חזרנו לשיגרה? רק הקורונה תחליט והזמן. לבינתיים אנחנו מנצלים את הזמן שנתנו לנו כאילו עוד שניה חוזרים לבידוד ויוצאים ומבלים בטירוף. בהתאם לאווירת השמחה, גם המסעדות חוזרות מלאות אנרגיה ואפילו עם מיזמים חדשים.

רשת KFC מכריזה על פתיחת  שני סניפים חדשים בישראל:  באר שבע ודליית אל כרמל
רשת המסעדות העולמיתKFC  אשר פתחה את שערי המסעדה הראשונה שלה בישראל בחודש פברואר בקול תרועה מתרחבת ופותחת שתי מסעדות חדשות. הסניף הראשון שייפתח ביום שלישי הקרוב בשעה 13:00 הוא סניף דליית אל כרמל אשר ישרת את כל תושבי האזור כולל העיר הגדולה בצפון -  חיפה. המסעדה מכילה כ-90 מקומות ישיבה ונפרשת על פני 280 מ"ר . המסעדה בבאר שבע שתפתח בחודשים הקרובים במיקום מרכזי במתחם הבילוי הגדול בישראל סינמה סיטי החדש ותשרת את כל תושבי באר שבע והסביבה וזאת לאחר אלפי בקשות של תושבי באר שבע וכל אזור הדרום שביקשו וייחלו לפתיחת סניף KFC  ליד ביתם.

פתיחת שני הסניפים הם חלק מההתרחבות המתוכננת של רשת KFC בכל רחבי ישראל בשנים הקרובות. כמו במסעדה בנצרת גם בסניפים החדשים יגישו בישיבה, בTake Away  ובמשלוחים את מנות הדגל המפורסמות של קולונל סנדרס המיתולוגי. התפריט בישראל ישמור על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.למידע נוסף: 

KFC (צילום: יחצ חול)
KFC (צילום: יחצ חול)

טייגר לילי משיקה קייטרינג תאילנדי
לצד פתיחת המסעדות, משיקים בטייגר לילי גם קייטרינג תאילנדי שבו ניתן ליהנות מקבלת שירות מלא הכולל מנות אוכל, שירות מלצרים, כלים ואלכוהול או להזמין מנות אוכל בלבד.
הקייטרינג מתאים לימי הולדת, מסיבות, אירועי משרד, ועוד, לכל מספר של מוזמנים ובמגוון תקציבים. את בחירת המנות ניתן לעשות ולהתאים לצרכים ולסוג האירוע בשיתוף עם שף "טייגר לילי", יניר גרין. 
טייגר לילי רמת החייל – הברזל 32, ת"א; טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, ת"א
1-700-70-70-97,

עיתונאית האוכל לין לוי בסיור קולינרי חדש: סודות ממטבחן האישי של נשות הכפרים הדרוזיים
עיתונאית האוכל- לין לוי משיקה סדרת סיורים קולינריים חדשה המוקדשת להעצמה של נשות העדה הדרוזית. הסיורים יתקיימו בימי שישי, שכל אחד מהם יתקיים בכפר אחר, ב-3 מוקדים קולינריים בצפון ויעסוק בסודות המטבח הדרוזי, חומרי הגלם, רקע על העדה ותרומתה התרבותית, ההשראה והנשים המיוחדות שעומדות בראשה.

איפה ומתי? ינוח-ג׳ת (סיור בשני כפרים צמודים)- ארוחת בוקר גלילית לרקע נוף מרהיב, ארוחת צהריים ביתית וביקור  בביתה של קונדיטורית לקינוחים המשלבים בין העולם המסורתי לעולם החדש; חורפיש- ארוחת בוקר דרוזית, ביקור במסעדה ביתיות, לארוחת צהרים עם תבשילים עממיים של העדה ומקנחים בעצירה מתוקה אצל מארחת ביתית עם סיפור חיים יוצא דופן; דלית אל כרמל- ביקור ביתי אצל בשלניות מקומיות, אירוח במסעדות משפחתיות ותיקות, טעימות של גבינות בייצור מסורתי, מאכלי בורגול ייחודיים לעדה ומאפים שאפשר למצוא רק שם.
מחיר הסיורים: 220-250 שקלים (פרטים והרשמה באתר).
תאריכים: 12.6- חורפיש / 19.6- דלית אל כרמל ובימי שישי של חודש יולי

