קוקו - רוטיסרי ברווזים פקין סטייל חדש
רשת רוטיסרי צרפתי חדשה בבעלות מנכ"ל ויו"ר סוגת לשעבר ג'יל גמון והשף אילן ניב. קוקו נפתחה ברחוב תובל ברמת גן,
בשונה מרוטיסרי קלאסי , תציע קוקו גם ברווזים צלויים  ועסיסיים פקין סטייל . חוץ מהברווזים תציע קוקו גם מגוון עופות וברווזים בטכניקות עשייה שונות: צלייה, טיגון, עישון ועודבצלייה בתנור רוטיסרי מסורתי,לצד תערובת תבלינים ייחודית של המקום. ישנה גם מחלקה שלמה של סלטים עם עופות רוטיסרי מפורקים ועופות מעושנים מפורקים.
את קוקו פתחו ג'יל גמון,  לשעבר מנכ"ל ויו"ר "סוגת", איש קולינריה ותיק, חבר בתנועת "סלואו פוד"  ומי שאחראי למהפכת הקטניות בארץ. הוא חבר לידידו השף אילן ניב, שברזומה העשיר שלו לימודים ועבודה במסעדות בצרפת.
התפריט כולל: עופות (צלויים או מעושנים): רבע / חצי / שלם + 3 תוספות לבחירה ממגוון התוספות (54-115 שקלים) / ברווזים שלמים צלויים (בהזמנה מראש, יום קודם - 260 שקלים) / שניצל עוף/פרגית + 3 תוספות לבחירה ממגוון התוספות (58-65 שקלים) / סלטי עוף (58-65 שקלים) /סלטים צמחוניים/ טבעוניים (52 שקלים)
קוקו רוטיסרי, תובל 19 רמת גן לבוא לאכול במקום או להזמין בוולט / תן ביס

קוקו רוטיסרי  (צילום: אינסטגרם)
קוקו רוטיסרי (צילום: אינסטגרם)

יובל בן נריה משיק בשרונה מרקט את הגרסה המחודשת והעדכנית של MIAZAKI
 MIAZAKI של שף יובל בן נריה פתחה את שעריה בימים אלו במיקום חדש בשרונה מרקט. הדיינר היפני מקבוצת טאיזו, חזר מלוטש מתמיד עם תפריט חדש ולרגל החורף מציג בן נריה שיתוף פעולה עם השף יוג'י טנאבה, מי שעומד בראש רשת הראמניות המצליחה THANK היפנית.  בישראל, תוצג לקהל הישראלי אחת המנות שהפכו לסימן ההיכר של השף היפני: טנטנמן קר – מרק ראמן עוף קר.
התפריט כולו חדש וכולל קולקציית מרקי ראמן חדשים לצד מנות שמבוססות על טעמי אומאמי. 
התפריט יכלול מנות כגון: ראמנים מבוססי ציר עוף כגון ראמן עגבניות טבעוני מעושן עם עגבניות צלויות, אטריות מנקאי וראמן קר עם טחינה ,  אטריות חיטה ומנקאי, פרגית קצוצה, ירקות שרופים ועוד.
קבבויאקי - לחמנית חלב , קבב בקר מתובל בקארי יפני ובצל מקורמל /  סלט ניסואז' - סלמון קונפי, תפוחי אדמה, שעועית ירוקה, אנדיב, עלי חזרת, טפנד זיתים ונורי, צלפים, ביצה חצי רכה, וינגירט חרדל יפני. / קריספי צ'יקן - לחמנית חלב, קריספי צ'יקן, מיונז יפני, רוטב חמוץ מתוק, לצד קימצ'י כרוב / קלאב סנדוויץ' סלמון במיונז יפני, מירין, חזרת וליים, ממרח אבוקדו וואסבי,  /קולסלאו צלוי - כרוב צלוי, סלרי, תפוח ירוק, בצל סגול, בצל ירוק, חסה אייסברג, מיונז-חרדל. וכמובן שצ'יפס האומאמי – הטרייד מארק של  MIAZAKI  – צ'יפס מתובל ביוזו.
לתפריט המלא ולהזמנות   http://www.miazaki.net/

מיאזקי החדשה של יובל בן נריה (צילום: איליה מלניקוב)
מיאזקי החדשה של יובל בן נריה (צילום: איליה מלניקוב)

חוות הבוקרים - ליין בשרים פרימיום חדש בשיתוף מאיר אדוני
"חוות הבוקרים" הוא מותג בשרים חדש שיצא בימים אלו לשוק המביא בשר ישראלי טרי באיכות פרימיום לשוק הבשר.
המותג מציע בשר טרי, איכותי ובריא המבטיח שכל נגיסה תעניק חוויה עוצמתית של טעמים כפי שבשר אמיתי אמור להיות וזאת בזכות שרשרת הערך הייחודית שנעשית כולה תחת המותג עצמו החל מבחירת זנים מובחרים, גידול העגלים בישראל, התאמת התזונה, הקפדה על תנאי הגידול ואחר כך טיפול בקצביה בהתאם לזן, לסיווג הנתח ולאיכותו, קיצוב ואריזה והכל תוך הקפדה על מקצועיות והתקנים הגבוהים ביותר של איכות ושירות. חוות הבוקרים מציעה לצרכן הישראלי בשר טרי, מובחר וישראלי שכל תהליך ייצורו מוקפד ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר וכולל מקסימום מידע על הנתח לצרכן המודע - משהו שלא רואים היום על נתחי הבקר שאתם קונים ובעיני הוא חשוב מאד.
הגיע הזמן שהלקוח יידע מה הוא אוכל, מתי הבשר נשחט ומאיזה עדר הוא מגיע ומה הוא אכל.
חלק מהנתחים שהרשת תציע: סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, סטייק פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק, נתחים למעשנה, אנטרקוט משויש להכנה-על המנגל, אנטרקוט רזה לרוסטביף, אנטרקוט פרמיום מיושן 21 יום, אנטרקוט עגלה פרמיום מיושן 21 יום ועוד

