לא כולם נולדו לאמא מרוקאית או בלי להיות מגדריים לא כולנו נולדנו למשפחה בשלנית ועם כפית אורז בפה.
אוכל ביתי תמיד היה מין חשק תמידי אצל כמעט כל אדם, בעיקר כי הוא תמיד סימל אוכל מנחם, יציבות ושובע ובעיקר משהו של ילדות.

לכן לא מפתיע שצצו להם אתרים המציעים אוכל מוכן לכל גברבר שנמאס לו משניצל קפוא או בחורה שמאסה בטייק אווי. 
אחד האתרים המוכרים, שקפץ מדרגה רצינית בתקופת הקורונה, הוא "יאמי", אתר שבו מאוגדים בשלנים מרחבי הארץ המציעים מגוון מאד עשיר של תבשילים מוכנים, אם במנות אישיות או סירים לכל המשפחה או לכל השבוע.
היתרון הענק ב"יאמי" הוא היכולת למצוא את כל סוגי האוכל גם לאלו שיש להם מגבלות, ללא גלוטן, ללא סוכר או אפילו סתם בלי בצל , אוכל בריא, אוכל מושחת, אוכל הודי , תאילנדי וכמובן אוכל ביתי קלאסי של מאמות- המגוון הוא ענק והשירות נשאר אישי.

מה שעוד מקסים ב"יאמי" זו הפלטפורמה המספקת לבשלנים באתר להרים עסק של בישול, ומאפשרים לעשרות אלפי לקוחות להזמין מהם אוכל טרי בהזמנה אישית – למלא את המקרר, לארוחת שישי, לאירוח או למשרד בלי העלויות המטורפות של הקמת עסק, אתר ומערך משלוחים.

איך אתם עם אוכל הודי? אתר יאמי (צילום: מקס מורון)
איך אתם עם אוכל הודי? אתר יאמי (צילום: מקס מורון)

אז מה אוכלים

אנחנו בחרנו בדיל מגניב של "למלא את המקרר" בו כל בשלן מציע מגוון של מנות שיפתרו אתכם מלבשל לפחות לכמה ימים.
לדוגמא אצל מאשה שמבשלת בסגנון ים תיכוני בריא תקבלו מארז של לזניה עם אנטיפסטי, ירקות קלויים וקרם קוקוס (ליטר, מתאים לכ-3-4 סועדים), קציצות עדשים וקישואים עסיסיות ברוטב עגבניות טריות (6 קציצות + ליטר קינואה), לביבות כרישה ומנגולד פריכות (6 יח'), סלט שעועית לימה נימוחה עם ים ירוקים ולימון (חצי ליטר) ומאפינס בננה עם קמח כוסמין וסוכר חום (2 יח') מתנה.

אצל מוחמד תוכלו לקבל 2 עיקריות כגון: קדירת קציצות עוף חורפית (ליטר + חצי ליטר אורז), מנסף  אורז עם בשר כבש טחון, יוגורט, צנוברים ושקדים (ליטר), תבשיל סלמון ופריקי (ליטר), מנת ילדים לבחירה, סלט ירוקים או סלט לבחירה ותוספת עשירה.

ואצל כיפאח שמבשלת אוכל ערבי טבעוני מצאנו מארז שיש בו מנות כגון :סינייה כפתה - תחליף בשר אפוי ברוטב טחינה (ליטר), מנסף - אורז בתבלון ערבי עם תחליף בשר וצנוברים, מוגש עם יוגורט סויה חמצמץ (ליטר), מחאשי - פלפל ממולא באורז ותחליף בשר ברוטב עגבניות (2 יח')
  שווארמה של השלום - תחליף עוף מוקפץ עם בצל מקורמל, תבלינים ועמבה (חצי ליטר), מנת ילדים לבחירה כגון: קציצות כופתה של תחליף בשר מטוגנות, ברוטב עגבניות (3 קציצות) ואפילו תוספות כגון קובה טבעוני ומנקיש- אותה פיתת זעתר טעימה

מתנה טעימה לאנשים רעבים

עוד משהו שהחל בתקופת הקורונה וזה  ״גיפט קארד יאמי״ - שהפך להיות מענה מושלם למי שנכנס לבידוד כיום מהווה גם מתנה נהדרת ליולדת טריה או לרווקים מורעבים.
נכנסים, מכניסים את הפרטים של מקבל המתנה ושולחים משהו שמספק וטעים הרבה יותר מעוד מסג'.

בקיצור, יאמי היא פלטפורמה נהדרת המספקת מענה הן לבשלנים מתחילים וותיקים המעוניינים להחשף ולהביא לקוחות חדשים והן לאנשים המעוניינים באוכל מזין, מנחם ואיכותי המותאם בדיוק לחשקים שלהם.
להזמנות ופרטים נוספים כנסו אל האתר