מנאל איסמאיל (מאסטר שף) פותחת מסעדת פופ אפ חדשה בשרונה מרקט
מנאל איסמאיל, מתמודדת מאסטר שף שרבים מאיתנו התחברו אליה בשל האוכל המיוחד שהכינה בתוכנית וסיפורה האישי מעורר ההשראה כאשת משפחה חזקה שיצאה להגשים את חלומה לאחר שניצחה את מחלת הסרטן, פותחת מסעדת פופ אפ חדשה בשרונה מרקט בו תגיש את האוכל הערבי האותנטי והנסתר עליו גדלה. את כל המאכלים במקום היא תיצור מחומרי גלם טריים אותם היא מכינה בעצמה. המקום יפתח במסגרת מטבח הפופ אפ שהוקם בשרונה מרקט ומשתנה מחודש לחודש. 
המקום ייפתח למשך חודש בלבד ביום ראשון ה- 20.6.21 עד ה-20.7.21 ויגיש תפריט שישתנה מיום ליום המציע מנות מהמטבח הערבי. מטרתה של איסמאיל היא בין השאר לחשוף לראשונה מנות מיוחדות שחלקן אינן ידועות עדיין לרובנו. התפריט ביום הפתיחה יכלול בין היתר ׳דולמה׳ - מיקס ממולאים צמחוני של עלי גפן, כרוב, בצל ופלפל שושקה ממולאים בעשבי תיבול, אורז עגול, דבש רימונים ושמן זית, ׳׳בריאני׳ - תבשיל אורז בסמטי, שקדים ונתחי בשר בקר מתובל בהל, ציפורן, זעפרן וכמון, ׳שושברק׳ - כיסונים ממולאים בשר כבש מוגשים עם יוגורט מוקרם או לבנה, ׳סלט סומאקיה׳ ועוד.

מנאל איסמעיל (צילום: יחצ)
מנאל איסמעיל (צילום: יחצ)
\

ערב של מעשנה ובירות של הקצבים
אורן סידי וצביקה למל, 2 קצבים ידועים ומוכשרים, מזמינים לערב בלוקיישן מושלם לשקיעה, בשר ובירת לופולס בלגית.
בתפריט: בריסקט של פרה שמנה מאד, אסאדו של אחת שמנה יותר, נקניקיות בעבודת יד של אורן המאסטר שרקוטרי, וטלה מעולה.
הבשר והבירה ללא הגבלה.
מתי? 24 ליוני בשעה 18:00
איפה: בית גמליאל
מחיר: ₪350 וכדאי לכם מאד לבוא לאכול - המלצה חמה!
להזמנות ולבירורים ולתשלום : Pay Box 050-5523997

בשר ובירות אצל הקצבים (צילום: באדיבות הלקוח)
בשר ובירות אצל הקצבים (צילום: באדיבות הלקוח)

חדש- קולקציית עוגות גלידה בסגנון וינאי בשטפן
תפריט עוגות הגלידה החדש, נבנה על ידי שף גלסייר שטפן מאכר בהשראת טעמי ילדותו, ומשלב קינוחים על זמניים המוגשים מידי יום, עם פירות ותבלינים הזמינים בשוק המקומי כדוגמת: משמשים טריים, פטל, דובדבנים, פרג אשר נטחן במקום ועוד.
Eis marile knodel- עוגה מעוצבת ככיפה חצי עגולה, עשויה סמיפרדו וניל, מצופה תערובת פירורי לחם וממולאת בקולי של משמש /Mohn Imber -עוגת גלידה עם שכבות טורט פרג ופטל קפוא-שכבות גלדיה וניל עם טורט עדין של פרג שיבוצי פטל קפוא ועיטורי פטל. /Vinneetta- תחתית עוגיות שוקולד, גלידת ג'נדויה ושכבת סמיפרדו שמעליה ברסט שוקולד קראנצ'י ושברי אגוזי לוז קלויים. /היער שחור – שכבות של גלידת וניל ושוקולד עם שיבוצי דובדבנים, קצפת ותלוליות עם דובדבנים במרכז /טירמיסו- גלידת וניל עם בישקוטי טבולים באספרסו ומפודרת בשכבה של אבקת קקאו / וניל עוגיות- גלידת וניל עם צ'אנקים של עוגיות פונדנט שוקולד מעוטרת בשברי עוגיות
מחיר- 160 ₪ לעוגת גלידה בהזמנה מראש. טשרניחובסקי 21 תל אביב

