פסטיבל הפוד טראק שמתקיים לראשונה, יימשך רק שישי אחד ה- 29 ליולי ויכלול את הכוכבים הקבועים שפועלים במתחם, וגם ארבע הופעות אורח מסקרנות:

  • "הקבינה" תציע ניגוב יווני של סקורדליה (20 שקלים), גירוס עגל וכבש או שילוב צבעוני של ירקות צלויים בתוך פיתה (42 שקלים לגירסה הבשרית, 40 לצמחונית), וגם צ'יפס לוהט כמובן, עם לימון-שום-פטרוזיליה מלמעלה (20 שקלים).
  • עגלת השייקים של "אננדה" תערבב מיצים טבעוניים מיוחדים (32 שקלים לחצי ליטר, 28 שקלים ל-330 מ"ל) על בסיס קרם קוקוס או מיץ תפוזים, חלב שיבולת שועל, שקדים או אורז.
  • ה"צ'יז בר" משוק הכרמל בתל אביב יפנק עם גבינות מושחתות בתוך לחם מושחת לא פחות 
  • אנשי "בא לי הודי" ירכיבו קערות עשירות של אורז כשמעליו דאל עדשים פיקנטי, אלו גובי, בהג'י ירקות, צ'יקן טיקה, בשר טחון או חזה עוף בקארי (50 שקלים לטבעונית, עשרה שקלים יותר לבשרית), יטגנו סמוסות (12 שקלים) ויפזלו לארגנטינה עם אמפנדס בשריות או טבעוניות (9 שקלים).

האורחים יצטרפו לקבלת פנים חגיגית של משאיות האוכל שהרימו כבר עוגן של קבע במתחם - פיצות מיוחדות, סלטים רעננים וקלזונה מתוקה מ"איצ'ה בר", פיש אנד צ'יפס, שווארמה דג והמבורגר-ים של "Lunyo", קולקציית כריכי בשר קרניבורית במיוחד של ניסן והמעשנת, תבשילים ביתיים ובצקים חמים מהטאבון של "פיתה דרוזית" וגם את כל הקפה וסגירת הפינות המתוקות של "קפה פרסה", כי בכל זאת סופ"ש.

פסטיבל פוד טראקס, מתחם חוצות שפיים. יום שישי, 29.07, 11:00-15:00