הבראנץ של בושוויק חוזר ובגדול
אחרי שהחזירו, ושוב עצרו עם גל האומיקרון, הבשוויק מביאים שוב את הבראנץ' של עינב אזגורי בימי שישי (שבתות  בהמשך) - מדויק ומושחת יותר. וזו ללא ספק התרופה המושלמת לחמרמורת של חמישי בערב.
בין המנות: אומלט גבינות עם ביסק סרטנים; סטיקי טופי פנקייקס עם בייקון; נאגטס דלעת ובייקון בגלייז ברבן ותה שחור, סומסום וסלרי; טבעות בצל ביתיות עם קטשופ צ'יפוטלה; שרימפ קוקטייל; גרילד צ'יז והאם סנדוויץ' עם חמאת בוטנים וריבה; סליידר בקר עם צ'דר וביצת עין וכמובן מגוון דרינקים של צהריים בביצוע אימפריאליסטי - בלאדי מרי - וודקה גרייגוס, מיץ עגבניות, תבלינים. גריבלדי - מרטיני ביטר ומיץ תפוזים טרי ומוקצף. פלומה - טקילה אל חימדור בלנקו, ליים וסודה אשכוליות. בנטונס אולד פאשנד - ג'ק דניאלס מושרה בבייקון, מייפל ואנגוסטורה ביטרס.
ימי שישי בין 12:30-16:30
להזמנת מקומות - 035678006 או אונליין

הבראנץ' של מסעדת משייה נפתח גם באמצע השבוע
מסעדת משייה של השף גיא אריש, פותחת לראשונה את הבראנץ' המפורסם שלה גם באמצע השבוע החל מה- 17 לאפריל. במסגרת הבראנץ' מוגשת לאדם מנה עיקרית לבחירה מתוך שבע מנות בוהריים, ביניהן: בנדיקט גבינות ומנגולד, בורקס קימצ'י, בריוש, צ'דר, מנגולד, ביצה רכה והולנדייז ועוד. כל המנות מגיעות לצד כוס שתיה קרה, שתיה חמה ובופה עשיר המציע מגוון לחמים ומאפים טריים, סלטים מיוחדים, מטבלים, מגוון גבינות משק איכותיות, דגים מעושנים ומיושנים, ועוד ועוד. 
א'-ה' בין השעות 8:00-12:00, מחיר 146 שקלים.
משיה מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב יפו, טלפון: 03-7500999

משיה (צילום: אסף קרלה)
משיה (צילום: אסף קרלה)

אריא פותחת ארוחת טעימות בשבת בצהריים
מסעדת אריא של השפים גיא גמזו ומושיקו אברהם פותחת לארוחת טעימות כיפית במיוחד שתאפשר לסועדים ליהנות ממגוון מנות שיצר השף אברהם לתפריט החדש באריא. במהלך הארוחה יתמלא השולחן בכעשר מנות פתיחים ומזטים טעימים לצד לחם עם מטבלים. בין המנות: בייבי קישואים בלאדי צלויים על פחמים מוגשים על לאבנה עיזים; נוני טוקי של טארטלט זרעי קימל וכמון ממולא בבשר קצוץ מתובל בבצלים ונענע, שישברק גבינות מלוחות עם קציפת יוגורט, סלט פטוש, פרוסות דג ים ועוד.

בנוסף יוכל כל אחד מהסועדים להנות ממנה עיקרית לבחירה. בין המנות העיקריות: מנת פילה מוסר מיושן עם ארטישוק ירושלמי צלוי בחמאה חומה, קציפה ירושלמית וציר עוף חום; מנת קבב שפונדרה וחציל בלאדי על פחמים, טחינה נוסח שירז, ירק עונתי ופיתה זעתר.
שבת בין השעות 12:00-16:00. הארוחה מיועדת לשני סועדים ומעלה. מחיר: 210 שקלים לאדם. 
נחלת בנימין 66, תל אביב-יפו 03-529-6054

אריא (צילום: גל זהבי)
אריא (צילום: גל זהבי)

