אני אוהבת עוף בגריל אני מודה, זה מאכל שהיינו אוכלים אחת לשבוע בבית לצד סלט עגבניות ובצל שאבא היה מכין. אוכל שמותר לאכול בידיים ולהתלכלך, אוכל עם מליחות ושמנוניות שממלאים את הפה ונדבקים לידיים למשך כל היום.
במשך השנים נפתחו לא מעט מקומות שמוכרים עופות בגריל וממקומות שכונתיים שמכרו עוף ב-30-40 שקלים זה הפך לרוטיסרי ולעופות ב-70-80 שקלים. יש לנו בעיה עם העופות בארץ, הם לא עסיסיים, הם מגודלים מהר מידי ובתנאים לא נאותים, רווי אנטיביוטיקה ולכן לא פעם תשלמו סכום לא קטן על עוף די יבש - לא משהו ששווה את זה.
אבל ישראלים אוהבים עוף צלוי ולכן לא הפתיע ה אותי הפתיחה של "קוקו" רוטיסרי בבורסה כמו שהלהיבה אותי הידיעה שהם מתכננים למכור לא רק עוף בגריל כמו כולם, אלא גם ברווזים צלויים פקין סטייל, שעוברים ייבוש וטיפול של יומיים ואז טיגון וצליה עד שמתקבל ברווז עסיסי עם עור קריספי במיוחד עטוף רוטב דביק מתקתק פיקנטי.

קוקו רוטיסרי  (צילום: אינסטגרם)
קוקו רוטיסרי (צילום: אינסטגרם)

KUKU רוטיסרי נפתח על ידי השף אילן ניב ולז'יל אגמון, לאילן רזומה עשיר במסעדות בארץ ובעולם והוא בעצם זה שפיתח את הרעיון של הרוטיסרי, ז'יל הוא טיפוס מסקרן בפני עצמו מעצם היותו מנכ"ל סוגת לשעבר, חבר בסלואו פוד ואיש קולינריה ידוע. שני הזללנים האלו החליטו שהם רוצים לפתוח משהו שמחבר בין חשקי אוכל, אוכל עממי וקולינריה. ולהלן קוקו- רוטיסרי של עופות בגריל אבל הרבה יותר מזה.
בקוקו מציע אילן ניב ברווזים צלויים, עופות מעושנים שעוברים גם הם טיפול מיוחד במעשנה של המקום וכמובן עופות בגריל, שניצלים מעולים! לצד שפע של סלטים ותוספות. גם בתוספות לא תקבלו 2-3 תוספות אלא מגוון די גדול ומפתיע שנותן את האופציה להרכיב גם ארוחה בריאה יותר, כגון סלטים גדולים, פירה תפוחי אדמה, אורז לבן, תפוחי אדמה צלויים ברוטיסרי, ירקות אנטיפסטי, מג'דרה, סלט כרוב לבן עם שומשום מלא ופטרוזיליה, סלט גזר מרוקאי עם אריסה ביתית, סלק צלוי בתימין ושום, סלט מלפפונים עם פלפלים ובצל סגול וטאבולה של קינואה עם שעועית מש ועדשים בראס אל חנות. לטבעונים וצמחונים ישנה אפשרות להזמין רק ארוחה על בסיס סלטים ותוספות. המחירים במקום נעים בין 48 שקלים ועד 62 שקלים לארוחה וכמובן שהמחירים עולים אם תזמינו עופות וברווזים שלמים. את הברווז ניתן להזמין מראש בלבד או פשוט לבוא במקום ולקוות שלא חיסלו את הברווז היחיד שעולה על הגריל פעם ביום. אז אנחנו ממליצים שתמהרו.

ארוחה מלאה בתוספות (צילום: גיל אבירם)
ארוחה מלאה בתוספות (צילום: גיל אבירם)

טעמתי לא מעט מהמנות בקוקו, העיסיסיות מלווה את כל המנות ואני אישית ממש אהבתי את העוף המעושן, אבל השיחוק הגדול בעיני הוא הברווז, אין סיבה שלא ימכרו יותר ברווזים ואם אפשר לא רק שלם אלא קצוץ גס, לצד איזה סלט חריף אסייאתי או משהו שיתאים. אם כבר ברווז אז כמו שצריך.
השירות בשילוב המוצרים המעולים הופכים את קוקו לפינה שבהחלט כדאי לקפוץ אליה ללאנץ מהיר או לעשות הזמנה מפנקת הביתה.

קוקו רוטיסרי. תובל 19, רמת גן. 03-5019113