שוק הנמל משיק לקראת חג הפסח את שוק האביב "שולחן עורך" בשוק הנמל-תל אביב, שייערך בתאריכים 14-13 באפריל, יומיים לפני ליל הסדר (ימים רביעי וחמישי) החל מהשעה 10:00 ועד השעה 18:00. בתאריכים האלו יוצבו דוכני יצרנים מקומיים שימכרו בין היתר קניידעלך שעשוי ממתכון מסורתי, חזרת עבודת יד, עוגיות של פסח במתכון מחודש (עוגיות יין בטונים וקוקוס), פלוטים ולחמים ללא גלוטן, ממרחי שוקולד מפתיעים, מצה טבולה בשוקולד ממולאת בשוקולד איכותי ועוד.

העוברים ושבים יוכלו למצוא בין הדוכנים את השמות הבאים:
שרי ומיכל אנסקי עם קניידעלך, הן הלכו אחורה בזמן חקרו מתכוני אלפא מסורתיים והצליחו לחלץ מהמתכונים הישנים את המתכון אמיתי ומזוקק.

השף אסף דיי שהגיע לשלישיית הגמר במאסטר שף, מחייה את תבשיל המסוקי המסורתי מבית אימו, תבשיל תוניסאי שכולו הומאז' לפריחה האביבית והירוקים של הטבע- תבשיל עם סיפור מדהים.

עומרי אליאס - השולייה של איקה כהן עם ממרחי שוקולד מיוחדים בעבודת יד שישדרג את מאכל שכולם מחכים לו בחג הפסח- מצה עם שוקולד, ממרח גרעיני חמנייה ממולח, ממרח אגוזי לוז ומצה טבולה וממולאת בשוקולד איכותי.

רונית צין - מתחקה אחרי עוגיות הפסח המסורתיות- בוטנים קוקוס ועוגיות יין מזקקת את המתכונים מחדש ומוסיפה ממתקים עבודת יד כמו מרמלדת תירוש סוכריות משובצות אגוזים חטיפי קוקוס פריכים ועוד.

עדי פעמוני מתסיס - מתסיס חזרת בעבודת יד לצד התססות כמו כרוב כבוש, פלפלים כבושים ועוד.

משק תושייה - יקב לייצור של יין מהענבים אותם הם מגדלים, שם מפיקים תירוש עבודת יד לכבוד החג.

בלנד איט - המייצרות מאכלים ייחודיים ובריאים ללא גלוטן- החל מפלוטים מקמחים מיוחדים ועוגיות כשרות לפסח.

יריד "שולחן עורך" יתקיים בתאריכים 13-14.4 בהאנגר 12 שוק הנמל תל אביב