פופ אפ מתוק במיוחד של הפטיסייר טל שפיגל עם מלונות בראון
שיתוף פעולה בין שף פטיסייר טל שפיגל מפריז וקולקציית מלונות בראון, במסגרתו יקיים שפיגל פטיסרי פופ-אפ במלון בראון TLV
בפופ-אפ יציע שפיגל קינוחים מיוחדים פרי יצירתו, אותם ניתן יהיה להזמין מראש ולבוא לאסוף או להגיע להתרשם מהמבחר ולטעום.
בין הקינוחים המוצעים: עוגת לימון ויוזו עטופה באורז תפוח (22 ₪ לפרוסה), עוגיות קרמל פקאן ושוקולד לבן (25 ₪), מרשמלו אגוזי לוז וקרמל עטוף בשוקולד חלב (25 ₪), טארט דובדבנים ופיסטוק (38 ₪), פלאן פטל (35 ₪), (מרמלדת גויאבה (55 ש"ח למארז), טארט שוקולד וכוסמת (38 ₪) ועוד.
הפופ- אפ יפתח ביום ראשון, 7 ביוני ויפעל עד סוף החודש.
שעות הפעילות: א'-ה' 11:00-18:00 , ו' 10:00-14:00 . טלפון: 051-5085737

טל שפיגל בפופ אפ (צילום: שי נייבורג)
טל שפיגל בפופ אפ (צילום: שי נייבורג)

מקום חדש - 4sea בהרצליה פיתוח
לצד נוף הים, השקיעות, והבריזה הממכרת של הים נפתחה מסעדה חדשה בהרצליה פיתוח המשלבת 2 מטבחים, ים תיכוני ואסייאתי. על התפריט אחראיים השף אורי קאריק עם כ-20 שנות ניסיון במטבחים (מסה, מלון סטאי ויאמקה) והסושימן -  לב יוסף, עם למעלה מ-15 שנות ניסיון במטבחים היפנים והמובילים בתל אביב כמו שילה, TYO, FU. 
כל שף בנה תפריט המכיל את הידע שלו וביחד השניים יצרו תפריט המשלב ים תיכון רענן וטרי. מנות לדוגמא: סלט קיסר, בוראטה, אנטריקוט, ריזוטו פטריות, ניוקי תרד, טאטאקי טונה, סלט אצות, ניגירי טונה פואגרה וכמובן שפע של רולים מיוחדים.
סמוך למלון דניאל, רמת ים 60, הרצליה, טלפון להזמנות 09-7898181

מסעדת 4SEA (צילום: גיל אבירם)
מסעדת 4SEA (צילום: גיל אבירם)

סרפינה תל אביב משיקה תפריט קיץ חדש ומרפסת חיצונית רחבה.
מסעדת Serafina, משיקה תפריט קיץ חדש ומרענן עם מגוון רחב של פסטות טריות Home- made , ירקות עונתיים, דגים מהים התיכון, בשרים מיושנים ועוד.
כמו כן, הקיץ הגיע וגם סרפינה מתאימה את עצמה למזג האוויר ופותחת את המרפסת החיצונית שמכילה עוד כ-60 מקומות ישיבה באוויר הפתוח כ-300 מטר אווירי מחוף הים התיכון.
בין המנות החדשות בתפריט : ספגטי מרינרה / פפרדלה פירות ים  / פריטו מיסטו קלמרי מטוגן בציפוי פריך / ניוקי פסטו עשבי בר / זוקיני אלי אוליו / פיצה פשה עם סרדינים ואנשובי ועוד.
סרפינה תל אביב. איינשטיין 10, רמת אביב.03-657-9080. לא כשר

סרפינה (צילום: יחצ)
סרפינה (צילום: יחצ)

מסעדת אייבי בשת"פ קולינרי עם יקב תבור
מסעדת אייבי של האחים יותם ואסף דוקטור בת"א, מציעה "תפריט רחבה", חדש ומוזל בשיתוף עם יקב תבור. התפריט יוצע ברחבה ברחוב לינקולן מול האייבי שגודלה הוכפל עכשיו על מנת לאפשר יותר איזור בילוי במרחב הפתוח.
התפריט יכלול 4 מנות בינהן: שעועית ירוקה חלוטה / תפוחי אדמה מעושנים / סביצ'ה דג ונקניקיית מרגז-פורל בלחמניה.לצד התפריט יושק יין שיוצר ביקב למען אייבי -  יין לבן מזן שנין בלאן עם פרייבט לייבל אותו יהיה ניתן להשיג רק במסעדה ובמחיר אטרקטיבי במיוחד של 49 שקלים וכן סנגריית קיץ אדומה ורעננה מבוססת אף היא על יין של תבור (34.9 ₪ לזוג/ 64.9 ₪ לרביעייה).
אייבי- לינקולן 16 תל אביב

אייבי  (צילום: אסף דוקטור)
אייבי (צילום: אסף דוקטור)