אונזה פותחת לצהריים בחול המועד
במהלך חול המועד פסח מסעדת אונזה, השוכנת בסמטאותיה הצבעוניות של יפו, נפתחת לראשונה לצהריים בין השעות 12:00-16:00. במקום יוגש תפריט המסעדה אותו יצר השף יונתן כהן. זהו תפריט השואב השראה מהשוק היפואי ומחומרי גלם טריים ועונתיים שמתכתבים עם ריח הים, הצבעוניות והאותנטיות של יפו העתיקה. את המנות מומלץ לחלוק לצד אחד הקוקטיילים המיוחדים המוגשים במקום.  
אונזה - רבי חנינה 3, תל אביב - יפו טלפון: 03-64860600

פתיחת שולחן באונזה (צילום: אסף קרלה)
פתיחת שולחן באונזה (צילום: אסף קרלה)

תפריט צהריים חדש במסעדת Aberto ביסטרו
בימים אלה, משיקה מסעדת Aberto ביסטרו, השוכנת במלון "ליר סנס" בגדרה, תפריט צהריים חדש.
התפריט החדש מציע לכל שולחן לחם מחמצת עם שמן זית, פתיחים במחירים מוזלים, מנות ראשונות מגוונות ומנות עיקריות המתאימות במיוחד לחך לשעות הצהריים.

בין המנות: סינייה סלק - סלקים אפויים בטחינה, בצל בסומק, בלסמי מצומצם, בצל ירוק ושקד קלוי; סשימי אינטיאס- בצל סגול צרוב, בצל ירוק, עגבנייה מגורדת ושמן זית; קבב על הג'וספר- קבב נתח קצבים על מצב של סלט משוויה גס וקרעי תפוח אדמה.
ימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד השעה 17:00.
אברטו - שכביץ 5, גדרה | טל׳: 08-668-0066

אברטו (צילום: אפיק גבאי)
אברטו (צילום: אפיק גבאי)

מסעדת "קרלטון על הים" משיקה ארוחות בראנץ' חדשות בימי שישי
המסעדה של המלון התל אביבי המוביל משיקה חוויה אקסקלוסיבית הכוללת ארוחת בוקר איכותית ומפנקת על דק החוף של המלון מול גלי הים. בתפריט: לחם אפוי בטאבון, מאפים, סלטים, שפע גבינות, פירות טריים מובחרים, מגוון אגוזים אורגניים, יוגורט, מתבלים, מבחר מטעמים בריאים וקוקטייל מפנק במיוחד. מחיר לסועד הינה 119 ש"ח.
ימי שישי, בין השעות - 8:00-11:00
אליעזר פרי 10, תל אביב-יפו

בראנץ במלון קרלטון (צילום: יחצ)
בראנץ במלון קרלטון (צילום: יחצ)

בראנץ פיצה של מוצ'ה
רשת מוצ'ה המציעה סטריט פוד איטלקי, משיקה בראנץ' בימי שישי המחבר בין הפיצה האיטלקית לבין ארוחת הבוקר הישראלית. הבראנץ׳ מושק לראשונה בסניף החדש בראשון לציון. כל מנה בארוחת הבוקר מבוססת על בצק מיוחד המורכב ממחמצת העוברת התפחה של 24 שעות לפני האפייה. שף הרשת גיל כהן יצר שלוש פיצות המיועדות לבוקר של שישי לצד סלט, מגוון מטבלים, תוספות ושני סוגי שתיה. 

בין ארוחות הבוקר:  פיצה חביתה - חמאה ומוצרלה; פיצה שקשוקה פיקנטית וביצי עין; פיצה בוראטה עם עגבניות מיובשות, בזיליקום ואורגאנו. כל הפיצות מוגשות לצד סלט ירוק ומטבלי הבית : לאבנה, סלט טונה, בייבי מוצרלה, איולי שום, קרם פרש ו-2 משקאות לבחירה.
מוצ'ה- תל אביב- לא כשר, ראשון לציון, רמת גן, נתניה, כפר סבא, פתח תקווה- כשר טלפון: *2548

פיצה שקשוקה במוצ'ה (צילום: גליה אבירם)
פיצה שקשוקה במוצ'ה (צילום: גליה אבירם)