אם גדלתם על הכבש השישה עשר ועל ריחות השוקולד של עלית בצומת זבוטינסקי , אז תתכוננו לפינה הממכרת הבאה, צומת קייזר. אי אפשר שלא לעבור בצומת  הרצל -רוטשילד הזו ולא להכנס אל תוך מערבולת של ניחוחות מעוררי חושים של פחמימות מתוקות ולחמים נאפים. גהנום כבר אמרתי?
התורות הארוכים שמשתרכים באותה פינה אפופת ניחוחות כבר שבועיים, הם רק ההתחלה להתלהבות ולבאזז שהבייקרי המפורסם מייזון קיזר מייצר בשדרות רוטשילד.

הסניף החדש נגיש יותר בעיני, לא שאני מזלזלת בסניף המרהיב של הנמל אבל משהו בפינה הזו, באינטימיות שנוצרת אל מול הויטרינה ואולי בחלל היותר קטן שמייצרים נגישות ונוחות וגורמים לי ישר להרגיש כאילו אני בפריז. 
הויטרינה הארוכה היא עולם ומלואו של שחיתות ועינוגים, מימין ישנה עמדת אוכל מוכן וחם שעוד כשבוע- שבועיים תוכלו לאכול ממנה בצהריים, להנות מדיל של מרק וחצי כריך או עוף צלוי ותוספות חמות , משם תעברו לשפע של כריכים טריים ועשירים בגבינות ואף בשרים - מוצר שלא קיים בסניף בנמל, יש פה כריך עוף בקארי, כריך רובן שמנמן  בלחמניית כורכום, לצד הכריכים הקלאסיים של גבינת סנט מור, צנוברים ודבש, כריך ניסואז, אבוקדו ושפע ירקות וכמובן כריך הסביח מהנמל שהוא מחווה למטבח המקומי שקייזר תמיד יודע לתת בכל מדינה שהוא מתמקם בה. משם תוכלו להתענג על שפע הלחמים והבגטים שהמקום מייצר, מלחם הכורכום ואגוזי לוז המפורסם, דרך לחם ערמונים מטריף, לחם פטל ועד לחמי מחמצת קלאסיים וכמובן הבגטים המושלמים והפריכים, הנאפים במקום שאת פצפוץ הקראסט שלהם שומעים למרחוק.

אם הצלחתם להתמודד עם פצפוץ קראסט הלחמים תתכוננו למהלומה האחרונה- המאפים והמתוקים- ווי זמיר ואלוהי השחיתות!  מדפים גדושים במאפים שמנמנים, מלאי קיפולי חמאה, גדושים בשוקולד, פטיסייר, תפוחים מקורמלים, וניל, פירות יער, תותים ועוד- אלוהים שתשמור, רגע רגע , אמרנו מהלומה אחרונה- ממש לא, יש את המתוקים - הפטיסרי, האקלרים, הפאי, העוגות המוטרפות, הפחזניות ועוד ועוד.
אם כל זה מרגיש לכם שמנמן אז תמיד תדעו שיש מלא סלטים וקישים במקררים. אנחנו נישאר עם הבגט והקרואסון אם לא אכפת לכם.
נספר לכם שאחרי כל מהלומות הקורונה מתכננים לפתוח ביסטרו צרפתי כהילכתו היכן שפעל הבר א וין, ממש צמוד לבייקרי. אנחנו מחכים בציפייה 

מייזון קייזר ישראל. רוטשילד 7, תל אביב | האנגר 24+25, נמל תל אביב. ראשון-חמישי 07:00-20:00, שישי 06:30-17:00, שבת 08:00-20:00