מסעדת שילה, משיקה לראשונה שירות משלוחים
מסעדת שילה, מוותיקות הסצנה, מציינת בימים אלה 15 שנות פעילות. אבל במקום לחגוג את פתיחת הסניף של שילה בלונדון, משיק לראשונה, השף שרון כהן , 2 שירותים חדשים: "שילה עד הבית" - משלוחי ערב מוגבלים בכמות ובמרחק וארוחות שף פרטיות ע"י צוות המסעדה שיספקו ולו במעט את האיכות והדיוק של המסעדה. המשלוחים לא יהיו דרך וולט ("אני לא מוכן להיכנס למצב בו אני יודע מראש שאפסיד. הרצון הוא 'טו ברייק איבן', וולט לא יאפשרו לי את זה" מסביר שרון) וההבטחה היא שהמנות שיגיעו לבית הלקוח יעברו בהצלחה את זמן המשלוח ויגיעו עם הוראות מדויקות מכהן עצמו כיצד להתקין את הארוחה בשלמותה. אנחנו מתלהבים לא פחות מארוחות השף הפרטיות כי בכל זאת , לקבל את שילה בבית זו חוויה מטורפת.
מה אוכלים: לא מעט מנות מהתפריט האהוב כגון, אויסטר ג'ילארדו במחיר 34 ש"ח ליחידה, סלט טונה אדומה, טרטר דג ים עטוף באבוקדו, שרימפס וירקות העונה, טורטליני ירוק ממולא בריקוטה ביתית, פטוצ'יני פירות ים, פפרדלה בתבשיל לחי ופטריות פורצ'יני, ניוקי ושרימפס ובר ים ברוטב ועוד מנות. מנות החל מ-74 שקלים
לתפריט המלא ולהזמנות

פילה בקר של מסעדת שילה (צילום: איליה מלינקוב)
פילה בקר של מסעדת שילה (צילום: איליה מלינקוב)

אהלן וסהלן: מסעדת אונזה חוזרת עם תפריט משלוחים טורקי-יפואי 
אחרי ארבעה חודשי הדממה אונזה, המסעדה הטורקית-יפואית ביפו, מדליקה את הטאבון מחדש וחוזרת לבשל עם תפריט משלוחים חדש ולוהט במיוחד. מהטאבון של אונזה יצאו פידה (PIDE) - מאפים טורקיים במילויים שונים, כגון פידה רוקה - עגבניות, מוצרלה, זיתי קלמטה, פרמזן וארוגולה (56 שקלים); פידה אראזי - תבשיל תרד ובצל, קפונטה של בטטה וחציל (54 שקלים) ועוד, שפע של מזטים קטנים( סלט תורכי; חצילים שרופים עם יוגורט, חמאה ופיסטוקים; טחינה סחוג; סלט כרובית מטוגנת; לאבנה מעושנת; באבא גנוש ועוד ) וכמובן מגוון מנות עיקריות  מהמטבח הטורקי-יפואי: דונר טאבוק - פרגית במרינדת יוגורט, תפוחי אדמה, קרם חציל, סלט עלי טעם ועמבה (72 שקלים); סי-פוד חנינא - קלמרי, שרימפס, זוקיני, עשבי תיבול ויוגורט מעושן (88 שקלים); אירנגי תירס - קרם תירס, פטריות אירנגי, פורטובלו, יער, בוקצ'וי ופרמזן (68 שקלים), טרטר משוואיה - סשימי דג ים, סלט משוואיה, יוגורט, תטבילה חמוצה, עמבה ושמן זית ועוד.
תפריט המשלוחים יציע גם מבחר המבורגרים, בהם המבורגר קלאסי, המבורגר אונזה עם קרם טולום, בייקון טלה, בצל כבוש והמבורגר באבא עם באבא גנוש, חסה, עגבניה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ובצל מטוגן (62-58 להמבורגר).על כל עיקרית שתזמינו בעסקיות צהריים יפנקו אתכם במלבי המטריף של אונזה, ובערב ידאגו לכם לחצי ליטר בירה שירים את האווירה.
לפרטים והזמנות: 03-6486060 www.onza.co.il זמינים גם בוולט, תן ביס וסיבוס 

אונזה  (צילום: דן גוליק)
אונזה (צילום: דן גוליק)