עוגות הגלידה של שטפן (צילום: יהונתן בן חיים)
עוגות הגלידה של שטפן (צילום: יהונתן בן חיים)

נעמן משיקים סיר קוסקוס מטורף
חדש מבית נעמן: סיר הקוסקוס הגדול מסדרת  TOMBY. 
לסיר החדש עיצוב ייחודי, הוא מצוין לבישול ולהגשה של קוסקוס ושל מרק בכמויות גדולות במיוחד (3 ליטר!), ולאידוי של ירקות ומנות גדולות . הסיר העליון - מסננת אידוי עם חורים לאידוי, גוף הסיר מיוצר מפלדת אל-חלד, תחתית בעלת 3 שכבות להולכת חום אחידה ולתוצאת בישול מצויינת, והוא מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה וכן בתנור ללא מכסה ללא הגבלת טמפרטורה . המכסה של הסיר עשוי זכוכית מחוסמת לאטימה אופטימלית בזמן הבישול, בתוספת פתחי שחרור אדים לשיפור הבישול והבטיחות. הסיר קל לניקוי ומתאים לשטיפה במדיח כלים.
לרכישה בכל חנויות נעמן

סיר הקוסקוס של נעמן (צילום: דרור קליש)
סיר הקוסקוס של נעמן (צילום: דרור קליש)

גאווה ישראלית // OCD נכנסה לרשימת המסעדות הטובות בעולם של OAD
מדד הOAD הינו  אחד משלושת המדדים המוכרים והאקסקלוסיביים ביותר בעולם הקולינריה- לצד מישלן והמדד של סן פלגרינו. מסעדת OCD של השף רז רהב דורגה ונכנסה לרשימה המצומצמת של המסעדות הטובות ביותר בעולם. זאת הפעם הראשונה שמסעדה ישראלית זוכה לכבוד והמעמד הזה ונכנסת לרשימת המסעדות המומלצות ביותר .
*רז רהב, OCD*: "הצוות ואני מאוד מתרגשים על ההכרה במסעדת OCD באחד ממדדי הקולינרייה החשובים ביותר באירופה OAD , אין ספק שהעבודה הקשה משתלמת. אנו ממשיכים לשרת את קהל לקוחותינו נאמנה וממשיכים לפעול על מנת לשמור על הרמה הגבוהה של המסעדה זאת על מנת להעניק לאורחינו את הטוב ביותר מקווים שזו תחילתה של ידידות מופלאה ובשנה הבאה נגיע אף רחוק יותר במדד זה ובדומיו. אנו מזמינים את כולם להגיע וליהנות מחוויה קולינרית ייחודית במסעדה "
במשך 4 שנות הפעילות של המדד מעולם לא התייחס למסעדות ישראליות בקטגוריית ה  Top Restaurants .
בעבר השתלבו מסעדות כמו המשייה, הסלון של איל שני ועוד בקטגוריית הקזואל.

