שוק הפשפשים #1 // בוטיק הקינוחים הכי אינסטגרמי בלב שוק הפשפשים של שירן מתיתיהו
שירן מתיתיהו, יוצאת בייק אוף, ויוטיוברית מובילה בתחום האפיה, פתחה את טדאם!  -  בוטיק מאפים וקינוחים מתוקים בעיצוב אינסטגרמי במיוחד שיעסיק אתכם בצילומים יותר מאשר במחשבות על קינוחים, טוב נו, לפחות בהתחלה. בבוטיק, תמצאו קיר לבנים בצבעים תכלת, ורוד, סגול וצהוב, בהשראת צבעי פיד האינסטגרם של שירן וכן פינות נוספות שמצטלמות מעולה לאינסטגרם כמו נדנדת דונטס, ברזי שוקולד ואמבטיית שוקולד ענקית עם קצפת. אחרי שתסיימו לצלם, קחו לכם איזו שעה לטעום ולהתלהב מכל הקינוחים הצבעוניים ששירן מכינה, העוגות הגדולות וכמובן המאפים. רוב הקינוחים נמכרים בצורה של ריבועים כיאה לאינסטגרמית.
מה תוכלו לקנות? קינוחים אישיים כמו טארט לימון, קרמל מלוח עם קרם פיסטוק וחד קרן טוטי פרוטי במחירים של 30-35 שקלים. 
קרואסונים מרובעים כגון קרואסון עם שוקולד לבן ומחית פיסטוק וקרואסון נוטלה עם שוקולד חלב ואגוזי ברס (19 שקלים לקרואסון), וגם עוגיות אמסטרדם ועוגיות פיסטוק צ'יפס  - 15 שקלים.עוגות ראווה ועוגות יומולדת במחירים שנעים בין  280-340 שקלים וגם עוגות שמרים ורוגעלך (55 שקלים), עוגה מקרואסונים במילויים שונים (65 שקלים ), ע ועוד.
שעות פתיחה: ימים א׳-ד׳ 12:00-00:00 יום ה׳ -12:00-2:00 יום ו׳-10:00-16:30
רבי פנחס 11 תל אביב יפו כשר

שוק הפשפשים #2 //'איטלקיה בפשפשים' עם תפריט חדש ושיפוץ מקיף
'איטלקיה בפשפשים', המסעדה הוותיקה בלב שוק הפשפשים של קבוצת 'סן רמו', משיקה תפריט חדש שמחבר בין איטליה ליפו, ומציע מנות פסטה ופיצות לצד ראשונות מגוונות וקלילות לחלוקה ומנות עיקריות. את התפריט החדש יצר השף שגיא מזרחי והוא משלב בין אלמנטים מקומיים המחוברים למקורות של יפו, כמו גבינה ערבית, כוסברה ופלפל חריף לבין חומרי גלם וטכניקות בישול מהמטבחים של איטליה. בין המנות אפשר למצוא למשל, מנה ראשונה לחלוקה של טרטר דג ים עם שעועית ירוקה, עגבניות לחות, ארוגולה, בצל סגול, פלפל חריף ופיסטוק קלוי או מנת פסטה של ניוקי תרד וגבינה ערבית עם אפונה, גרמולטה ופלפל חריף ברוטב חמאת מרווה ויין לבן. לצד זאת, נותרו בתפריט החדש מנות דגל בודדות מהתפריט הקודם, כמו רביולי ספוריטו - ממולא תרד וריקוטה עם שרי, ארטישוק איטלקי, שום קונפי ובזיליקום.
עולי ציון 16, תל אביב-יפו טלפון: 051-5531525

איטלקיה בפשפשים (צילום: אסף קרלה)
איטלקיה בפשפשים (צילום: אסף קרלה)

שוק הפשפשים #3 // פיצה סה טו הנפוליטנית הגיעה לשוק הפשפשים של תל-אביב
הפיצרייה הראשלצית פותחת סניף בפשפשים של יפו תל אביב. לסה טו בצק פיצה מחמצת העובר התפחה במשך 48 שעות שנותן לה טעם מיוחד. מה בתפריט? מנה הדגל האהובה (מספר 9 בתפריט) של פיצה ברוטב פולנטה, מוצרלה טרייה, פטריות, שמן כמהין ופטרוזיליה (68 שקלים) /פיצות בשריות כגון פיצה לבנה עם מוצרלה מעושנת בייקון, בצל ירוק ופלפל שחור גרוס (68 שקלים) /פיצה ממספר סוגי בצלים וריבת בצל, ואפילו פיצה לקהל טבעונית מגבינת קשיו של חברת בלנדי. מעבר לתפריט המלוח, יש גם תפריט מפנק של קינוחים מתוקים הכולל: פיצה כנאפה, עם שערות קדאיף בחמאה, פיסטוקים גרוסים, שוקולד לבן מחית פיסטוק (67 שקלים ) פיצה עוגת גבינה, עם שטרוייזל עוגיות ורוטב פירות יער (62 שקלים) ועוד
ימים ראשון – חמישי 17:00  - 01:00 שישי ושבת 11:00 – 01:00
סה טו, רבי חנינא 7, שוק הפשפשים תל אביב-יפו