פופ אפ אוכל נפאלי במסעדת נאומי האסייתית ביהוד.
במטבח של מסעדת נאומי האסייתית,  אחת האסייאתיות שאנחנו מאד אוהבים והיא טיפה מחוץ לראדר של התל אביביים, עובדים חמישה טבחים מנפאל; אחד מהם, ראד פושקר - הסו שף,  גדל בדרום נפאל במשפחה של בשלניות. לסבתו ואימו היה דוכן אוכל רחוב נפאלי בשוק המקומי, שם הן בישלו ומכרו אוכל ביתי.  כעת הוא משיק במסעדה פופ אפ נפאלי לחודש ינואר, המתכתב עם המנות שעליהן הוא גדל - תפריט שכולו מחווה לדוכן האוכל של אימו, שנסגר בעקבות התפרצות מגיפת הקורונה. 
המנות שיוגשו בפופ אפ נפאל: צ'יקן קארי נפאלי - תבשיל קארי עם פרגיות וירקות שורש / סמוסה - כיסונים הודיים פריכים במילוי תפוחי אדמה ותבלינים. מוגש עם רוטב צ'אטני יוגורט ירוק / מומו - כיסונים נפאליים מאודים במילוי עוף. מוגש עם רוטב שומשום בוטנים / אלו גובי - תבשיל של תפוחי אדמה וכרובית עם תבלינים /מרק טוקפה - ציר עוף, עוף, פטריות, גזר, בצל ירוק וסגול, אטריות ביצים ותערובת תבלינים נפאלית /דהאל בהאט טאראקארי - נזיד עדשים כתומות, בצל, שום, קארי, תערובת תבלינים נפאליים /לאסי מנגו/צ'אי - משקה יוגורט.כל המנות מוגשות

עם נאן, לחם הודי שטוח, ואורז
את התפריט הנפאלי ניתן להזמין במהלך חודש ינואר באתר המסעדה: www.naomi-asian.co.il. 

קארי נפאלי (צילום: דניאל לילה)
קארי נפאלי (צילום: דניאל לילה)

מויאטנם ליפן- ספיישלים חדשים לשף מידד סטיבנסקי בדלי אסייאתי
 מסעדת "דלי אסיאתי", שהשף הישראלי מידד סטיבנסקי שחי בתאילנד שנים רבות הצטרף לשורותיה, החליטה להביא ליין חדש של מנות ממטבחים אסייאתים שונים ומגוונים בהן טייל מידד: מנת הדונבורי היפנית ומנת הבאן מי הויאטנמית,המספקוץ שתיהן תחושה מנחמת ומחממת בימים אלו שאין לנו דרך להגיע לחול. בין המנות בתפריט החדש: באן מי עוף – חזה עוף צלוי בבאגט פריך עם פפאיה, גזר, מלפפון, כוסברה, עריסה וייטנאמית מתוקה ואיולי (46  ש"ח)  / באן מי מעושן – פרוסות צלעות בקר מעושנות בבאגט פריך עם מלפפון, כוסברה, שזיפים מקורמלים, עריסה וייטנאמית מתוקה, סויה ואיולי (52 ש"ח) / דון בורי פטריות  -מעורב פטריות עם בצל מקורמל, פאק צ'וי, מלפפון, בצל ירוק וביצה רכה, מוגש עם אורז שום יפני (49 ש"ח) / דון בורי פרגית - נתחי פרגית עם פאק צ'וי, מלפפון, כוסברה, שום וביצת עין ברוטב סוקי, מוגש עם אורז שם יפני (56 ₪) / דון בורי סלמון - נתחי סלמון צלויים במרינדת מיסו עם פאק צ'וי, אצות נורי, מלפפון, בצל ירוק שומשום, טוביקו וביצה רכה, מוגש עם אורז שום יפני (68 ש"ח) ועוד
"דלי אסיאתי" www.asiandeli.co.il

דן בורי אנטריקוט- דלי אסייאתי (צילום: אסף קרלה)
דן בורי אנטריקוט- דלי אסייאתי (צילום: אסף קרלה)

BUTI & CO חוגגים שנתיים עם פופ אפ נקניקיות בפרצל
BUTI & CO, מכיכר דיזנגוף, המספקים לחבר'ה מהכיכר טיפה של שפיות קולינרית עם מעדניה משובחת , גבינות ושתיה חוגגת שנתיים ומשיקה  פופ אפ נקניקיות בפרצל לשעות הערב (החל משעה 19:00)  במחיר של 39 שקלים לנקניקיה ודיל פרעצל-נקניקייה וסיידר גליפט galipette ב- 50 שקלים. התפריט יכלול: נקניקיה מבשר לבן – כתף חזיר , אגוז מוסקט וזרעי סלרי   / נקניקיה ספרדית – בקר עם תערובת פלפלים מעט פיקנטי  / נקניקיית גבינה – בשר עגל עם גבינת אמנטל שוויצרית/ נקניקיה טבעונית-מרגז- מבוסס על חלבון סויה ותירס (14 גרם חלבון!) מוגשת עם שוקרוט ורקלט טבעוני, צ׳ימצ׳ורי, רוטב פלפלים וקטשופ ביתי.
ניתן להזמין במקום ובמשלוחים דרך wolt בכל שעות הפעילות ולשבת בכיכר ולהשקיף על המזרקה.
דיזנגוף 92, כיכר דיזנגוף, תל אביב, טלפון:  03-7775188