לין לוי בסיורי אוכל דרוזיים (צילום: גיל אבירם)
לין לוי בסיורי אוכל דרוזיים (צילום: גיל אבירם)


פומו משיקה תפריט חדש וחזרה לשיגרה

בימים אלו מסעדת פומו האיטלקית בהובלת השף שחר ברנע נמצאת בעיצומן של ההכנות ומתאימה את עצמה לחזרה מחודשת לשגרה, עם מנות חדשות ומנות ספיישל, תפריט יינות משודרג ופתיחת המרפסת. תוך הקפדה על הנהלים, מרווחים והפרדה בין הסועדים.
בין המנות החדשות בתפריט: כרובית בטאבון ברוטב יוגורט עשבי תיבול לימוניים, צ'ילי, אגוזי לוז וגבינת שברה 54 ₪ / סלט בלסמיקו לבבות חסה, רוטב בלסמי, שמן זית, בלסמי לבן וברי פחם 62 ₪ / המבורגר בריוש, בשר מתערובת השף, כבד אווז, רוטב יין אדום ודמי גלאס 112 ₪

טאיזו משיקה שירות משלוחים עד הבית -תחת שם מותג חדש - CAFE TAIZU
תקופת משבר הקורונה הובילה גם את קבוצת טאיזו למצוא אפיקים חדשים בתחום המשלוחים.
שניה לפני הפתיחה המחודשת של טאיזו שתתקיים ב-3.6, השיקה הקבוצה את קפה טאיזו- מערך משלוחים שייפתח גם הוא לקראת אמצע יוני ויספק מנות מתפריט המסעדה לצד מוצרים שניתן להשיג רק בטאיזו ומיוצרים עבור המסעדה בלבד, סאקה בייבוא אישי, יינות בלייבל פרטי, וקוקטיילים ייחודים.

מלון דריסקו היוקרתי מציע -  ארוחת שף פרטית בסוויטת בוטיק.
מלון היוקרה דריסקו, 5 כוכבים סופריור, מזמין את קהל הסועדים ליהנות מתפריט מסעדת ״ג׳ורג׳ וג׳ון״ בניצוחו של השף תומר טל, באחת מסוויטות או חדרי המלון.
היוזמה החדשנית נותנת בראש ובראשונה מענה לכל כללי הבריאות והבטיחות ונוצרה על פי כל ההגבלות והאילוצים. מתוך כך, צמח רעיון יצירתי וייחודי המעניק לסועד חווית חדר פרטי מוקפד ומהודר לצד ארוחת פאר שהכין טל, השף
האירוח בחדרי או סוויטות המלון מחולק לשתי קטגוריות: Food only - אירוח של זוג עד שישה סועדים בסוויטה או חדר פרטי אשר הוסבו במיוחד למסעדה פרטית עם תפריט לבחירה שיכלול לחם, מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לזוג (לא כולל  שתיה קלה, חריפה וחמה)
מחיר הארוחה לסועד: החל מ 250 שח לסועד (בהתאם להרכב האורחים)
Bed and dinner: חבילת לינה לזוג הכוללת ארוחת ערב וארוחת בוקר פרטית, החל מ 1400 שח
החוויה מותאמת לבילוי זוגי, משפחתי, לערב בין חברים או לפגישה עסקית -  פתוח להזמנות בימים א׳ עד ד' כולל.
מלון דריסקו ומסעדת ג'ורג' וג'ון אורבך 6 תל אביב. להזמנת ארוחות: 037269309 להזמנת חבילות אירוח במלון כולל ארוחות: www.thedrisco.com  או 037410000

ארוחות פרטיות של מלון דריסקו (צילום: יח''צ)
ארוחות פרטיות של מלון דריסקו (צילום: יח''צ)

שום דבר- לחם השום המחתרתי, משיק מנה חדשה ומושחתת עם שליחות עד הבית
ד' - היוזם והבעלים של  "שום דב" - לחם השום המחתרתי ששיגע את כולנו בקורונה, השיק מנה חדשה שמשלימה את לחם השום: "פטריות הקסם המכושפות": פטריות שמפיניון אקסטרה אקסטרה לארג' בקוטר כ-8 ס"מ, ממולאות בגבינת קממבר צרפתית, פסטו "הום מייד", צנוברים קלויים, מוצרלה, פרמג'אנו רג'אנו וזילוף של שמן זית. כל הטוב הזה נכנס לתנור לוהט, והתוצאה היא שלמות שנמסה בפה.
מנת פטריות הקסם המכושפות- עולה 40 ₪ בטייקאאוי (דרך הוואטסאפ) ובמשלוח 50 שקלים בתל אביב ( דמי משלוח משתנים על פי מרחק מחוץ לתל אביב)
050-6853865 סמטה פלונית 2 פינת קינג | משלוח אפליקציית תן ביס /משלוחה