בראנצ'ים גליליים בימי שישי ביקב הרי גליל
החל מה-5.6 יקב הרי גליל יציע מידי שישי בראנץ' גלילי חלבי עם מיטב התוצרת המקומית. הבראנץ' שיתקיים במרכז המבקרים של היקב עשיר במיוחד ומציע מגוון רחב של מנות.  בגזרת המלוחים הסועדים יוכלו  ליהנות מגליליות חציל במילוי גבינות, עלי גפן ממולאים, קישים, פוקאצ'ות, טורטיות עם מגוון מילויים, כיסונים, מגוון סלטים מפנקים ועוד. בגזרת המתוקים יציע היקב מיני פאי אגוזים, כדורי רפאלו וקינוחי כוסות לצד שתייה חמה.
לפני  הבראנץ'  ייהנו האורחים מסיור  VIP זוגי ביקב עם מדריך צמוד  הכלול במחיר במהלכו ילמדו ויצפו בהליך ייצור היין תוך כדי מעבר בין מיכלי הנירוסטה וחביות העץ. בנוסף  תיערך טעימה מקצועית של חמישה יינות מובחרים של היקב.מחיר הבראנץ' כולל הסיור המקצועי  - 120 ₪ , בימי שישי בלבד.
להזמנות : 04-6868748, היקב ממוקם בקיבוץ יראון שבגליל העליון

יקב הרי גליל (צילום: דור שרון)
יקב הרי גליל (צילום: דור שרון)

גולדה משיקה קולקציית קיץ  מרעננת 
קיץ 2020 הולך להיות צבעוני וטעים בגלידריית גולדה עם קולקציית טעמים פירותיים ומצננים של שמנת וסורבה שיקבלו טאץ מלא סטייל מבחינה ויזואלית.
חלק מהטעמים החדשים: גלידת שמנת קראנץ' פטל עם שבבי שוקולד  / צאנקי לימון- קרם לימון, שמנת וחתיכות / קרייזי אננס /  בננה עם פצפוצי שוקולד / גלידת קראק פאי  / סורבה אבטיח נענע ועדו
http://www.goldaglida.co.il/ 

אננס פסיפורה של גולדה (צילום: דרור עינב)
אננס פסיפורה של גולדה (צילום: דרור עינב)

קפה צהרים: ׳בונה׳ בשוק רמלה מזמינה לטקס קפה מסורתי 
מסעדת ׳בונה׳ האתיופית שבשוק רמלה נפתחת מחדש ומזמינה את העוברים והשבים לטקס ׳בונה׳: טקס הקפה האתיופי-מסורתי ובו ג׳נט דינה רדא- בעלת המסעדה קולה את הפולים הטריים לפתיחת החושים, מברכת את משתתפי הטקס, טוחנת את הפולים, מבשלת ומוזגת את חליטתם לקנקני חימר המכילים כ-5 כוסות קפה איכותי לצד קיטה/דאבו שנאפים במקום (מאפים אתיופים מסורתיים נטולי גלוטן). 30 שקלים 
טקס ה׳בונה׳ יערך בין הימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00-13:00ֿ
אסתר המלכה 1, רמלה (שוק רמלה)
054-7331186 https://www.facebook.com/Buna.1984/ כשר בהשגחת ארגון צהר

קפה בונה (צילום: ערן כהן)
קפה בונה (צילום: ערן כהן)

חדש! "הלו יודה" - סיור טעימות לילי בשוק מחנה יהודה ובנחלאות
החל מ-11.6.20, בין השעות 20:00-23:00
לרגל הפתיחה מחדש של שוק מחנה יהודה ושל חיי הלילה שלו, מקיימת חברת הטיולים הירושלמית Israel-2go.co.il סיור רענן אל סצנת חיי הלילה הירושלמית הטרנדית שהתפתחה בין סמטאות השוק.
הסיור כולל טעימות קלאסיות בין הדמויות המיוחדות והמסעדות ששמן נודע למרחוק, ומשם ממשיכים לסיור מרתק בשכונת נחלאות.
מחיר התחדשות 149 ₪ בלבד למשתתף כולל הטעימות (במקום 229 ₪ מחיר רגיל)
הרשמה באתר

חדש בירושלים - ג'רה, דאבה הודית חדשה שמגיעה עד הבית
אחרי שנים שבירושלים לא ניתן היה להשיג אוכל הודי, החליטו שני טבחים צעירים שעבדו בכמה מהמסעדות הנחשבות בעיר התגעגעו לטעמים ולריחות של המטבח ההודי - לשים סוף לגעגועים. לפני מספר שבועות הם פתחו את ג'רה-  הגרסה הירושלמית לדאבה הודית שכוללת גם אוכל הודי מסורתי וגם שירות משלוחים שמגיע עד פתח הבית.
המקום פועל בין שתיים עשרה בצהריים לתשע בערב, ופתוח למשלוחים באזור ירושלים או לאיסוף עצמי. במקום יש תפריט מתחלף שכולל ארוחה שלמה ובה תבשילים וסלטים מהמטבח ההודי כמו דאל מאקני- תבשיל פונג'אבי קלאסי העשוי משעועית מאש ירוקה בבישול ארוך עם שמנת וחמאה. פאלאק פאניר טבעוני- תבשיל תרד מתובל המבושל בקרם קוקוס עם טופו הכל מוגש עם אורז בסמטי, יוגורט וצ'אטני נענע וכוסברה (60 שקלים כולל משלוח). בנוסף ניתן להזמין תוספות להשלמת החוויה כמו גובי פאקורה- כרובית מטוגנת בבלילת קמח חומוס בליווי צ'אטני (15 שקלים), אלו פראתה- לחם מטוגן על מחבת במילוי של תפו"א מתובל. ועוד
שירות המשלוחים כשר ללא תעודה ומגיש אוכל צמחוני שניתן לבקש שיגיע גם טבעוני. 
ג'ירה, רחוב הלני המלכה 7 ירושלים, טלפון להזמנות- 0535561457

ג'רה ההודית הירושלמית (צילום: יח''צ)
ג'רה ההודית הירושלמית (צילום: יח''צ)