לקראת חג הפסח וחגי האביב, חברת כלי הבית מילניום מרקטינג השיקה את התערוכה השנתית שלה והציגה את כל החידושים בתחום לשנת 2022. במהלך התערוכה, החברה חשפה גם את סדרת הסכינים וכלי הבישול החדשים, שנוצרו בשיתוף השף ישראל אהרוני.

. במסגרת התערוכה מציגה החברה כלים חדשים שטרם נראו וכן סדרות כלים קיימות ומצליחות לקראת חג הפסח. התערוכה נערכת באולמות התצוגה המרהיבים של חברת מילניום (תל אביב) שהם גן עדן אמיתי לקהילת הפודיס, שרק מתעצמים במספרם ובמקצועיותם. ניכר כי שוק הפודיס נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות וממשיך לצבור תאוצה וכמובן שבאופן  ישיר משפיע על צריכת כלי הבית  והמטבח תחום שנמצא גם הוא בעליה מתמדת.

עד  כמה שוק הפודיס מתפתח? בעשור האחרון תחום מוצרי האפייה רשם עלייה של כ-280%. גם שוק כלי הבישול רשם עלייה של כ-35% בעשור האחרון, כאשר בשנתיים האחרונות בפרט ניתן לראות את נתוני המכירות בעלייה מתמדת.

 את התערוכה, כמו בכל שנה, אירחו האחים שלמה ודני זיגרייך, הבעלים של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל  ומותגים נוספים מובילים בעולם . בתערוכה, לצד כל החידושים, נחשפה, כאמור,  סדרת הסכינים בעיצוב אסייתי בשיתוף השף אהרוני שתושק לקראת חודש מרץ וחג הפסח. 

השף ישראל אהרוני ובכירי מילניום מרקטינג (צילום: ארקוסטיל סטודיו)
השף ישראל אהרוני ובכירי מילניום מרקטינג (צילום: ארקוסטיל סטודיו)

אילן עזרא סמנכ"ל השיווק והמכירות של הקבוצה מסר: ״אחרי שנתיים של מציאות כמעט בלתי הגיונית, אנחנו שמחים לקיים השנה את תערוכת החידושים בפורמט רחב וגדול יותר בדומה לשנים עברו. שוק כלי הבית, כלי המטבח והגאדג׳טים למטבח בישראל נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות, וביתר שאת בשנתיים האחרונות שבהם כתוצאה ממגיפת הקורונה בהרבה בתים המטבח הביתי הפך למרכז הקולינרי של המשפחה. בתערוכה ניתן למצוא את מיטב החידושים בתחום כלי המטבח המיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. וזאת לצד קולקציות חדשות ומעוצבות של כלי בית והגשה לשולחן, אשר יככבו באביב הקרוב ובחג הפסח. בנוסף במהלך ימי התערוכה תושק סדרת סכינים ייחודית וכלי בישול למטבח האסייתי שפותחה ועוצבה יחד עם השף ישראל אהרוני שמצטרף אל משפחת הפרזנטורים של המותג ארקוסטיל".


גולת הכותרת היא התפריט הקולינרי שהוגש לאורחים בהובלתו של שף ישראל אהרוני  שהרכיב תפריט ייחודי עם מנות מרהיבות מהמטבח האסיאתי האהוב המזוהה עם המאסטר שף .

חברת מילניום מרקטינג הינה יצרנית ויבואנית של כלי בית. החברה מונה ארבע חטיבות. החטיבה המוסדית, שכוללת אספקת כלים לבתי מלון, מסעדות, בתי אבות וחברות קייטרינג.