הנקניקות של בו-טי (צילום: אפיק גבאי)
הנקניקות של בו-טי (צילום: אפיק גבאי)

"קיוב קיטצ'נס" מגיעים להרצליה עם השף ארז קומרובסקי
מטבחי הרפאים "קיוב קיטצ'נס" - מי שעומדים מאחורי המשלוחים התל אביביים המוצלחים של השפים ארז קומרובסקי, יוסי שטרית ומאיר אדוני - מגיעים עכשיו להרצליה והסביבה עם תפריט "בלאדי שיק" חורפי ומענג במיוחד של השף ארז קומרובסקי. בקרוב מתכננים בקיוב קיטצ'נס הרצליה להשיק תפריט חדש גם של השף מאיר אדוני.
בתפריט: לביבות בטטה יפנית / הלחם של ארז: בייגלה טורקי עם זרעי שומר (10 שקלים); חלת כורכום וזרעי כוסברה (10 שקלים) / מסבחה של חצילים ושעועית לימה עם ראגו של מנגולד ושום קונפי/ כמעט פאטוש של בוסתנים: קולורבי, שומר, זנים שונים של צנוניות, עלים טריים של פטרוזיליה ונענע, סומק טרי מהעצים, קלמטה, ויניגרט סומק ולחם קלוי  / ראמן ציוני - מרק עוף במיסו: חומוס עם חזה עוף צלוי, תרד טורקי, אטריות סובה ושום טרי / חריימה בורי כנרת כתום: עגבניות שרי כתומות, צ'ילי כתום, כורכום טרי, שום, זרעי כוסברה, כוסברה טרייה וחלת כורכום וזרעוני כוסברה שלנו  / קדאפי ובניו - "פקיילע עגל ותרד שחור": שעועית לבנה, מנגולד מאודה, בשר עגל, זרעי כרוייה וקוסקוס עבודת יד ועוד שפע מנות.
ניתן באמצעות וולט ותן ביס ויגיעו להרצליה, רשפון, שפיים, געש ורמת השרון.

ארז קומורובסקי (צילום: אנטולי מיכאלו)
ארז קומורובסקי (צילום: אנטולי מיכאלו)

מארז החורף של מיטש
השפית אורית מושקוביץ, משיקה לרגל החורף את המארז המושלם: ערכה לרומני הממנגל – ארוחה רומנית מלאה ל-4 סועדים וקצת.
מה במארז: בשרים לצלייה כגון קבב רומני משובח – 100% בשר בקר, 14 יח' במארז, משקל כולל 1.2 ק"ג / פטריצ'אן הנקניקייה הרומנית החצופה – 100% בשר בקר, 8 יח' במארז, משקל כולל 1.2 ק"ג רגילה או חריפ / גביע של איקרה רומנית אסלית מביצי קרפיון במשקל 250 גר' / גביע של כבד קצוץ במשקל 250 גר' /גביע של כרוב כבוש רומני במשקל 500 גר' ולהשלמת החוויה בקבוק כרמל הוק לבן להכנת שפריץ! 
מחיר : 350 ₪ הזמנות 3 ימים מראש כולל הוראות הכנה . יש גם אפשרות לאיסוף עצמי בתיאום מראש ברמת אביב או כפר שמריהו
להזמנות: 054-7503052

הקבבים של מיטש (צילום: גיל אבירם)
הקבבים של מיטש (צילום: גיל אבירם)

ברגר קינג משיקה את ה"הר-בורגר"
ברגר קינג משיקה את ה"הר-בורגר", סדרה חדשה של מנות מוגזמות המאפשרת לכל אחד לבחור כריך עם 2, 3, 4 או 5 קציצות ההמבורגר עסיסיות העשויות מ-100% בשר בקר, הנצלות על הגריל, יחד עם פרוסות טבעונית בטעם צ'דר , רצועות בייקון הודו, חסה, חתיכות חלפיניו חריפות ורוטב המלך העשיר. ארוחה תעלה בין 45 שקלים ל-64 שקלים ותכלול מ- 2יחידות המבורגרים ועד 5 יחידות + צ'יפס או טבעות בצל ושתייה. מושחתות כשרה.

ברבר קינג הר בורגר (צילום: יחצ חול)
ברבר קינג הר בורגר (צילום: יחצ חול)
 

נרות חנוכה עם ערך מוסף
אתר "כרמלה" מתגייס למען ילדי עמותת "גדולים מהחיים", לקראת חנוכה יימכרו באתר מארזי נרות חנוכה עם הכוללים 44 נרות צבעוניים וחגיגיים תמורת 10 ₪.כל ההכנסות ממכירת מארזי הנרות יועברו כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן וסיוע למשפחותיהם.
ניתן לרכוש באתר: https://www.carmella.co.il/