את מקומה של האישה הקלאסית במטבח תפסו בשנים האחרונות נשים שאוהבות לבשל, לא מפחדות מהטייטל של אישה במטבח ועל הדרך עושות מזה כסף.- מלכות מטבח.
מלכות מטבח שכאלו  (ויש כמובן לא מעט מלכי מטבח), יודעות למנף את האהבה לבישול והכח של האינסטגרם לכדי טירוף קולינרי עם אלפי עוקבים שמבשלים כל דבר שלהן באדיקות. מקומה של האישה במטבח מעולם לא היה כיף יותר.

במטבח הפתוח והיפהפה, ליד גינת התבלינים של מתחם אומאמי קריית אונו של קרסו יתארחו לסדנאות מיוחדות שלוש מלכות מטבח מוכרות במיוחד -רותם ליברזון, קרן אגם ותמרה אהרוני - 3 מהנשים שמובילות את עולם הבישול והאירוח הביתי בסטייל שאין שני לו: מתכונאיות, בלוגריות, כותבות, יוצרות תוכן, אלופות לייף סטייל.

במפגשים האינטימיים יחשפו המלכות את סודות האומאמי של הצלחתן, יגישו טעימות של 5-6 מנות מעשה ידיהן, וידגימו מתכוני דגל - כ״א של המטבח האהוב עליה. לסיום הערב - יוזמנו האורחים להרמת כוסית יין (מחדר היינות הפרטי של הבניין) במרפסת הקומה ה-17 של פרויקט המגורים הראשון  בישראל, ששם את חווית הבישול והאירוח במרכז.

רותם ליברזון - מהבלוגריות והמתכונאיות המצליחות והאהובות בישראל. מחברת שני ספרי בישול עם התמחות במטבח הפרסי מבית סבתא, ופיתוח מתכונים חדשניים ויצירתיים. החלה את דרכה במטבחים מקצועיים בניו יורק, ופיתחה שיטה לבישול בטיפול. במפגש שלנו היא תציג את סודות המטבח הפרסי.

קרן אגם - בעלת הבלוג "נשואה למאפייה", הפכה למותג אפייה ביתית במהלך הקורונה, נחשבת למלכה האם של אוהבי העוגות הנוסטלגיות, הבחושות, החלות, הבייגלה הירושלמי והשמרים שתמיד מצליחים. אגם הפעלתנית, שרוקדת, גולשת, מעבירה סדנאות, ומפתחת מתכונים - תעביר סדנא על סודות האפיה שלה. 

תמרה אהרוני - שפית, בתו של ישראל אהרוני, מהשפים המשפיעים בישראל, גדלה במטבח - כמובן - ומבשלת מגיל צעיר. היא  בוגרת לימודי אדריכלות שמביאה תפיסה אסתטית יפהפיה למתכונים שלה, מנחת תוכניות בישול ביחד עם אביה, ומאמינה כי ״החיים מספיק מורכבים.. בישול לא חייב להיות״…
בסדנא תציג אהרוני אוכל אקלקטי של עדות ישראל, בדיוק כמו שהיא מארחת בביתה שלה.

28-30.11 // 19:30 // 228 ש״ח // מרכז מבקרים אומאמי קריית אונו