חודשים ספורים לאחר המעבר המוצלח של "האחים" למשכנה החדש בבית ציוני אמריקה, נפתח הגן הירוק של המתחם לבוקר קליל ולא שגרתי - כזה ששם במרכז הבמה את התוצרת המקומית והטריה של המכולת ואת מלאכת היד המוקפדת של המטבח והקונדיטוריה של מסעדת האחים.

גבינות מקומיות, ירקות בלאדי וחומרי גלם ארטיזנליים לצד יכולות קונדיטוריה, שימשו את השפים אסף דוקטור וציון ברנץ בבניית התפריט לארוחה החשובה והכיפית של היום. מעצירה רגעית לקפה ופחמימה דשנה ועד ישיבה ממושכת על כריכים וסלטים בחצר הירוקה, חוויית הבוקר מוגשת מדי יום (א-ו) בין השעות 08-12 במתכונת שירות עצמי מבית ה"מכולת", כאשר בקרוב- כך מבטיחים- תתחיל ההיערכות לקראת חזרתו של הבראנץ' המוכר והאהוב של "האחים". 

התנור הלוהט של הקונדיטוריה ינפק מדי בוקר מבחר מאפים מלוחים ומתוקים ייחודיים כמו חצ'פורי גבינות עם ביצת עין לצד סלט עגבניות ושמיר; בורקס תפו"א מדורה עם בצל מקורמל וגבינת המאירי עם טחינה, בציה חומה, חריף מותסס וחמוצים; דייניש גבינת שחת עם ריבת עגבניות שרי ביתית;  ובייגל טוסט מהבייגל של ה"דוק" עם גאודה פטה זיתים. לאלו יצטרפו שלל כריכים ממטבח "האחים"- מגרסה עדכנית לסנדביץ' המכולות הנוסטלגי של כריך פסטרמה הודו במלאכת יד עם חומוס וכרוב אדום דרך כריך טבעוני של קרפצ'יו סלק וקולרבי עם טחינה ירוקה ועשבי תבלין ועד סנדביץ' גרבדלקס פורל עם לאבנה, ארוגולה וגרידת חזרת; סלטים כמו סלט עוף צלוי עם קייל, חסה, עשבי תבלין בויניגרט תפוז ופאטוש עם שרי, עשבים, פטה, זיתים עם פיתה זעתר פריכה.

מי שמבקשים להתחיל את הבוקר בקלילות, יוכלו לעשות זאת באמצעות המוזלי של מכולת האחים עם יוגורט יווני, פירות העונה וסילאן אורגני, בעוד שלטובת אלו שחשקה נפשם לסגור פינה לכמה שעות טובות מוגשת מסבאחה חמה עם תטבילה חריף מותססת וביצה קשה. את כל אלה ניתן יהיה לאכול בחצר הירוקה, השקטה והשופעת של "האחים" בלב תל-אביב, אך הרחק מסאון עבודות התשתית.

האחים, אבן גבירול 26 תל-אביב, 03-6917171