לנדוור מציגה תפריט To Go חדש 
מהיר, נגיש וארוז: לנדוור משיקה תפריט To Go חדש, המותאם לרוח התקופה בה הצורך הוא בהזמנה מהירה וקבלתה ללא המתנה. את התפריט החדש, ניתן יהיה להשיג בסניפים נבחרים ברחבי הארץ- בסניפי הקניונים ובסניפי הרחוב.
את התפריט החדש בנתה השפית יהלומה לוי, המנהלת הקולינרית של לנדוור. התפריט מורכב ממאפים מתוקים, כריכי בוקר וכריכי צוהריים וכן סלטים  מוכנים וארוזים מראש המותאמים לכל סוגי הקהלים במחירים נוחים.
מבין המנות: כריכים במילויים שונים כדוגמת כריך בוקר מוצרלה, עגבנייה, שמן זית ומלח ים אטלנטי (20 ₪) וכריך עוף צלוי, איולי חרדל ודבש, מלפפון חמוץ, חסה ועגבנייה (36 ₪),  סלט קינואה ועוף עם בורגול, גזר ופטרוזיליה בוויניגרט חרדל (38 ₪) סלט מוצרלה עם עגבניות, פלפל קלוי, עגבניות שרי, בצל סגול, חסה, רוקט, צנונית. שמן זית וחומץ בלסמי (42 ₪) וכן אופציות טבעוניות כדוגמת סלט פסטה עם ברוקולי, שעועית ירוקה, עגבניות שרי, זיתי קלמטה ורוקט (38 ₪), כריך טופו, ממרח עגבניות, אבוקדו, פלפל קלוי ורוקט (32/16 ₪) או סלט קצוץ עם טופו וטחינה בצד (32 ₪). 

תפריט TO GO  של לנדוור (צילום: יח''צ)
תפריט TO GO של לנדוור (צילום: יח''צ)

שוק האיכרים של נמל תל אביב, חוזר לפעול בימי שישי
השוק, שמאגד תחתיו עשרות חקלאים ויצרני בוטיק מקומיים מכל קצוות הארץ, חוזר לפעילות לאחר הפסקה של כמעט כחודשיים, וחוזר בגדול. עם יותר דוכנים, יותר יצרנים ויותר חקלאים מכל תקופה קודמת, שוק האיכרים מתפרש כעת על שטח כפול מגודלו הקודם ומונה למעלה מ-25 דוכנים ונקודות מכירה שונות שמציעים שפע של תוצרת חקלאית טרייה ורעננה, מעדני בוטיק, לחמים ומאפים בעבודת יד, מתוקים ועוד עוד.
בין הדוכנים שתוכלו למצוא בשוק המתחדש תוכלו למצוא את התוצרת העונתית והמיוחדת של שלמה אברבנאל ממשק 6, פירות היער הטריים של עמי ברקוביץ' ממושב שעל שבגולן, התירסים הטריים של 'תירס גילי', פרחים צבעוניים של משק בן צבי, מגוון זני תמרים מיוחדים של 'מורן תמרים' וגם יפתח ברקת וחגי בן יהודה, האופים המופלאים, עם שפע של לחמים ומאפים בעבודת יד.
נמל תל אביב, האנגר 12, שישי 07:00-15:00

לראשונה בישראל: מסעדת קאזה דו ברזיל תתקין מערכת להשמדת נגיף הקורונה
מסעדת הבשרים, קאזה דו ברזיל, באילת תהיה המסעדה הראשונה בארץ אשר תתקין את המערכת "Ultra Violet" אשר מורכבת מנורות אולטרה סגול, להשמדת נגיף הקורונה.מערכת "Ultra Violet" מורכבת ממספר מוצרים מבוססי אור אולטרה סגול באורך גל ייחודי שנמצאו כקטלניים לנגיף הקורונה. המערכת מבוססת על אלגוריתם פיזיקלי המתאים את מוצרי המערכת באופן מדעי לחללים המיועדים לטיהור תוך חישוב אורכי הגל והספקים הנדרשים של הנורות לטיהור מקיף ובטוח