לרגל חודש המודעות לסרטן השד המוכר גם בשם ״החודש הוורוד״ - רשת הגלידריות הישראלית גולדה, משיקה מהדורת פחזניות של הרשת PINK GOLDA בשיתוף עמותת ״אחת מתשע״. עמותת ״אחת מתשע״ היא עמותה שפועלת להגברת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של סרטן השד. 

מהדורת הפחזניות המיוחדת "פחזנית אחת מתשע" כוללת 9 פחזניות מפנקות, כשביניהן 8 פחזניות וניל ופחזנית אחת בציפוי ומילוי שוקולד רובי ותות בצבע ורוד. הפחזניה הורודה מזוהה עם עמותת "אחת מתשע" ועם חודש המודעות הבינלאומי. מטרת המהדורה היא לחזק את המסר המרכזי של העמותה המתרכז בסטטיסטיקה ובכך לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות בדיקה מוקדמת. במסגרת שיתוף הפעולה, 10% מסך המכירות של "פחזנית אחת מתשע" תתרם לעמותה על ידי רשת גולדה. 

פחזניות לרגל חודש המודעות (צילום: אמיר מנחם)
פחזניות לרגל חודש המודעות (צילום: אמיר מנחם)

טלי רוזין, מנכ"לית עמותת אחת מתשע: "עמותת אחת מתשע שמחה לשתף פעולה, זו השנה השנייה ברציפות, עם רשת גולדה, שהשנה אף הגדילה לעשות ויזמה מהלך ייחודי ומתוק. פחזנית אחת מתשע תאפשר לנו להגיע לנשים בכל רחבי הארץ עם המסר החשוב של גילוי מוקדם ושמירה על הבריאות בכלל".  

טליה מרדר, מנהלת מערך התקשורת והשיווק בקבוצת ANITA וגלידה גולדה: "אנו ברשת גולדה הישראלית שמחים וגאים להיות שותפים למהלך חשוב זה עם עמותת 'אחת מתשע'. זוהי השנה השנייה שאנו פועלים יחדיו להגברת המודעות לגילוי מוקדם, ומקווים שביחד נוכל לתרום לנושא ולעודד את הקהל הרלוונטי ללכת להיבדק. גם השנה, כל סניפי רשת גולדה ירתמו לשיתוף הפעולה עם העמותה עם מהדורת הפחזניות המיוחדת שיוצרה במיוחד למטרה חשובה זו, ומוכיחה איך חדשנות מוצרית יכולה להעביר מסר עם ערך בצורה יצירתית ונוגעת ללב".

"פחזנית אחת מתשע" במהדורה מוגבלת תהיה זמינה למכירה החל מה-20.10.22 בכל סניפי רשת גולדה בפריסה ארצית וכן באפליקציית המשלוחים של גולדה. מחיר המהדורה: 29 ₪.