פיצת עוגת גבינה של סה טו (צילום: אפיק גבאי)
פיצת עוגת גבינה של סה טו (צילום: אפיק גבאי)

תפריט צהריים חדש במסעדת Aberto 
בימים אלה, משיקה מסעדת אברטו אשר בבמלון "ליר סנס" בגדרה, תפריט צהריים חדש, בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד השעה 17:00.התפריט החדש מציע לכל שולחן לחם מחמצת עם שמן זית , פתיחים במחירים מוזלים, מנות ראשונות מגוונות ומנות עיקריות כגון: צלחת ניגובים, טאטאקי טונה, ארטישוק ביוגורט, טורטליני ארטישוק, שניצל פאנקו ועוד
אברטו, שכביץ 5 גדרה http://www.aberto.co.il/

מסעדת אברטו (צילום: אנטולי מיכאלו)
מסעדת אברטו (צילום: אנטולי מיכאלו)

ה׳קו תאי׳ של שף תומאס זוהר בקיוב קיטשן מציג: Sharing Is Kirin - ארוחת שרינג חדשה בשילוב בירה Kirin
השף תומאס זוהר מוציא ב׳קו תאי׳ - המטבח התאילנדי והצבעוני שלו בקיוב קיטשן - ארוחת שרינג חדשה בשם Sharing Is Kirin המשלבת את הבירה היפנית Kirin. הארוחה כוללת שלוש מנות לחלוקה ושתי בירות קירין קרות שמגיעות במתנה. 
התפריט של ׳קו תאי׳ כולל מנות של ארוחה תאילנדית מסורתית, שבמזרח נוהגים לאכול יחד ולחלוק סביב שולחן. כעת יצר זוהר לתפריט גם את ארוחת החלוקה החדשה בשם Sharing Is Kirin בעלות 160 ש״ח הכוללת: ׳יאם פלא מוק׳ - טבעות קלמארי, מנגו בוסר, רוטב דגים, קשיו, למון גראס, קריספי שום ועשבים; ׳פיק גאי טוד׳ - כנפיים בטמפורה, רוטב צדפות, פלפל שחור, למון גראס וחמוצים תאילנדים; ו׳קאו סוי׳ - דלעות שרופות, אטריות ביצים, חלב קוקוס, כורכום, שאלוט, צ'ילי יבש, חרדל כבוש, וקריספי אטריות. מנת ה׳פיק גאי טוד׳ משלבת בירה קירין בבישול שלה כחלק מהטמפורה ואותה ניתן להזמין גם בנפרד במחיר 46 ש״ח.
ניתן להזמין את הארוחה ב- wolt וב- tabit או בהזמנת טייק אווי מ׳קו תאי׳ בכתובת אחוזת בית 3, תל אביב יש לישם לב לשעות הפעילות והמשלוחים שמשתנים

תומאס זהר בקיוב קיטצ'ן (צילום: איתן וכסמן)
תומאס זהר בקיוב קיטצ'ן (צילום: איתן וכסמן)

מסעדת 'פופה' עם תפריט חדש בהובלת השף ליאור כהן
שף חדש וצעיר החל להוביל את מסעדת 'פופה' - ליאור כהן. כהן יצר למסעדת הרסטרו-קלאב הצרפתית תפריט חדש ומקורי המורכב ממנות חלוקה ראשונות ובינוניות, וממנות פיין דיינינג עיקריות בהשראת המטבח הצרפתי והמטבחים התונסאי והמרוקאי עליהם גדל. כהן שם במרכזן של המנות בתפריט את חומר הגלם. התפריט שיצר מושפע מחומרי גלם טריים ואיכותיים, וטכניקות בישול שונות בדגש על 'Zero waste'.
מנות לדוגמא: קרוקט תירס לבן והבנרו, איולי מליסה לימונית, טונה מושרת בסויה, מירין וליקריץ של פעם - 42 ש"ח  / קרפצ'יו דג, איולי חמאה חומה, בצל סגול כבוש, פסיפלורה, שמן לואיזה ופיסטוקים בבהרט וסוכר - 64 ש"ח / טרטר שייטל, חציל קלוי, פלפל חריף, ציר עוף חום, מח עצם וחלת דגל - 79 ש"ח
יהודה הלוי 46, תל אביב יפו  https://poupeetlv.co.il

מסעדת פופה (צילום: אסף קרלה)
מסעדת פופה (צילום: אסף קרלה)

מסעדה איטלקית חדשה וכשרה נפתחה בשרונה: פיאצה גרנדה
מסעדה איטלקית כשרה נפתחה בשרונה של היזם ערן הרשקוביץ,. בפיאצה גרנדה יוגשו פיצות נאפוליטאניות שתפחו 72 שעות, קפה נפוליטאני בחליטה ייחודית, פסטות טריות, שפע של מנות ראשונות כגון סביצ'ה, פולנטה, ארנצ'יני ועוד.
קלמן מגן 5 כשר

פיאצה גרנדה (צילום: יעל בונפיס)
פיאצה גרנדה (צילום: יעל בונפיס)