״פסטיבל המטבח הישראלי בחסות אמריקן אקספרס״ אשר נוסד בשנה שעברה במטרה לקדם את תרבות הקולינריה המקומית -  חוזר לשנה שניה ומלאת תוכן מקורי. תחת תמה מאחדת של ״דיאלוג״ יתקיימו ארוחות חד פעמיות, אירועים וסיורים אשר חוגגים שיח מרתק בין מסורת וחדשנות, פיין דיינינג ואוכל עדות.

 במרכז הפסטיבל יתקיימו סדרת מפגשים קולינריים מסעירים במסעדות המובילות של המטבח הישראלי החדש לבין מוסדות אוכל אייקונים שורשיים:

מסעדת טאיזו תארח את חנן מרגילן (זוכה ׳מוסד הקולינריה המצטיין׳ בשנה שעברה בטקס פרסי המטבח הישראלי), פאסטל את החמארה היפואית הסודית זלמניקו, תמנע את ה-דוקטור בינו גבסו שקשוקה, פרא (הזוכה ב״פרס המסעדה החדשה המצטיינת 21״) יארחו את עזבא מכפר רמא, 02 מירושלים את מאג'דה, וקילומטראז׳ הצעירה את קיטון הותיקה.

מסעדת פרא (צילום: אחיקם בן יוסף)
מסעדת פרא (צילום: אחיקם בן יוסף)

  • לצד הארוחות יתקיימו שלל אירועים מיוחדים:
    סדרת ארוחות לקידום שיח נשי חדשני במטבחים בהובלת שפית אביבית פריאל וסוגת, שיארחו את הדור הבא של השפיות בישראל: ברברה צליל (״משחקי השף״), דנה לי ברמן (המסעדה הבאה״, בר א וין) ומיכל מוטיל (״מאסטר שף״);
  • סדנאות אינטימיות יתקיימו עם מלכות המטבח הביתי - רותם ליברזון, קרן אגם ותמרה אהרוני במטבח הפתוח של מתחם אומאמי קריית אונו של קרסו נדלן;
  • ארוחת טרואר חגיגית של רוטנברג, זוכת ״פרס המסעדה המצטיינת של המטבח הישראלי״ לשנת 2021 בבר החדש של אנימאר עם התאמתת יינות יוצאת דופן של יקב רקאנטי; שף יוסי שטרית יארח בהיבה למהדורה מיוחדת של ׳מועדון ארוחת ערב׳; רז רהב יארח מפגש אינטימי על מיזם ״טנא״ החדש שלו;
  • שלל סיורים חדשים סביב דיאלוגים קולינרים - מהרי יהודה ועד נצרת – אשר יציגו את הערב רב של הגוונים והתבלינים במטבח הישראלי.
  • ולקינוח - החוויה המושלמת - חבילות לינה מיוחדות במלונות בראון בתל אביב בימי הפסטיבל (א׳-ד׳) במלונות בראון ברוט, ליייטהאוס ובובו. החבילה כולל ארוחה בקילומטרג׳, טיפול זוגי ולינה -  במחיר 1,333 ש״ח בלבד.

את הפסטיבל ינעל אירוע הענקת ״פרסי המטבח הישראלי בתמיכת אמריקן אקספרס״, אשר יתקייים ב-12.12,  בו יוענקו 18 פרסי מצוינות בשלל קטגוריות בתחומי המסעדנות, החדשנות, הייצור והמדיה.

מחירי האירועים: 468-228 ש״ח לסועד. לקוחות אמריקן אקספרס נהנים ממכירה מוקדמת 48 שעות לפני כולם ומ הטבה בלעדית: 150 ש״ח הטבה לכל הארוחות, הסדנאות והסיורים.

20-30  בנובמבר 202. להזמנת שולחן ופרטים: https://israelicuisine.co.il/