כמה שאני אוהבת עוף מטוגן, את הביס הראשון הזה כשהפה נוגס בשכבה קראנצ'ית מלוחה ומגיע לשכבת השמנמנות העסיסית של בשר העוף והכל ביחד מתחבר לביס מושחת, שמנוני, קראנצ'י וטעים.
המחשבה הראשונה שלי כשאומרים לי עוף מטוגן, היא אוכל ניו אורלינסי, אוכל של עניים, עוף שמנמן בציפוי קראנצ'י, מטוגן היטב, דלי העוף של KFC ואפילו העוף המטוגן המושלם של תאילנד שהוא לחלוטין אחר אבל נפלא לא פחות. בארץ יש גל של כריכי עוף מטוגן, חלקם מעולים כמו של הטרומן או לוקל ויש כמה מעולים בחיפה וירושלים אבל מקום שכולו מזללת עוף מטוגן אין לנו ככ מלבד KFC והגיע הזמן למשהו קצת אחר.

לפני כחודש פתחו בביתן אהרון מזללת עוף מטוגן  בשם "לאקי צ'יקן" שלוקחת את הפריכות והעוף למחוזות פחות עניים ויותר איכותיים ויש מצב שבזכות זה - יש להם עוף מטוגן מעולה!
בשונה מהמצופה, הלאקי צ'יקן לקחו דווקא השראה ממותגי עוף מטוגן לונדונים מפורסמים, השתמשו בנתחי פרגית ולא חזה עוף אותם השרו ללילה שלם בריוויון, יצרו בלילה המורכבת מחמישה קמחים שונים כדי לקבל את הקראנצ'יות הכי פריכה שתוכלו לדמיין, בנו מלא רטבים מגניבים ומפה הכל היסטוריה.

לאקי ציקן מקסיקני ובמיה מטוגנת. החיים עצמם (צילום: גיל אבירם)
לאקי ציקן מקסיקני ובמיה מטוגנת. החיים עצמם (צילום: גיל אבירם)

מנת הדגל של המקום היא הכריך, לחמניית בריוש רכה רכה ובתוכה נתח פרגית גדול ועסיסי אבל בעיקר קראנצ'י ופריך (נשבעת שזה מרגיש כאילו יש שם קורנפלקס), הנתח עצמו מטוגן פעמיים, ומקומח באותה בלילה מיוחדת. הביס פשוט מושלם, משהו בלחמניה הרכה עובד מושלם עם הפריכות המוגזמת של הבשר והרטבים רק נותנים בוסט אבל לא משתלטים, קצת בצל מוחמץ ואתם בעננים בחיי.
הכריכים מגיעים במגוון סגנונות, עם או בלי גבינה, עם תוספות מקסיקניות ותוספות המשתנות בהתאם לספיישל, אנחנו זללנו את הספיישל האסייאתי בו הנתח המטוגן נטבל כולו בהוט סוס תאילנדי לוהט ועליו קימצ'י שנעשה במקום. י-א-מ-י

אבל חכו יש עוד, תעצרו שניה את הצילום לאינסטגרם של הכריכים ותראו מה קורה בשאר התפריט. יש במקום קורן דוג שכביכול מיועד לילדים אבל תאמינו לי שזה לגמרי ביס למבוגרים. נקניקיית עוף אמיתית וענקית בציפוי פריך וטיפה פחות קראנצ'י וכל זה יושב על שיפוד כדי שיהיה הכי כיף לנגוס.  נתחי פילה העוף מגיעים לא גדולים וכאלו שבא לך לנשנש כל היום גם הם כמובן באותה בלילה פריכה לצד מגוון רטבים מגניבים כגון ברביקיו, גוצ׳וצ׳נג קוריאני חמצמץ-מתקתק, חמאת בוטנים פיקנטית, רוטב גבינה כחולה ועוד

מי אמר שחזה עוף זה דבר יבש?  (צילום: אסנת גואטה)
מי אמר שחזה עוף זה דבר יבש? (צילום: אסנת גואטה)

שבעתם? חבל כי יש עוד, צלעות תירס מוקפצות בראב ברביקיו ומלח לצד רוטב ראנץ'; צ'יפס מתובל והשוס המטוגן שאסור לכם לפספס: במיה מטוגנת לצד רוטב קרוליינה או רוטב גבינה כחולה;- מבחינתי זה החטיף המושלם מול נטפליקס. 
כמובן שאין דבר כזה מזללת עוף מטוגן בלי כנפיים ולכן תתכוננו לכרסם ערימה ענקית של כנפיים ברטבים שונים, חלק באותו רוטב תאילנדי חריף, חלק ללא רוטב אבל פריכים וחלק ברוטב מושלם של קרמל מלוח ואבקת טוגראשי.
למרות שהמקום פחות ממוקד ללא אוכלי בשר עדיין יש פה כריך צמחוני של לחמניית בריוש עם כרובית מטוגנת בואתה בלילה קרנצ'ית ורוטב קיסר; סלט קיס ואטריות אורז מטוגנות בראב ברביקיו לצד התוספות המגניבות כגון הבמיה התירס והצי'פס.

מרגיש כאילו המקום מלא בדברים מגניבים קטנים שעושים את ההבדל מעוד מקום של אוכל מהיר לדוגמא, במקום סירופ סלרי מתקתק שעושים במקום אותו תוכלו לקבל עם סודה או עם ג'ין וסודה (די ברור מה לקחנו) ומקלות סלרי שמוגשים עם כל מנה ועובדים מושלם עם השומניות של המנות. המחירים? 52 לכריך , תוספת של 18 לארוחה כולל תוספת ושתיה. כ 32 שקלים ל- 6 יחידות כנפיים ו- 40 שקלים למנת נתחי עוף. 

בקיצור, מישהו פה חשב על כל דבר ודבר וזה ניכר באיכות המנה, בניראות המנה והמקום וכנראה גם זה מה שיגרום למקום הזה לעבוד כמו שצריך. אז רוצו לטעום לפני שיהיה פה תור ענק  

ימים ראשון-שבת בשעות 11:30-23:00 ובשישי ב-11:30-16:00.
לאקי צ'יקן. מתחם ביתנ'ס ביתן אהרון. לא כשר