ערן שוורצברד פותח פטיסרי בולונז'רי בשרונה מרקט

השף קונדיטור, ערן שוורצברד, פותח את "ערן שוורצברד": פטיסרי-בולונז'רי בשרונה מרקט בתל אביב שתהיה חנות הדגל המשלבת אפיה וייצור במקום. בוויטרינות ועל המדפים תמצאו מגוון של מאפי בוקר, לחמים צרפתיים ואיטלקיים, עוגיות יבשות, עוגות בחושות, מוצריםללא קמח ולללא סוכר, מבחר של קרקרים מיוחדים על בסיס קמחים מבושמים בעשבי בר ועוד. אפשר לשבת במקום על כוס קפה ומאפה, או כריך וסלטי מעדנייה משודרגים שנעשו במקום. 

מדי בוקר ייאפו ב"ערן שוורצברד" קרואסונים חמאה ושוקולד, מיני קוגלהוף שוקולד עם ג'נדויה; מיני קוגלהוף תפוזים מסוכרים ושקדים קלויים; שוסון (מאפה בצק עלים) במילוי קרם שקדים ותאנים; דנישים מתוקים ומלוחים כגון: דניש פרלינה פיסטוק; דניש קרם מלבי - ג׳לי ורדים, פיסטוקים ועלי ורדים; דניש קובייה במילוי קרם כפיר ליים, קוביות מנגו, עלי כוסברה וקוויאר קוקוס; דניש מלוח עם קרם גבינה, עגבניות צלויות, עלי זעתר וקרמבל שום שחור ועוד

 

שחר וולמן מתארח בחצר היין של דלידה OTOTO
שף שחר  וולמר, הבעלים והשף לשעבר של מזללת הטאקוס De Taco , חוזר לפופ אפ של יומיים בלבד בחצר היין של הדלידה לחגיגת טאקוס ומרגריטות. שחר מביא איתו את הטעמים והריחות של אוכל הרחוב של מקסיקו סיטי ללא פשרות, עם שימוש בחומרי הגלם המקסיקניים ושיטות הבישול המסורתיות. 
כל הטאקוס מורכבים מטורטיית תירס טרייה בעבודת יד, ומוגשים לצד ליים טרי, והסלסות של De Taco : פרגית במרינדה של צ'ילי וואחיו ואנצ'ו, כוסברה, בצל, צ'ילי טרי / בקר בבישול ארוך בשומן עוף, כוסברה, בצל, צ'ילי טרי / לשון עגל חלב בבישול ארוך, כוסברה, בצל, צ'ילי טרי / מוסר ים במרינדת אצ'יוטה וצ'ילי וואחיו, כוסברה, בצל, צ'ילי טרי / תבשיל לימה שחורה אורגנית מעושנת, כוסברה, בצל, צ'ילי טרי /  נ'אצוס ביתיים, ערימה של גואקמולה עבודת יד

רביעי, חמישי  2-3/11 בשעה 19:00  חצר היין של דלידה, OTOTO רחוב זבולון 9, תל אביב 

דה טאקו (צילום: אלעד ברנגה)
דה טאקו (צילום: אלעד ברנגה)

מסעדת ארמון סהרה מציגה את ארוחת הסולטן .

מסעדת ארמון סהרה של השף נשאת עבאס מציעה את ארוחת הסולטן, ארוחה עשירה של 9 מנות שונות במחיר של 200 ₪ לסועד (מינימום 2 סועדים). תפריט רחב ומפנק שכל כולו מורכב מחומרי גלם תוצרת הארץ. ירקות, ליקוטים, שמן זית ממטע הזיתים של משפחת עבאס, בשר בקר וצאן שרק גדל במרעות עמק יזרעאל. 

ארוחת הסולטן מורכבת מ 9 מנות שונות כיאה לארוחה בארמון. בין המנות שיוצעו בארוחת הסולטן: חציל על האש על מצע טחינה מעושנת / גרגיר הנחלים / סלט אלחאקורה / 4 סוגי מאזטים של אותו היום. / מעשוקה (קבאב על מצע  חומוס)  / חמוצים של הבית / מחאשי (עלי גפן  עם קישואים ממולאים) / כל סועד יקבל צלע של טלה צעיר מקומי על מצע פריקה מעושנת  /שיפוד שקדי עגלה במחבת עם בצל ועגבניות. / מדפונה - אוסובוקו טלה שעשוי בבור על מצע אורז ריחני / שיפוד כנאפה
הארוחה במחיר  200 שקל לאדם מינימום 2 אנשים.
ארמון סהרה בוייז (כפר נין בכניסה לקיבוץ דוברת) טלפון לבירורים 04-6935101.

