הבשוויק נפתח מחדש ומפציץ בטעמים חדשים עם השף עינב אזגורי
אחרי יותר משנה של היעדרות, נפתח מחדש בימים אלה בר האוכל "בושוויק", השוכן בקומת הכניסה של מלון פבריק, עם רכש חדש ומסקרן בדמות השף עינב אזגורי (לשעבר בראנץ' השיכורים של הסרווסריה, בר א וין, קפה נורדוי). תפריט האוכל שבנה אזגורי ב"בושוויק", מהווה פרטנר מושלם לאלכוהול עם אלמנטים מהמטבח רחוב האמריקאי שמקבל לא מעט טעמים מהמהגרים שבו.כך, למשל, זוכה מרק התירס האייקוני לגרסה מסקרנת ועדכנית של קרם תירס, מיסו ופרמזן, פלפלי שישיטו ועלי וונטון מטוגנים, "צלעות" תירס משוחות בחמאה, קלויות על גריל פחמים ומוגשות על ביסק סרטנים; אייקון אמריקאי נוסף- בטן החזיר- מזוגגת בג'ק דניאלס וצלויה על גריל פחמים עם תפוצ'יפס פיקנטי, עלי חסה ומטבל חריף; והפפרוני- תוספת הפיצה הנפוצה ביותר באמריקה- משתלב בפיצטה עם רוטב עגבניות, מוצרלה וכרוב שחור. כל זה לצד תפריט קוקטיילים חדש ומסקרן שנבנה על ידי קבוצת האימפריאל. 
כמדי יום, במסגרת השעות השמחות בין השעות 18-20, יימכרו כל הקוקטיילים ב-34 ₪. 
בושוויק  נחלת בנימין 28, תל-אביב  03-567-8000  https://ontopo.co.il/bushwick 

בשוויק  (צילום: בן יוסטר)
בשוויק (צילום: בן יוסטר)

קיץ #1 דלי אסייאתי של מידד סטיבנסקי משיקה תפריט חדש לקיץ
אמנם השגרה כבר כאן אבל הטיסה לתאילנד עוד רחוקה.  מסעדת "דלי אסיאתי", בניצוחו של השף מידד סטבינסקי, משיקה תפריט קיץ אשר מביא את תאילנד הישר אל הצלחת. בין המנות הבולטות בתפריט החדש: טוקיו טאקו –אצת נורי פריכה במילוי טרטר טונה, אבוקדו, עירית, שאלוט, צ'ילי, טוביקו ואיולי וואסבי (58  ₪ )/  הקיסר מיפן - לבבות חסה, אצות נורי פריכות, ביצה רכה, חזה אווז צלוי ושבבי פנקו ברוטב קיסר יפני (59 ₪) / פאנגן – נתחי דג לבן, חציל תאילנדי, פלפלים צבעוניים, פאק צ'וי, שאלוט, ג'ינג'ר, בזיליקום תאילנדי, צ'ילי ושום ברוטב הוי-סטיר, מוגש עם אורז מאודה (76 ₪ ) / שרימפס רול  - סלט שרימפס, שאלוט, צ'ילי, עירית, ליים ואיולי, קנפיו, מלפפון ועלי רוקולה בציפוי טוביקו כתום (58 ₪ ) / ספיישל מאגורו – טרטר טונה עם איולי פיקנטי, טופ טונה ושבבי אצה פריכה, עם גלייז קרמל יוזו (59 ₪ )
בישיבה במסעדה, בהזמנת Take Away או במשלוח עד הבית (בכל אזור השרון). www.asiandeli.co.il הבנים 15, הוד-השרון

הקיסר מיפן של דלי אסייאתי (צילום: אסף קרלה)
הקיסר מיפן של דלי אסייאתי (צילום: אסף קרלה)

