתי שנוטלה שינו את המתכון שלהם. יש דברים בחיים שאי אפשר לעשות! וזה אחד הדברים האלה!".