פישופ משיקה קונספט דגים טריים אל מול הלקוח
הסניף שנפתח לאחרונה בקניון עזריאלי ראשונים מציע מגוון רחב של דגים טריים מהים, חומרי גלם עונתיים בטכניקות בישול מתקדמות. לקוחות המסעדה יכולים לבחור מתוך ויטרינה שקופה בה נחים על מצע קרח, עשרות סוגי דגים שזה עתה נמשו מהים וגם איך הדגים שנבחרו נצלים בשידור חי מול עיני הלקוח.  בין המנות: פיש אנד צ׳יפס 39 ; פיש אנד צ׳יפס (סלמון) 49 ; פיש בורגר מוגש עם חסה עגבניה ורוטב איולי אורגנו . צ׳יפס | ירקות ירוקים  45; סלמון בורגר מוגש עם חסה עגבניה ורוטב איולי אורגנו. צ׳יפס| ירקות ירוקים  55 ; קציצות דג ים בלחמנייה לימון כבוש, טחינה, פטרוזיליה קצוצה ברוטב חריימה 46 מוגש עם צ'יפס ; פסטה לינגוויני עם פילה דג 50 ; פסטה פנה ברוטב פסטו עם פילה דניס 50 ; פסטה תרד שמנת חמאה, פרמז׳ן ופילה בורי 50 ; חריימה דגים – 49 ₪ מוגש עם חלה ; וכמובן שפע של דגים טריים לצד סלטים ולחמים.
המסעדה המשתרעת על פני כ-50 מ"ר, כוללת כ-30 מקומות ישיבה וכן ישיבה על הבר, מעוצבת בקונספט שתואם את הקונספט הקולינרי שלה- שילוב השראות של שווקי דגים באירופה עם טאץ' ישראלי.
פישופ ראשון לציון. קניון עזריאלי ראשונים.  פתוח א-ה משעה 11:45-21:00.. יום ו 12:00-14:00 כשר בהשגחת רבנות ראשון לציון.


אלדו עם טעמים חדשים לקיץ
לרגל פתיחת הקיץ, משיקה הרשת שני טעמי גלידה חדשים בהם מרכיב הקראנץ' הכלכך אהוב על הישראלים:
קראנץ׳ בלונדי – גלידה עם טעם עשיר של שוקולד בלונדי (שוקולד לבן מקורמל) ומכילה שפע של רוטב מפתיע, עם קראנץ׳ מתפצפץ ומלוח, מושלם לנשנוש מול משחקי הכדורגל של היורו.
שוקולד קרמל קריספי – גלידת שוקולד עשיר וקרמי, עם קרמל עדין ושפע של רוטב שוקולד אגוזים, עם פצפוצי אורז שמעניקים לגלידה קראנצ׳יות שתשאיר טעם של עוד.שני הטעמים עשירים ברוטב על הגלידה עצמה וכן בין השכבות.

טעמי הקראנץ של אלדו (צילום: madge wattad)
טעמי הקראנץ של אלדו (צילום: madge wattad)

קמאקורה פותחת שוב עם תפריט חדש
המסעדה האסייאתית במלון אינדיגו שנפתחה בימי הקורונה פותחת מחדש עם תפריט מלא מטעמים. קמאקורה משלבת בשר בטכניקות שונות עם מטבח היפני המסורתי לבין מטבחים נוספים ממזרח אסיה. לצד תפריט האוכל יוגש תפריט אלכוהול המשלב מגוון בקבוקי סאקה מכל רחבי העולם ויינות ישראלים מקומיים, בנוסף קוקטיילים המבוססים סאקה ואלכוהול המתכתב עם המנות והאווירה היפנית הלונדונית.
בין המנות שבתפריט: סינטה טטאקי- סינטה צרובה, פונזו, סלסת חלפניו, קריספי שום (48 ₪); סטייק חציל- חציל קלוי, מיסו לבן ועגבניות טנדורי, קרם קשיו וקוקוס, עלי חרדל (42 ₪); טרטר בקר על מח עצם- מח עצם צלוי על גחלי אלון יפניים ברוטב טארה, טרטר פילה בקר, שיסו, יאקי נורי, איולי מיסו-קאראשי (89 ₪); טונה כמהין- אקאמי, רוטב פלפל שחור וכמהין, אספרגוס סיני, מלפפון, מיזונה (65 ₪); פילה בקר קמאקורה- פילה בקר, קרם תירס, מיסו לבן, שיטאקי וציר פורצ'יני (174 ₪); המבגו- המבורגר יפני צלוי על גחלים ללא לחמניה, פאק צ'וי, ביצה רכה, ברביקיו יפני (78 ₪); קאמו קוג'י- חזה מולארד, דאמפלינג אווז, קרם דלעת וג'ינג'ר, שזיף מקורמל ודלעת מוחמצת (116 ₪)
קאמאקורה- בפיקוח צהר: אהליאב 5 , חזית מלון אינדיגו, רמת גן