השף נשאת מסעדת סהרה (צילום: שני בריל)
השף נשאת מסעדת סהרה (צילום: שני בריל)

מסעדת דוניאזאד הצפונית מזמינה לחגיגה של ארוחה ים תיכונית

מסעדת דוניאזאד בבעלותם של השף מוחמד חיאדרה ואיש העסקים מוסא שעבאן משלבת גג וגינה ירוקה לצד אוכל מזרחי מודרני. המסעדה מציעה שני תפריטים של פתיחת שולחן: "המזרחי המודרני" –20 סוגי ממרחים ומגוון סלטים טריים, מנות ביניים, מנה העיקרית  לבחירהמתפריט בשרים, דגים ופירות ים ותוספות. ותפריט "טעימות השף" המציע כמה סוגי סלטים מיוחדים בהתאם לעונה, 3 מנות ביניים לפי בחירת השף ו- 3 מנות עיקריות (בשרים , דגים , פירות ים או משולב). בין המנות המ יוחדות: מנת כתף טלה ממולא (לארבעה סועדים) , אוסובוקו דוניאזאד עם אורז ויוגורט, צוואר כבש ממולא (מנה לזוג ) מחיר לסועד החל מ – 150 ₪. 
מסעדת דוניאזד ממוקמת בצפון הארץ בכביש הראשי 805 בין סח'נין לעראבה.

כבש ממולא. מסעדת דוניאזאד (צילום: נאסר חיאדרה)
כבש ממולא. מסעדת דוניאזאד (צילום: נאסר חיאדרה)

יאוזה משיקה משלוחים

יאוזה, המסעדה האסייתית באינשטיין תתחיל לבצע משלוחים של המנות האסייתיות האהובות שלה באמצעות אפליקציית וולט. תפריט המשלוחים החדש ישלים את חווית הקולינריה האסייתית האותנטית, גם אצלכם בבית. בנוסף, בימי שישי ניתן יהיה להזמין גם מנות ילדים מיוחדות – מאקי מלפפון, מאקי אבוקדו, מאקי סלמון או באן שניצל. 
בין המנות: מגוון סושי רחב, סלט קיסר, סלט פאפאיה הירו קייל,  פרגית סאטה, סלמון צלוי ועוד
איינשטיין 10 תל אביב , טלפון להזמנת מקום: 036579080 

יאוזה משלוחים (צילום: יעל בונפיס)
יאוזה משלוחים (צילום: יעל בונפיס)

בעקבות הביקוש ברגר קינג תהפוך את הסניף בדיזינגוף לטבעוני לחודש

בתום שלושה ימי פעילות של קיום הפופ-אפ הטבעוני בסניף דיזנגוף סנטר בתל אביב, שכלל תורים ממושכים וביקוש אדיר למנות החדשות מן הצומח. החליטה רשת בורגר קינג להפוך את הסניף בתל אביב לטבעוני למשך חודש שלם ולא תמכור מוצרי בשר בכלל.
כבר הלילה Meat.The End נכנסו לעבודה מאומצת על מנת לספק מענה לביקוש האדיר של צרכני בורגר קינג.

כזכור, הקטגוריה החדשה מציעה את מנות ה-Veggie Whopper, קציצה מן הצומח הנצלית על הגריל, שמוגשת בלחמנייה יחד עם פרוסות עגבנייה, בצל, חסה, קטשופ, ממרח איולי טבעוני בסגנון מיונז ומלפפון חמוץ. המנה תהיה זמינה בכריך או כארוחת Veggie Whopper עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה, מנה נוספת היא חטיפי ה-Veggie Nuggets, נגיסי נאגטס קריספיים מן הצומח שגם מגיעים בארוחה.

ברגר קינג טבעוני (צילום: יחצ)
ברגר קינג טבעוני (צילום: יחצ)

KFC פותחת סניף חדש בראשון לציון

KFC, רשת מסעדות העוף המפורסמת בעולם, מרחיבה את הנוכחות באזור המרכז ופותחת סניף חדש בלוקיישן מוביל - G City ראשון לציון     לאחר פתיחת 14 סניפים ברחבי הארץ ובקשות רבות של אוהדיה לפתיחת מסעדות באזור גוש דן, היא פותחת סניף חדש בלוקיישן המרכזי - G City ראשון לציון.
עם פתיחת הסניפים החדשים והתרחבות הרשת, KFC מחפשת עובדים ומנהלים לכל סניפי הרשת בארץ. להגשת מועמדות היכנסו ל-kfc.co.il