אי שם בתחילת 2020 התחיל להתגבש הרצון של שפים קובי בכר ויורם ניצן לשתף פעולה. 9 שנים הם עבדו זה לצד זה במטבח של מסעדת 'מול ים' האיקונית עד שנשרפה בקיץ 2015. המסעדן איציק חנגל, הבעלים של פאסטל, שמע משותפו העסקי, בכר, על הרעיון ומיד החל לגבש אותו. אחרי מספר שיחות טלפון בכר וחנגל הצליחו לגייס את הצוות המקורי של 'מול ים'  לאיחוד מרגש ,שהיה אמור להתקיים במרץ האחרון. התאריכים פורסמו והאירוע הפך בתוך שעות לסולד אאוט אלא שאז הגיח מעבר לפינה הנגיף הסיני וטירפד את הכל.

עם פתיחת המסעדות מחדש ולאחר לבטים ודיונים ולאור בקשת הקהל, הוחלט לנעוץ מחדש על הלוח מועד לפופ-אפ המרגש.

מסעדת "מול ים " תשוב לפעול לשלושה ערבים בלבד במסגרת פופ אפ חגיגי שיתקיים החודש (9-12) במסעדת פאסטל. פרויקט כזה מתאפשר לנוכח שיתוף פעולה מרגש של הצוות המקורי שהיווה בעבר את עמוד השדרה של המסעדה: שלום מחרובסקי, (בעלים) שף קובי בכר (פאסטל) ושף יורם ניצן (נומי) שבמשך 9 שנים הציגו סרוויסים בלתי נשכחים וכיום כל אחד מהם מנהל מטבח עצמאי מצליח ומשובח. מול ים זכורה  כמוסד וכאחת ממסעדות הגורמה הותיקות והיחידות בארץ וזו שהייתה אמורה להביא לנו את המישלן וכמי שהביאה לתל-אביב, אי שם בשנות ה-90, את בשורת האוייסטרים והלובסטרים.
לצד מחרובסקי, בכר וניצן יחזרו גם השף קונדיטורית טל הניג ומנהל המסעדה עופר זמיר ששניהם היוו חלק חשוב בצוות מול ים המקורי. התפריט שיוגש בפאסטל יכלול כמה ממנות הדגל שכיכבו במול ים כגון קפוצ'ינו סרטנים וביצת פברז'ה האייקונית.

מתי? 9-12 לאוגוסט ראשון – רביעי כל ערב החל מהשעה 18:00
חלק מחומרי הגלם עלו על מטוס מצרפת רק בימים אלו , אז התפריט עדיין לא סגור, אבל הנה כמה מנות שבטוח יהיו: קפוצ'ינו סרטנים / רביולי סקאלופ ממולא בשריפס על מצע אדסרגוס ועגבניות ברוטב סרטנים / קוד שחור, ויניגרט הדרים ויוזו, רליש פלפלים מעושן וג'ינג'ר / ברבוניה אטלנטית, פרפלה מושחרת וועגבניות נפוליטנה / לובסטר גריל

שדרות שאול המלך 27, תל אביב  https://www.pastel-tlv.com/ טלפון להזמנות:   03-6447441