קצביות כבר מזמן זה לא המקום שפעם היה, הכל יותר נקי, אסתטי, מתוחכם ובעיקר איכותי יותר. לכן לא מפתיע שלא מעט אנשי אוכל ושפים מוכרים נכנסים את השוק הזה והופכים אותו למגרש משחקים טעים במיוחד

אהרוני פותח קצביה משולבת בהמבורגריה ורוטיסרי בגני תקווה
השף אהרוני תמיד ממשיך להפתיע ועכשיו, אחרי מותג הקצביה בתל אביב, הוא מתפתח ופותח מותג נוסף "אהרוניס" בגני תקווה פתח תקווה, תמהיל המוצרים בקצבייה מיועד לייצר חוויית קניה במקום אחדהוכל הדרוש להכנת ארוחת שף בבית במינימום מאמץ: סטייקים מיושנים מבקר מקומי, קבב והמבורגר שאהרוני פיתח בעצמו, קציצות עוף בכרובית, ואוכל מוכן המיוצר במקום לפי מתכונים מקוריים. מוצרי מדף אסיאתיים, תבלינים ורטבים , בימי שישי נמכרים במקום מאפים בוכריים ממאפייה מסורתית. צוות המקום ואהרוני עצמו מסייעים בהתאמת הבשר, בבחירת מוצרי מדף, במתכונים ובטיפים. בעתיד תתווסף קולקציית יינות מצומצמת שאהרוני בוחר בעצמו.
האטליז תופס את הנפח העיקרי בעסק. לצדו הוקם דיינר קטן המציע עוף רוטיסרי . הקצבייה בגני תקווה היא המקום הראשון בארץ בו נמכר ההמבורגר של אהרוני לאכילה מיידית על פי מתכון ייחודי שאהרוני פיתחמנתחים איכותיים מהקצביה. הבשר עובר תהליך יישון מדויק, נטחן במקום מדי יום ומעוצב להמבורגר בעל טעם בשרי עמוק ונקי. לחמניה שפותחה במיוחד עבור הקצבייה ורטבים מתוצרת בית משלימים את הפרשנות האישית של אהרוני למנה האמריקנית האיקונית.
גני תקווה, דרך ההדרים 7

נקניקיית נסרין של צ'ורי (צילום: אפיק גבאי)
נקניקיית נסרין של צ'ורי (צילום: אפיק גבאי)

מותג הבשר צ'ורי, משיק סדרת נקניקיות  בטעמים יחודיים
מותג מוצרי הבשר צ'ורי, נולד לפני ארבע שנים, במטבחם הביתי של צוות קרניבורים, שנהגו להיפגש בפסטיבלי בשר בשטח. כפיר גולדהמר, הבעלים והמתכונאי של המוצרים, החליט לחבור למפעל הבשר "מרכז הבשר", ויחד הם מייצרים ליין מוצרי בשר טחונים מנתחים שלמים ואיכותיים, ללא תוספות: נקניקיות בטעמים מיוחדים, קבבים, המבורגרים ומוצרים נוספים.

נקניקיות צ'ורי, מוצר הדגל של המפעל, הן נקניקיות שמיוצרות מנתחי בשר בקר מובחרים כמו: בריסקט, אסאדו וצלעות, וכן טלה ועוף, בתוספת ירק ותבלינים טהורים בלבד. המוצרים אינם מכילים תוספות כמו: חומרים משמרים, צבעי מאכל,  עמילנים, סוכר וגלוטן. כל נקניקייה בסדרה ייחודית בטעמה וניתן למצוא :נקניקייה פיקנטית בסגנון מזרח תיכוני, בשילוב של נתחי בקר וטלה, עם פלפלים חריפים, פטרוזיליה ותבלינים. / נקניקייה בסגנון ישראלי בטעמי שווארמה, טחינה, לימון כבוש ועמבה / נקניקייה בסגנון מרגז מרוקאי / נקניקייה בסגנון אירופאי קלאסי, מנתחי בקר, עם אגוז מוסקט, גרגרי חרדל ושום / נקניקייה בסגנון דרום אמריקאי, מתובלת בעשבי תיבול, וחומץ ועוד
מחיר הנקניקיות בנקודות המכירה: כ- 40-50 ₪  לאריזה של 550 גר'.
להשיג בחנויות וקצביות

קבבים של מאיר אדוני וחוות הבוקרים (צילום: בועז נובלמן)
קבבים של מאיר אדוני וחוות הבוקרים (צילום: בועז נובלמן)

"חוות הבוקרים" והשף מאיר אדוני משיקים סדרת מוצרי בשר
"חוות הבוקרים" והשף מאיר אדוני, היועץ הקולינרי שמלווה את מותג הבשר בשנתיים האחרונות משיקים את  "על האש", סדרת בשרים טחונים ומתובלים חדשה  שעליה שקדו במהלך השנה האחרונה. הסדרה כוללת :המבורגרים וקבבים. המוצרים הראשוניים בסדרה כוללים: קבב חפלה  - בשר עגל בשילוב טעמים ותבלינים עם בהרט, פטרוזיליה וקינמון / קבב רומני  - בשר עגל בשילוב כמות גדולה של שום העושה כבוד לטעם האותנטי של הקהילה הרומנית / קבב אסייתי  בשר עגל בשילוב של  כוסברה, סויה ג'ינג'ר שום / המבורגר מבשר טחון מתובל בחרדל דיז'ון, פלפל שחור גרוס ומלח ים.
ניתן להשיג באתר www.havat-habokrim.co.il, ברשתות השיווק המובילות ובאטליזים מובחרים.

השף שלום גניס בלגזיאל (צילום: יחצ)
השף שלום גניס בלגזיאל (צילום: יחצ)

השף שלום גניש וקצביית "משק לגזיאל" משיקים איטליז חדש בהוד השרון
משק לגזיאל, מוסד הבשר הבוטיקי הותיק, המספק בשר ישראלי כשר מגידול מקומי, משיק איטליז חדש, רביעי במספר, בהוד השרון. 
הקצבייה שהוקמה לפני כשישה עשורים ע"י דוד לגזיאל, בן לשושלת ארוכה של קצבים, ידועה בהיצע הרב של הנתחים בגידול מקומי, לצד נבחרת קצבים ומומחי בשר בכל איטליז, המייעצים ומדריכים את הלקוחות אל בחירה המתאימה והמדויקת להם. 

בין הנתחים הכשרים המיוחדים ניתן למצוא: אנטריקוט עגלה (220 ₪ לקילו), צלעות טלה (240 ש"ח לקילו), סינטה עגלה (180 ₪ לקילו) המבורגר במתכון הבית (88 ₪ לקילו, מגיע במארז של 2 קציצות במשקל 250 גרם או 8 קציצות במשקל 125 גרם), כמו גם נתחים לבישול דוגמת צוואר טלה (100 ₪ לקילו ועוד).
לצד מוצרי הבשר מוצגים בחנות, החולשת על כ 100 מטרים, גם תבלינים, סלטים, רוטבים, אקססוריז למטבח ועוד

הנשיאים 1, הוד השרון, (מרכז מסחרי בפארק עתידים)