כנאפה נוטלה וכנאפה טורקית בכנאפקס
כנאפקס היא כנאפיית-קפה ששני בני הדודים הצעירים עז א-דין 29 וסעיד 28 סאלח מנצרת, פתחו בקורונה. את התשוקה למאכל המתוק, הם ירשו מסבם, שלימד אותם את המתכון הסודי הראשון לכנאפה הקלאסית. עם פינות ישיבה נמוכות  והרבה שלווה מספקים בני הדודים שהם גם הבעלים של מפעל לייצור שערות קדאיף בנצרת, שפע של מתוקים, כנאפה וקינוחים מכל מדינות ערב. לאחרונה הוסיפו לרשימה גם כנאפה נוטלה  וכנאפה טורקית – שתי שכבות של בצק קדאיף במילוי גבינה ערבית וצנוברים . חוץ מזה תוכלו למצוא: ליילות ביירות – קינוח לבנוני עשוי מחלב, סולת, קצפת ופיסטוק / מברומה – בצק קדאיף במילוי גבינה ערבית אפוי בחמאה מיוחדת / פאוזיה – כנאפקס בצק מגולגל במילוי גבינות ושברי פיסטוק/  כנאפה לטבעונים- קדאיף בשילוב גבינת סויה-טופי ותערובת גרנולה, עם קשיו, שקדים ואגוזים / טריליציי טורקית – טארט חלב, עם קצפת וזילוף קרם קרמל /  אמיה – שתי שכבות של בצק קדאיף במילוי מלבי אגוזים וקינמון, גלידה מחלב עיזים, מלבי שמנת ולאיזון המתיקות – קפה ערבי עם הל או תה. טווחי מחירים: 25-50 ₪
כנאפקס, אבן גבירול 9 תל אביב. טלפון 03-7436948 (אפשר להזמין גם בוולט ותן ביס)

יותר מתוק מזה אין- כנאפה  נוטלה (צילום: אסמאא  גבאלי)
יותר מתוק מזה אין- כנאפה נוטלה (צילום: אסמאא גבאלי)

בית קינוחים חדש הגיע לגבעתיים:  SHIRIZ פטיסרי 
ליאב ריבלין הבעלים של SHIRIZ עבד שנים בתחומי ההפקות והתיירות עד שעשה הסבה מקצועית.  
בין הקינוחים המתוקים של SHIRIZ תוכלו למצוא אקלרים קרם פטל, קרם קרמל, קרם פיסטוק, קרם שוקולד או קרם בר מנגו, עוגת "סניקרס"- על מצע של עוגת שוקולד פדג'ית ובוטנים, קרם שוקולד בלגי בשילוב קרמל חמאת בוטנים ושבבי בוטנים, עוגת קרמשניט עשירה, פחזנית פריכה במילוי קרם כרמל נוגט עם שברי מנצ'ס פאי לימון, טופי קראנץ' – עוגת שוקולד עשירה עם קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי בליווי קרם שנטילי וניל, עוגת אלפחורס אישית, ואיך אפשר בלי קרם ברולה קלאסי, עוגת פסיפלורה שוקולד לבן – קרם פסיפלורה על מצע של מרנג נוגט אגוזי לוז, קרואסון ממולא בקרם (עם מילוי משתנה), איגלו לבן – מוס נוטלה בשילוב מוס שוקולד לבן על עוגיית בצק פריך ויש גם כמובן את קינוחי החובה, סופלה, קרואסונים, מאפי קינמון, בריושים שוקולד וחמאה , עוגת קרמשניט, קראמבל תפוחים ועוגת שוקולד. כמו כן יש קינוחים טבעוניים. 
SHIRIZ, רחוב כצנלסון 108 גבעתיים, טלפון: 03-5558988 

הקינוחים של שיריז (צילום: יובל אסף)
הקינוחים של שיריז (צילום: יובל אסף)