חוות הבוקרים (צילום: דן פרץ)
חוות הבוקרים (צילום: דן פרץ)

דן קיסריה ריזורט מציע סוף שבוע קולינרי עם השף יוסי שטרית, נדב ודניאל בוגרי MKR  וקוקטיילים של אימפריאל
אם אתם מרגישים שנדב ודניאל נמצאים בכל מקום בימינו, כנראה שאתם צודקים. אז קחו עוד קצת - במהלך סוף השבוע שיתקיים בשיתוף אמריקן אקספרס בתאריכים: 11-13/3/21, אורחי המלון ייהנו מארוחת ערב של השף המוערך יוסי שטרית על טהרת חומרי גלם מקומיים עם טעמים ים תיכוניים, ארוחת צהריים תאילנדית על שפת הבריכה בניצוחם של נדב ודניאל בוגרי MKR  המטבח המנצח. כמו כן, לאורך כל סוף השבוע האורחים ייהנו מתפריט קוקטיילים עשיר של האימפריאל קוקטייל בר האייקוני, די ג'יי לצד הבריכה, תרגול יוגה, צ'י קונג ומדיטציה בכל בוקר ומשחקים ופעילויות לילדים כל הפעילויות ינוהלו בהקפדה על פי ההנחיות של משרד הבריאות והתו הירוק. הכניסה למלון הינה לבעלי תעודות מתחסן/מחלים וילדים עד גיל 16 מחויבים בהצגת בדיקת קורונה שלילית

השף יוסי שיטרית (צילום: יחצ)
השף יוסי שיטרית (צילום: יחצ)

החומר הירוק מגיע ל-JUSA ולשופרסל
הקורונה הביאה אותנו לחפש עוד ועוד סופר פוד למינהם שיחזקו אותנו, מהספירולינות, הכלורלות, מיני פרחים וכד'. עכשיו מגיע אלינו המנקאי צמח המים שזוכה לביקוש שיא בימי קורונה וחורף. אחרי הבאז על אטריות המנקאי במיאזאקי, מגוון מוצרי מנקאי נכנסים בימים אלו לרשת JUSA הידועה במיצים הסחוטים שלה ובשלל המוצרים הבריאים שלה: בוסטר מנקאי – בקבוקון ובו מנת מנקאי מרוכזת /  מרק מנקאי עם תפוחי אדמה, שום, שומר ובצל בתוספת קרוטוני מנקאי/ פודינג  מנקאי, צ'יה חלב קוקוס, חלב שקדים ואגבה את המוצרים ניתן לקבל בנפרד או כמארז (72 ש"ח). במקביל החלה רשת שופרסל לשווק את המנקאי בשופרסל גרין.
ג'וסה - דיזנגוף 101 תל אביב, באתר ובמשלוח דרך וולט ותן ביס

מנקאי בג'וסה (צילום: יחצ)
מנקאי בג'וסה (צילום: יחצ)

גולדסטאר משנה לוק לכבוד השנה החדשה
הבירה הכי ישראלית שיש משנה את הלוק שלה ומתרעננת בניראות מודרנית יותר כשהכוכב של גולדסטאר מקבל את הבמה. השינוי הגדול הוא בעיקר בפחיות אבל בכללי כל הניראות אדומה ולוהטת יותר שמזכירה קצת במות ברודווי. 
בעיצוב החדש גולדסטאר חוזר לתת לכוכב האייקוני את מרכז הבמה, באופן שדומה לעיצובים קודמים מתחילת דרכו של המותג. בכך המותג בעצם "חוזר למקורות" רק עושה זאת בעיצוב מודרני ועדכני יותר, וכזה שלא ניתן לפספס.
לכבוד המאורע משיק המותג באתר BLEND את "הסטאר הבא של ישראל" -  מארז מיוחד וחגיגי הכולל בקבוקים עם העיצוב החדש, לצד כאלה הנושאים את העיצובים הישנים שליוו את המותג לאורך השנים. מחיר המארז- 80 ₪ באתר BLEND - https://blend.co.il/

ניו לוק לגולדסטאר (צילום: יחצ)
ניו לוק לגולדסטאר (צילום: יחצ)

לרגל יום האישה השף אבי ביטון מצדיע לנשים שהטביעו בו את האהבה למטבח: סבתא סוליקה ואמו רונית
השף יגיש בימים 8-12 במרץ לרגל יום האישה מגוון מטעמים כמחווה לאימו וסבתו האהובות.
חלק מהמנות: קציצות כבש עם פול 13 ₪ ליחידה, בצל ממולא בשר עגל ואורז עגול 16 ₪ ליחידה, דג ברמונדי ברוטב מרוקאי – 24 ₪ ל-100 גרם. לתפריט המלא ולהזמנות: http://www.sulica.co.il/deli

אבי ביטון וסבתא סוליקה (צילום: יחצ)
אבי ביטון וסבתא סוליקה (צילום: יחצ)