אחד המאפיינים החיוביים והמסקרנים של הקורונה הם המיזמים הקטנים שהחלו להיווצר מהבית -  קינוחים, פסטות, מאפים ועוד שפע של דברים מיוחדים שלא בטוח שהיינו טועמים אותם ומגלים את האנשים מאחורי, לולא אותה קורונה ארורה.

אחד המיזמים המעולים שאני מקווה שישיארו אותנו גם אחרי הקורונה הוא ה"ברעצל" שהקימו עדי ואלעד כחלון, זוג בחיים ועכשיו גם זוג בעסק החדש שלהם להכנת פרעצלים מוטרפים.
עדי מגיעה מתחום ההפקות והשיווק ואלעד הוא קונדיטור, חוסר המעש חירפן את שניהם והצעה ריגעית להכין פרעצלים למארזי אוכל מוקפדים הולידה התלהבות מהסביבה וההבנה שיש מצב שהם עלו פה על משהו.
אחרי כמה שבועות ולא מעט נסיונות, טעימות וסיבובי חברים ומשפחה לצד מיתוג ואריזות מוקפדות - המוצר יצא לדרך" מספרת עדי "מה שהיה חשוב לי בעיקר היה התימחור, אני מודעת למצב ולא רציתי להוציא מוצר שאנשים לא יוכלו לרכוש לעצמם, ולכן, למרות דיונים לא קלים עם אלעד, כי הוא משתמש בחומרי הגלם הכי טובים שאפשר, הגענו לתימחור שמקובל על כולנו"

מארז הפרעצלים של ברעצל (צילום: אסנת גואטה)
מארז הפרעצלים של ברעצל (צילום: אסנת גואטה)

איזה באיזה מוד ברעצל אתם היום?
פרעצל (אותו בייגל גרמני), הוא לחם דחוס מבפנים עם ציפוי שחום דקיק שנוצר בעקבות הבישול של הלחם במים לפני האפייה. מבחינתי זה אחד הלחמים הכי כיפיים שיש (בעיקר עם חמאה), בזכות אותה דחיסות מענגת שיודעת לספוג הכל וגם מקבלת קריספיות מושלמת בתנור ונותנת ביס עשיר ומנחם. אם עד עכשיו טעמתם פרעצלים קלאסיים עם מלח גס - תתכוננו לחוויה קצת שונה.
עדי ואלעד מכינים פרעצלים עם רוקפור וסלק שמקבלים לוק סגול הורס שיהפוך כל בראנץ לחגיגה, וגם פרעצלים עם פפריקה מעושנת ושום, פרעצל עשבי תיבול ופרמזן וכמובן קלאסיים.

 לכל החגיגה הזו מצטרף השוס האמיתי בעיני, כדורוני פרעצל קטנים, ממש פרעצל ביס שמגיעים או בציפוי מנחם של קינמון וסוכר או על בסיס בירה שסוגר כל צורך בנישנוש או פיצוחים אל מול הנטפליקס - אני את שלי השגתי, אני מאושרת.

ומה עם מתוק??
נראה לכם שאין מתוק? עדי ואלעד שידרגו את הפרעצלים שלהם, בעיקר לכבוד חנוכה וגם כי עם ישראל אוהב מתוק, והכינו פרעצלים מתוקים במילוי פטיסייר, פקאן וניל, וקרמו קרמל עם אגוזי לוז שמשחקים עם מתיקות מליחות ומספקים את המענה הכי מושלם שאפשר לקפה של הבוקר ולאו דווקא לחנוכה. תאמינו לי שעוד תודו לי כשתשבו בשבת בבוקר עם פרעצל פקאן קלוי בתנור עם מלא חמאה, קפה ויום גשום.

מארז פרעצלים מתוקים של ברעצל (צילום: פייסבוק)
מארז פרעצלים מתוקים של ברעצל (צילום: פייסבוק)

את הפרעצלים מזמינים דרך הפייסבוק וטופס ההזמנות שיש שם. תוכלו לקבל מארזים משתלמים שיכללו כמה סוגים מלוחים או מתוקים, יש גם פרעצלים טבעוניים וכאלו מכוסמין בלבד. אבל בעיקר יש פה מוצר מפנק, מושקע שנעשה עם המון תשומת לב ואהבה - כזה ששוה לפרגן לו. חוץ מזה אלעד מכין ממרחים מושלמים שילוו את הפרעצלים כגון קונפי שרי, ריבת בצל, קרמל , ריבת יין ועוד.
להזמנות ולפרטים נוספים