אני טיפוס ספורטיבי יחסית, אין הרבה ברירות בתפקיד הלא קל שלי, אי אפשר כל היום לשבת ולאכול בלי להזיז את הגוף מידי פעם אחרת מצבנו יהיה בכי רע. אבל גם ההיפר אקטיביות שלי לא עמדה בסגר השני ואז בשלישי היא התרסקה לדמרי. אם עוד בסגר הראשון מצאתי את עצמי מבלה במטבח בבישולים מאתגרים לצד קפצוץ והזעה אל מול שיעורי זומבה בזום, הרי שבסגר השני הזמן במטבח רק גדל והזמן מול הזומבה רק ירד ובשלישי בכלל המחשב נשאר סגור, בעוד המטבח והמקרר נשארו פתוחים. ויתרתי, מה שנקרא - אחרי הסגר דיאטה.

כשהפנמתי שכל חשקי הם רק אוכל מנחם ומיני שחיתויות, התחלתי לתור אותם ומצאתי שלא רחוק ממני, באמצע כל הבאלאגן, פתח לו בחור צעיר בשם לירוי קפוזה מקום שנקרא סטריט שף (שם מעט גנרי אני חייבת לומר), שמבוסס על מטבח אמריקאי גדוש פחמימות, גבינות, בשר ו.. שחיתות בקיצור. 
מבט אחד בתפריט ובלוטות הטעם מתחילות לעבוד, כדי לא להיות נטו מושחת לירוי הכניס גם כמה מנות של סלטים אבל  בלי להעליב שום ירק, מי שבא לפה צריך לבוא לפה בגלל החשקים למנה לא מתנצלת ומלאת פחמימות ושחיתות.

טוב יאללה, פתחתי כפתור, מה אוכלים פה?

שניה לפני שנדבר על הגבינה המותכת והנקניק, גולת הכותרת בעיני הם הפנזרוטי- כיסוני בצק פיצה מעט מתקתקים שמטוגנים בשמן עמוק ומקבלים קראסט שמנמן המחביא בתוכו כל מיני מילויים לוהטים, ותיזהרו כי הם באמת חמים (:
את הפנזרוטי מטגנים בשניה שהזמנתם ואחרי שלקחתם צעדי זהירות מכל האדים והחום, תגלו בפנים מוצרלה מותכת ברוטב עגבניות איטלקי מתובל קלות (15 שקלים) או אסאדו ופרמז'ן (22 שקלים) שדווקא המתקתקות העדינה של הבצק והבשרניות של האסאדו יתגלו לכם כוואו בפה.  אני לא אדם של מתוקים כל כך אבל לירוי התעקש שהפייבורטים פה זה דווקא הפנזרוטי המתוק עם הנוטלה והבננות- נו באמת.. בצק מטוגן+שוקולד+בננות - איפה אפשר לטעות.

זה עם תפוחים אבל תדמיינו שיש כזה עם אסאדו וגבינה!-סטריט שף (צילום: איתן וקסמן)
זה עם תפוחים אבל תדמיינו שיש כזה עם אסאדו וגבינה!-סטריט שף (צילום: איתן וקסמן)

בשלב הזה הסברתי לו שיש לי קיבה נפרדת למלוח ופחות למתוק והעסק התחיל להתחמם, המונטה קריסטו הוא שם חמדמד לפצצה של שחיתות - 2 פרוסות לחם קסטן טבולות בתערובת ביצים, צרובות עד שחימות בחמאה, גדושות בסלייסים של כתף בקר וגבינה מותכת, כזו שנמתחת כשמפרידים בין הצדדים, כזו שקצת שורפת את הלשון בביס הראשון אבל אי אפשר להפסיק כי השומניות המלוחה הזו והקראנצ'יות של הלחם פשוט עושים טוב בבטן. (52 שקלים).
מנה נוספת שהיא שיחוק לעורקים ותכלס ארוחת הבוקר המושלמת היא הסקראמבלד (38 שקלים), פרוסה גדולה של לחם קסטן, צרובה בחמאה כמובן ועליה תלולית של אבוקדו, ערימה של ביצים מקושקשות בשמנת ואם הביס הזה לא היה לכם מספיק מושחת אז שתדעו שיש עוד פרוסות צלויות של בייקון טלה וגבינה מותכת -מה אמרנו , יש רופא בקהל?
אה שניה! אל תלכו, לגמרי שכחתי להזכיר שלצד כל זה הוגש צ'יפס לוהט ועליו גבינה מותכת ושבבי בייקון טלה צרובות. ככה זה שנהנים- שוכחים ...

ארוחת בוקר כהילכתה- סטריט שף (צילום: איתן וקסמן)
ארוחת בוקר כהילכתה- סטריט שף (צילום: איתן וקסמן)

בלי להתנצל

כמו שאמרתי, יש גם מנות פחות מוגזמות, מפיצות נאפוליטניות קלאסיות, דרך כריכי טונה וגבינות ועד סלטים אבל נראה לי שלירוי מחפש לעשות משהו קצת אחר. ואחרי עבודה בכל מיני מטבחים בארץ ותחת כל מיני חוקים של שפים אחרים ולקוחות שמשגעים אותך, כל מה שבא לו זה לומר לכם בפרצוף, בלי להתנצל -אני פה כדי לעשות אוכל עושה שמח בנשמה ובבטן, מושחת כיפי, מנחם. אולי לא כזה שתרשו לעצמכם לאכול כל יום אבל כזה שתפנטזו עליו מהרגע שלקחתם את הביס הראשון.
עכשיו שאפשר טייק אווי- יש גם בירה קרה שבאה טוב עם כל המנות

הזמנות דרך וולט או תן ביס וכמובן טייק אווי- אבן גבירול 24, 054-8266260