המאפיה היוונית של גרקו
הצורך בפחמימות ומאפים גבוה מאי פעם - ובמעדנייה של גרקו "גרקו דלי" השיקו עתה תפריט של מאפים בסגנון יווני. לחמים, מאפים מלוחים ומתוקים, בייגלה פריכים, פיתות יווניות, בורקיטס, מאפי פילו ושלל מתוקים מיוחדים.. תפריט המאפים החדש מבוסס על מתכונים שלוקטו במשך שנים ממאפיות ביתיות ומשפחתיות הנפוצות בכפרי וערי יוון, ומגוון המאפים והלחמים הנאפים במקום מדי יום בתנור עצים מסורתי, בדיוק כמו ביוון.
בין המאפים: פנרלי קולורי- בייגלה יווני עם פטה, עגבניות מיובשות, קצח ופלפל שחור / ספאנקופיטאקיה - מאפה תרד, גבינת פטה, קפלוטירי ועגבניות בבצק פילו /חורטופיטה- מאפה צמחוני זוגי של תפוחי אדמה, שום, פטרוזיליה וקפלוטירי / פיתות יווניות/ מאפים קפואים לאפייה ביתית: ארבעה סוגים של בוריקיטס /מאפה 12 האלים -פילו מטוגן במילוי גבינת פטה עם דבש, פרג ושומשום / מתוקים:  ברד פודינג יווני -קרעי בריוש אפויים בקרם וניל וחלב מקורמל עם משמשים וליקר שקדים 128 ₪ /פילו תפוזים- עוגת פילו פריכה על בסיס תפוזים, יוגורט שמן זית, קונפיטורת תפוז  וקינמון 118 ₪ בקלאוות בסגנון יווני בייצור מקומי של ממתקי מוטראן מיפו 48 ₪ 
לתפריט המלא והזמנות < Greco.co.il

השף אבי לוי יוצא מירושלים
הקורונה הוציאה את השף אבי לוי מהמוציא, אל מוץ לירושלים והוא מתחיל בקרוב משלוחים לאיזור פתח תקווה, קרית אונו והסביבה. המשלוחים יהוו מיזם זמני אבל מי יודע לאן זה יתפתח. בין המנות תמצאו סלט שוק עם פרחי כרובית וויניגרט נענע/ שניצל ממולא בשר ואפונה ירוקה / מוסקה עם בקר ברוטב פטריות / מטבוחה / חמוצים / שפע של מרקים / סופריטו / קציצות עוף ברוטב עגבניות /  עוגת בסבוסה ומלבי עם תבלינים ועוד 
המשלוחים של לוי מגיעים לאזור קריית אונו, פתח תקווה, גבעת שמואל, גני תקווה, קראון, גבעת סביון, סביון, קריית קריניצי, רמת אפעל וראש העין. כשר. 

בא לנו כזה ועכשיו. (צילום: אנטולי מיכאלו)
בא לנו כזה ועכשיו. (צילום: אנטולי מיכאלו)

קולקציית מרקים חדשה לאנסטסיה
בית הקפה והמעדניה של אנסטסיה משיקים מגוון מרקים חדשים המתחלפים מדי יום שיתווספו לתפריט הקיים. מבין המרקים: לוביה וירקות/  כרובית/ מרק בטטות שרופות בתנור עם קרם קוקוס, וניל, בצל ירוק, סומק ואגוזי ברזיל/ מרק קרופניק- ירקות שורש, סלרי, פטרוזיליה, פטריות, גריסי פנינה, בצל לבן, שום, תפו״א, גזר, שיטאקה, שמפיניון, פורטובלו, ציר ירקות/ מרק וישיסואז- שורשי פטרוזיליה, שורש סלרי, בצל לבן, כרישה, שום, תפו״א, יין לבן, שמן זית, מוסקט בצל ירוק שום קונפי ויוגורט קשי/ מרק מינסטרונה- בצל, שום, חריף ,כוסברה, גזר, סלרי, תפו״א, מנגולד, שעועית ירוקה, אפונה, זוקיני, דלורית, שיבולת שועל, שעועית שחורה, על בסיס עגבניות, נסגר עם פטרוזיליה וכוסברה.
מחיר: 39 שקלים למרק. בכל יום יוגש מרק אחר- ניתן להתעדכן באפליקציות השליחויות או בטלפון.
פרישמן 54, תל אביב. 03-529-0095 anastasiatlv.co.il

מרק לוביה וירקות של אנסטסיה (צילום: אסף קרלה)
מרק לוביה וירקות של אנסטסיה (צילום: אסף קרלה)

