ימים טרופים עוברים על ענף הקולינריה והאירוח ודווקא עכשיו ובניגוד לכל התחזיות הלא אופטימיות לגבי הענף, השף אבי ביטון מביט קדימה ומשיק סניף נוסף ל'סוליקה' -מעדניית השף שבבעלותו וזו, ודווקא כן בהתאם לתקופה, לצד הקמת אתר אונליין שממנו ניתן יהיה להזמין את כל המעדנים והמאכלים.
במקביל לחגיגות 3  שנים להשקת מעדניית סוליקה נפתח הסניף השלישי במס' של המעדניה. הראשונה נפתחה בשכונת ל' החדשה (רחוב איינשטין) ולאחר כמעט שנתיים הצטרפה אליה סוליקה במרכז שוסטר שברמת אביב ג'. כעת הגיעה תורה של הרצליה פיתוח לקבל בזרועות פתוחות את מטעמי המעדניה שנפתחה השבוע בכיכר השרון על הציר המרכזי שמוביל לאחד החופים היפים של העיר.

"הקורונה  תפסה את כל ענף הקולינריה בהפתעה. אני וכל הקולגות שלי מצאנו את עצמנו מול מציאות חדשה, אבל מהרגע הראשון היה לי ברור שתוכניות שהיו לי לגבי הרחבת סוליקה יתממשו. אם ב'קפה פופולר' נאלצתי ביום אחד להוציא עשרות עובדים לחל"ת ולרוקן מקררים הרי שהחום הביתי שמפיצה סוליקה במאכלים שלה, איפשרה לנו לשמחתי  להמשיך עם משלוחים לבתי הלקוחות בתקופה הסגר.  זרקתי את עצמי לעבודה ובכל יום הגעתי לסניפים לבשל.  המון שנים שאני במקצוע ובסופו של יום אני נהנה להאכיל ולשמח אנשים. סוליקה פשוט מאפשרת לי לעשות זאת בכל תקופה ובכל מצב". (אבי ביטון)

סוליקה (צילום: שמרית גבאי)
סוליקה (צילום: שמרית גבאי)

באתר החדש וכמובן בסניפים של סוליקה תוכלו למצוא את הספיישלים היומיים כגון גיוזות שמנמנות, שורטריבס, חזה עוף ועוד, לצד עיקריות מגוונות שיכללו כמובן את המנות המוכרות כגון קציצות הדגים המרוקאיות ושוקי העוף המיוחדים לצד מנות מיוחדות כמו עוף סצ'ואן, מוסקה יוונית ושווארמה פרגיות. אל תשכחו את שפע הסלטים והמיוחדים מהמעדניה ששילימו את החוויה.
כך או כך, לא משנה איפה אתם ממוקמים- הפעם אבי ביטון השף יגיע עד אליכם.

הלוקיישן החדש יכלול 16 מקומות ישיבה בחוץ כאשר בתוך חלל המעדניה ישנו גם בר ישיבה עם 4 מקומות.
סוליקה הרצליה פיתוח - רח' חבצלת השרון 35, כיכר דה שליט 03-9595525
לתפריט המלא ולהזמנות: http://www.sulica.co.il/deli