אלפחורס הפכה להיות אחת העוגיות האהובות על הישראלים, משהו במרקם המעט מתפורר הזה הגדוש בריבת חלב נוזלית פשט קנה את כולנו. בצורה גורפת המותג "הוואנה", שמגיע מארגנטינה ותמיד עטוף בניירות מנצנצים של זהב וכסוף, הוא האלפחורס הכי נמכר בארץ ומחירו בהתאם ועדיין הוא עושה לנו שמח בכל ביס.

כמו מתנה קטנה ומושלמת. אלפחורס של טרזה (צילום: אסנת גואטה)
כמו מתנה קטנה ומושלמת. אלפחורס של טרזה (צילום: אסנת גואטה)

שיטוט יומי בפייסבוק גילה לי סטורי של אלפחורס מגרים במיוחד שמתברר, מיוצרים פה בארץ על ידי משפחה ארגנטינאית מקסימה וחמה. האם שהייתה מנקה בתים תקופה ארוכה, חיפשה מה לעשות בקורונה כדי להכניס כסף והבנות שלה שכנעו אותה להתחיל להכין את האלפחורס המעולים שלה למען שאר העם היהודי שיוכל להתענג עליהם - איזה כיף לנו.
וראו זה פלא, הן הפכו להצלחה מסחררת. בככלל הקורונה עשתה לא מעט טוב ליצרנים קטנים ונסתרים שהפכו להצלחות גדולות ומשמחות.
המגוון של TERESA די בסיסי ואין צורך ביותר מזה. יש אלפחורס מצופה שוקולד חלב / לבן / מריר והוא מגיע בחבילות של 6 או 12 ואפשר גם מיקס. אבל השוס האמיתי הם הקוניטוס - אלפחורס "קרמבו סטייל" - פה בעצם לקחו את עוגיית האלפחורס ושמו אותה כבסיס לקרמבו גדוש בריבת חלב ומצופה שוקולד- מוות מושלם של עונג. 
לא משנה מה תבחרו- תתכוננו לביס מושלם, העוגיה  של TERESA פריכה במיוחד ועשירה במילוי ריבת חלב מעולה, הציפוי דקיק ולא משתלט והקרמבו פשוט מושלם. 

וככה נראה הקוניטוס מבפנים. שלמות (צילום: אסנת גואטה)
וככה נראה הקוניטוס מבפנים. שלמות (צילום: אסנת גואטה)

אלפחורס TERESA נמכר טלפונית, הכל רשום בפייסבוק או באינסטגרם ושם גם תוכלו לעקוב אחרי המשפחה החמודה ולחרף את נפשכם מול התמונות המגרות שיהרסו כל סיכוי לדיאטה. ראו הוזהרתם.
מזמינים 4 ימים מראש. משלוחים עד הבית כל שאלה או הזמנה ניתן לכתוב או להתקשר 050-887-2699 (סברינה)
מינימום הזמנה 100 שקלים (לא כולל משלוח) משלוח 25 שקל