מי הטעם שיזכה בתחרות הגלידה של אניטה
גלידת "סמורס", גלידת "עוגת גזר", "מי ורדים" או אולי גלידת "ברולה תבלינים ופקאן" רק אתם קובעים מה יהיה טעם הגלידה המנצח בתחרות של ANITA  ו'בישולים'. אחרי שבחור 3 טעמים מתוך עשות ההצעות שנשלחו במסגרת התחרות שיזמו גלידריית אניטה ובית הספר בישולים, נבחרו הטעמים שעלו הגמר והם ימכרו בסניפים במהלך כל החודש , טעם אחד לשבוע, כאשר הטעם המנצח יהיה הטעם הנמכר ביותר שיזכה את ממציאו במלגת לימודים על סך 27,000 ₪ לקורס קונדיטוריה מקצועי בבית ספר בישולים ובערכת כלים של ווסטהוף דרייצק בשווי 3,000 שקלים.

גלידת סמורס של קארין אלבז  (צילום: my social)
גלידת סמורס של קארין אלבז (צילום: my social)

בחג פורים רשת גולדה עושה כבוד לוולט
לקראת פורים, רשת גולדה וחברת משלוחי המזון Wolt יוצאות במהלך משותף ומשיקות טעם חדש  במהדורה מוגבלת, "גלידת וולט קוקי מונסטר"- גלידת שמנת כחולה עם עוגיות. להשלמת  האוירה הפורימית וולט וגולדה יחליפו תפקידים ויתחפשו זו לזו .בנוסף, גולדה מזמינה את הקהל הרחב לחשוף את "הג'וקר של גולדה" - פעילות ייחודית לפורים בשיתוף  אסי בוזגלו בתפקיד הג'וקר שיחלק בסניפי הרשת כרטיסי מזל נושאי פרסים שווים .הפרס הגדול למי שיחשוף את הג'וקר – גלידה מתנה לשנה !
תקף במהלך  ימי החג 25.2-28.5 בכל סניפי רשת גולדה או במשלוח עד הבית

עבודי משיקים מארזי פינוק
חברת "עבודי" המשווקת שפע של מוצרי צריכה קולינריים, מפירות קפואים ועד ממרחים, משיקה סידרה של מארזים לקראת השנה החדשה. מהסדרה המושחתת ועד הסידרה הבריאה. המארזים יכללו שפע של מוצרים לספורטאים או מארזי פינוק שיכללו פירות קפואים חלב קוקוס ומיני פינוקים להכנת שייק וגלידה, ממרח בייגלה מלוח, ממרח נוטלה, שבבי מקופלת, פירות יבשים, וופל בלגי קפוא להכנה, סירופים ןעוד שפע של פינוקים מושחתים להכנת קינוחים. כמו כן ישיקו מארז לחובבי האפיה שיכלול חומרי גלם, שוקולד, מתוקים, ממרחים וכד'.
להזמנות המארזים: https://www.mabudi.co.il/

מארז הפינוקים של עבודי (צילום: שי ניבורג)
מארז הפינוקים של עבודי (צילום: שי ניבורג)

טאטאמי - רשת המסעדות האסייתיות מתרחבת
רשת מסעדות טאטאמי, רשת המסעדות האסייתיות, ממשיכה להתרחב בצפון הארץ, בעקבות דרישת הקהל, עם סניף חדש בקניון שער הצפון בקריית אתא.המסעדה החדשה אשר תפתח במיקום אסטרטגי, בכניסה לאיקאה  ובשטח של 250 מ"ר ותכלול  אזור ישיבה חיצוני עם סגירת חורף מקורה ואפשרות לישיבה באוויר הפתוח בחודשי השנה שיאפשרו כך. חוזה השכירות נחתם לתקופה של 4 שנים בתוספת 4 שנים כאופציה. המסעדה תגיש אוכל כשר בכשרות הרבנות.

פאפא ג'ונס מתרחבים לסניף ראשון בירושלים
מוטי ריכטר, בעלי הרשת החדש התחייב להקמה של 25 סניפים תוך 5 שנים. במסגרת זאת, הסניף החדש והשביעי שנפתח
ברחוב קרן היסוד 38 בירושלים משתרע על פני כ-110 מטרים, שנבנו בהתאם לקונספט העיצובי החדש שמובילה הרשת הבינלאומית בכל העולם, ויכללו מתחם ישיבה במסעדה לצד מערך משלוחים מהירים חינם.

פיצה פאפא ג'ונס  (צילום: יח''צ חו''ל)
פיצה פאפא ג'ונס (צילום: יח''צ חו''ל)