קאמקורה (צילום: מיידן מור אלון)
קאמקורה (צילום: מיידן מור אלון)


בר הקיץ על גג מלון וולדורף אסטוריה ירושלים נפתח
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים פתח השבוע את בר הקיץ - THE GARDEN TERRACE שהוקם על גג המלון המשקיף על נוף ירושלמי עוצר נשימה.  בתפריט מנות מוקפדות בסגנון טאפאס ים תיכוני ובר משקאות וקוקטיילים עשיר ומקצועי לבילוי מושלם של ערבי הקיץ
בבר, קוקטיילים ממרכיבים איכותיים, שנרקחו על ידי המיקסולוגים המומחים של המלון, ומבחר עשיר של משקאות יוקרתיים, מיושנים ומעושנים. חובבי הסיגרים, ייהנו מקולקציית סיגרים יוקרתית.
טאפאסים כגון: חציל שרוף, קרם טחינה, בשר טלה וצנוברים (40 ₪); סלט עלים ירוקים – פלחי תפוז, ענבים, שקדים, וינגרייט הדרים (40 ₪); תפוח אדמה קריספי איולי עשבי תיבול (40 ₪); פרחי כרובית בטמפורה קרם טחינה וסלסת עגבניות (43 ₪); סלט עדשים חם - ירקות שורש, ציר ירקות (46 ₪); טורטיה עוף, לימון כבוש, זיתי קלמטה וקונפי עגבניות, (58 ₪) מעורב ירושלמי  טורטיה ובצל מקורמל (62 ₪); אנטריקוט בורגר איולי, תפוח אדמה (62 ₪); עראייס – פיתה, קרם טחינה, סלט ירקות ישראלי ופלפל חריף (65 ₪); באו באן ספייריבס בצל
ירוק, תפוח אדמה. מחירים בין 40 ₪ ועד 68 ₪.

בר הגג של וולדרף אסטוריה (צילום: דניאל לילה)
בר הגג של וולדרף אסטוריה (צילום: דניאל לילה)

 תל יצחק בייקרי ומעדניה מציגה: מארז קבלת שבת!
לכבוד השבת משיקה תל יצחק בייקרי ומעדניה מארז מפנק, המכיל את כל המוצרים שחייבים לשבת טעימה במיוחד: חלה טריה, חמאת כמהין ,קונפיטורה, עוגת שמרים, כבד קצוץ, סלט ביצים, גבינת שמנת סלמון ועוד. אספקה בימי שישי בלבד !כל המוצרים נאפים ומיוצרים במקום.מחיר:  מ-115 ₪ לפרטים נוספים: https://www.telyzhak.co.il/

תל יצחק (צילום: יח''צ)
תל יצחק (צילום: יח''צ)

פיתה בסטה מציגה: הגירוס הכשר הראשון
הרשת תציע את השווארמה היוונית החל מהשבוע בכל סניפי הרשת, במנה: רצועות פרגית דקות בתיבול הבית, עגבניה, בצל סומק, צ'יפס קריספי עם אורגנו ואיולי שום שמיר / טחינה הר ברכה בתוך פיתה קלויה שמיובאת ישירות מיוון. בתוספת צ'יפס בצד. מחיר: 50 ש"ח

גירוס כשר של פיתה בסטה (צילום: שירן כהן)
גירוס כשר של פיתה בסטה (צילום: שירן כהן)