כחובבת ישול לא קטנה , תמיד הייתי מצטרפת לחברים-בעלי מסעדות , לשיטוט הראשוני שלהם בחנויות המקצועיות, המיועדות בעיקר לקהל המקצועי ומכילות שפע של כלים, גאג'דטים, ומוצרים למטבחים המקצועיים. על הדרך הייתי קונה לי סירי רוטב קטנים, כוסות יין שוות וכל מיני קטנות שהיו הרבה יותר זולים מהחנויות במרכז העיר.

הקורונה שינתה קצת את החוקים,  מסעדות היו סגורות, הבשלן הביתי הפך לכח קניה והיכולת והרצון שלו להוציא כסף על חומרים וכלים איכותיים גרם ללא מעט חנויות להבין שכדאי להם להנגיש את עצמן גם לחובבנים ולא רק למקצועיים.

ארגל (צילום: יחצ חול)
ארגל (צילום: יחצ חול)

ארגל פותחת לראשונה את חנויותיה לקהל הרחב
חברת ארגל מוכרת יותר למסעדנים והעובדים שלהם. היא אחת הספקיות הגדולות של כלי שולחן והגשה, כלי מטבח מקצועיים וציוד נלווה לתחום ההסעדה המקצועי, ולראשונה בתולדותיה החברהפותחת את שתי חנויותיה לקהל הרחב. בחנויות אלה, המתפרסות על 400 מ"ר, יציגו את כל הציוד המקצועי שהשפים משתמשים בו במסעדות שלהם: צלחות, כוסות, כלי הגשה, סכינים, סירים, מחבתות ועוד עם דגש על תוצרת אירופה וארה"ב. 

לאור המצב בתקופת הקורונה שבו נסגרו כל המסעדות וציוד שאמור היה להגיע למסעדות לקראת החלפת התפריטים ועונת הקיץ נשאר בחנויות, הבינו בארגל שהבשלן הביתי שמצא את עצמו מתנסה בשפע של מתכונים, תופס כרגע את מקום המסעדות, והרצון של אותם בשלנים להתמקצע הוא הפתרון הנוכחי לשפע הציוד שנשארו בחנויות. וככה כולם מרוצים.

לדברי רועי עמית, אחד מבעלי ארגל: במשך שנים פנינו אך ורק לקהל המקצועי, שפים רבים באים אלינו, מתייעצים, בונים תפריטים, בוחרים סטים של צלחות וכוסות, ואת כל הציוד הדרוש למסעדות שלהם. הקורונה, עצרה לחלוטין את עולם המסעדות וההסעדה ונשארנו עם ציוד רב שאמור היה להגיע למסעדות, לקייטרינג ולבתי המלון לקראת עונת הקיץ, וזאת הפעם הראשונה שאנו פונים לקהל הפרטי.
זו הזדמנות אמיתית לקהל הבשלנים להגיע לחנויות ולרכוש ציוד מקצועי של שפים ולבשל מקצועית בבית"

אז אם תמיד תיכננתם על מחבת ברזל או סכין לפילוט או סט צלחות שחורות - זו ההזדמנות שלכם.
בנוסף מציעים בארגל הטבה מיוחדת לתחילת מאי: שישיית כוסות יין קריסטל מתנה, על כל קנייה מעל 150 ₪ (ומוגבל למתנה אחת בקניה).

תל אביב, שארית ישראל 37, טל': 03-6821199  | ימים א'-ה': 08:30-17:00  יום ו': 08:30-13:00
חיפה , הקורנס 7, מפרץ חיפה (צ'ק פוסט) טל': 04-8200320  | א'-ה': 08:30-17:00 יום ו': 8:30-13:00