קיץ #2  וודקה ואן גוך משיקה מארז קוקטיילים טרופיים לקיץ חם
המארז המהודר כולל ערכה של כל המרכיבים הנדרשים להכנה של עד 15 קוקטיילים מרעננים ומשובחים בבית ומוצע בשלושה טעמים לבחירה – אננס, אסאי ומלון. מארז Cocktail Box של ואן גוך כולל: שתי כוסות הייבול, שתי צ'ייסרים , סטיררים לעירבוב , קשים, ארבע תחתיות, חוברת מתכוני קוקטיילים, מיקסים (ערבובים) להכנת הקוקטיילים. מחיר מומלץ לצרכן : 140 ₪
ניתן לרכוש בחנויות אלכוהול והיין נבחרות

מארז הקוקטיילים של ואן גוך (צילום: יחצ)
מארז הקוקטיילים של ואן גוך (צילום: יחצ)

 

קיץ #3 אוטלו עם סניף חדש רווי שוקולד וטעמים חדשים
3 ברזי שוקולד חם הנמזג לתוך הגביע, קיר מפל שוקולד הזורם ללא הפסקה, ויטרינת שוקולד המציגה מגוון עצום של שוקולדים בעבודת יד בשילובי טעמים מפתיעים ועוד הם רק חלק מההפתעות של הסניף החדש של אוטלו ברמת אביב.
טעמי הגלידות שבמקום, בדומה לשאר סניפי הרשת, בין הטעמים ניתן למצוא: פיסטוק טהור, אוטלו עם קרם אגוזי לוז ושברי שוקולד פיסטוק,
בלונדי פרצל, בוטנים מלוחים ושוקולד, אוראו מלוח וקוקוס  וכן טעמי שוקולד כמו גרנדה 43% שוקולד חלב, ויאטנם 64% שוקולד מריר. לצד הטעמים החלביים יש גם שפע טעמים טבעוניים וסורבטים כגון: מנגו פאשן, פטל-ליים, קפה, שקדים ושוקולד, קרם לוטוס, חוף השנהב 69% שוקולד מריר, חלווה שוקולד, ספיישל יומי מתחלף עוד מתמחים באוטלו בייצור שוקולד וחטיפי שוקולד בעבודת יד במגוון עשיר
איינשטיין 40, קניון רמת אביב

גלידריית אותלו (צילום: רן גולני)
גלידריית אותלו (צילום: רן גולני)

קיץ #4 תפריט קיץ חדש ומרענן לגרין רול הסושייה הטבעונית
לקראת הקיץ הסושיה הטבעונית משיקה תפריט חדש ועשיר בכל טוב מהצומח, אורז עם ירקות מאודים, סלטים אסייתים צבעוניים, קומבינציות חדשות ועוד.
מבין המנות: אגדאשי טופו- ציר אגדשי, אצות נורי, בצל ירוק, ג'ינג'ר, צנונית מגורדת, קוביות טופו קריספי. 44 שקלים; סאקורה- במילוי אושינקו, קולורבי, גבינת קשיו, סלק, בציפוי שומשום. 30 שקלים; פאנקי מנגו- במילוי אבוקדו, מלפפון, קנפיו, בציפוי מעטפת מנגו, קרם מנגו ושבבי קוקוס קלוי. 44 שקלים; סקאנה- במילוי אושינקו, אבוקדו, יובה סקין, בציפוי זוקיני צרוב, גבינת קשיו, צ'ילי חריף ושומשום. 49 שקלים; רד דרגון- במילוי אספרגוס טמפורה, אבוקדו, בטטה, שיטאקי, בציפוי אבוקדו, גבינת קשיו צרובה, ברוטב סרירצֿ׳ה ועירית. 48 שקלים; סלט שורשים- גזר, קולורבי, סלק, כוסברה ותפוח ירוק. ברוטב חמאת בוטנים. 46 שקלים; טופו חלומי- קוביות קריספי טופו, חסה, כרוב סגול, עגבניות שרי, בצל סגול, ברוטב כוסברה ושומשום. 46 שקלים. ועוד. את כל המנות ניתן להזמין מראש כמגשי אירוח.
מונטיפיורי 30 תל אביב. להזמנות

גרין רול (צילום: שירן שחר)
גרין רול (צילום: שירן שחר)