כמו שהעולם מתחלק לשניים בכל הקשור לשאלות – כלב או חתול? חורף או קיץ? וכו' – כך גם ניתן לחלק את אוהבי הפיצה. בצק דק או עבה? בעוד יש מי שייתן תשובה נחרצת לכאן או לכאן, אפשר לפחות להניח שזה תלוי בטעם. לכן, כשיוצאת פיצה עבה וחדשה לרשת גדולה, כדאי מאוד לבדוק. ומה נגיד לכם? החדשה של דומינו'ס פיצה בהחלט הפתיעה אותנו, גם את אוהבי הפיצות הדקות שבינינו. 

דומינו'ס פיצה השיקה פיצה סיציליאנית – פיצה עבה וקריספית מבצק מחמצת, ובכל היא נכנסת לראשונה לקטגוריית הפיצות העבות. ההשראה של הפיצה החדשה, הסבירו ברשת, מגיעה מהגרסה הניו יורקית לפיצה הסיציליאנית הנפוצה באזור פלארמו, סיציליה. מדובר בפיצה מלבנית, מבצק מחמצת לאחר תפיחה של מספר שבועות. 

בטאבון מנומר: האיטלקייה התל-אביבית שאתם חייבים להכיר

הסיצליאנית החדשה של דומינו'ס מוצעת עם רוטב עגבניות חדש, שהרשת פיתחה במיוחד עבור הפיצה ונגיעות חמאת שום בתחתית להענקת קריספיות וטעם.

לא עגולה. הפיצה של דומינו'ס (צילום: דן פרץ)
לא עגולה. הפיצה של דומינו'ס (צילום: דן פרץ)

בדומינו'ס הבטיחו חוויה חורפית, סיציאלינית, ולמרות שבאנו עם אהבה גדולה לבצק הפיצה הדק, הופתענו לגלות שגם בצק מחמצת יכול לעשות את העבודה. בשורה התחתונה, הפיצה הזאת יכולה לתת תשובה לשאלה הנצחית – בצק עבה או דק. והתשובה היא – גם וגם. 

הפיצה החדשה תושק בכל סניפי הרשת במחיר של 74.90 שקלים. במסגרת ההשקה, המבצע המוביל יהיה על שתי פיצות: משפחתית קלאסית + סיצליאנית ב-60 שקלים כל אחת.